Marissa is ook niet dom..quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:38 schreef Luco het volgende:
[..]
Bijna allemaal wel. Baldr en Rob zijn nog de slimsten denk ik
Fabian rookt niet, kunnen hem die peuken wat boeienquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:40 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
die Fabian is ook niet bijster slim dan
owke...quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:40 schreef Luco het volgende:
[..]
Fabian rookt niet, kunnen hem die peuken wat boeien
Irini met een betere neus ookquote:
Maar is ze Nederlands?quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:41 schreef DKUp het volgende:
Ze praat nu als iemand uit Kinderen voor Kinderen
Lekker in haar doos graaien?quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:42 schreef Urb het volgende:
[..]
Wel oppassen dat je niet haar peuken pakt erna
Ja meen dat ze laatst in het Grieks in haar dagboek schreef zodat anderen het niet konden lezen, als zij dat was.quote:
Juist leuk voor die scholieren tochquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:22 schreef Urb het volgende:
Wat doen scholieren van 19 daar uberhaupt ook.
nee, vind ik ookquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:23 schreef bigE het volgende:
Ben ik de enige die de petjes van Nicolette geen gezicht vindt?
Jup, maar liever Robjequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:24 schreef ato het volgende:
Volgens mij kan Donald ook een prima huisbaas zijn
Ook weer zo, maar hebben die een paar maanden vakantie dan of wat?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:23 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Juist leuk voor die scholieren tochSnap juist niet wat werkenden volwassenen daar doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |