Gefeliciteerd! Al een schatting hoeveel avd lessen je nog nodig hebt?quote:Op woensdag 25 januari 2017 16:52 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb mijn AVB gehaald![]()
Weet niet hoe, maar het gold als voldoende. Hakken over de sloot, zei de examinator nog. Het ging echt belabberd.
Geslaagd is geslaagdquote:Op woensdag 25 januari 2017 16:52 schreef Xaryna het volgende:
Weet niet hoe, maar het gold als voldoende. Hakken over de sloot, zei de examinator nog. Het ging echt belabberd.
Gefeliciteerd! De langzame slalom waarschijnlijkquote:Op woensdag 25 januari 2017 16:52 schreef Xaryna het volgende:
Thanks! Nee, niet echt. Sowieso denk ik erover om voor AVD naar een andere rijschool te gaan ivm verhuizing.quote:Op woensdag 25 januari 2017 16:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Al een schatting hoeveel avd lessen je nog nodig hebt?
Het was koud! Koude vingers, koude voeten, maar door de zenuwen merkte ikhet niet echt, behalve dan dat de koppelvingers niet goed wilden meewerken.quote:Op woensdag 25 januari 2017 17:20 schreef Morivar het volgende:
[..]
Geslaagd is geslaagdGefeliciteerd!
Was het koud, of viel het door de zenuwen mee?![]()
Welke oefeningen gingen goed en welke minder?
Nee, die kon ik goedquote:Op woensdag 25 januari 2017 18:15 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! De langzame slalom waarschijnlijk
Waarom lukt iedereen die langzame slalom wel tijdens AVB?quote:Op woensdag 25 januari 2017 18:33 schreef Xaryna het volgende:
Nee, die kon ik goed
Precisiestop en acht waren tweemaal fout. Ik moest sowieso alles behalve de snelle slalom en het lopend inparkeren tweemaal doen.![]()
Geen idee, die kon ik altijd wel goed.quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:03 schreef Morivar het volgende:
[..]
Waarom lukt iedereen die langzame slalom wel tijdens AVB?![]()
Ik had ineens geen idee meer hoe ik moest beginnen en kwam totaal verkeerd aangereden
Hm, klinkt inderdaad wel als een krappe voldoende!
Succes alvast, laat even weten hoe het gegaan isquote:Op vrijdag 10 februari 2017 03:00 schreef Quattroporte47 het volgende:
Nou ik heb maandag mijn proefmotorrijles, kijken wat ik er van vind (waarschijnlijk vind ik het geweldig!), indien het bevalt zal ik hier vaker te vinden zijn!
Hij ging niet door vanwege gladheidquote:Op vrijdag 10 februari 2017 12:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Succes alvast, laat even weten hoe het gegaan is
Gladheid, vandaag? Waar woon jij ergens?quote:Op maandag 13 februari 2017 11:49 schreef Quattroporte47 het volgende:
[..]
Hij ging niet door vanwege gladheid
Naar volgende week verplaatst, kan echt niet wachten!
in het midden van het land ligt zo her en der een beste plak sneeuw volgens mijquote:Op maandag 13 februari 2017 14:31 schreef mjan het volgende:
[..]
Gladheid, vandaag? Waar woon jij ergens?
Gewoon kettingen om de banden en gaan. Wat is dat voor rijschool?quote:Op maandag 13 februari 2017 11:49 schreef Quattroporte47 het volgende:
[..]
Hij ging niet door vanwege gladheid
Naar volgende week verplaatst, kan echt niet wachten!
1. Als je zacht rijdt.quote:Op maandag 13 februari 2017 20:27 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Wanneer de motor 'van je af te duwen' en wanneer te 'hangen in de bocht'?
Tof, klinkt goed!quote:Op maandag 20 februari 2017 16:14 schreef Quattroporte47 het volgende:
Vandaag dus de eerste les gehad (zonder enige (schakel)scooter-/brommerervaring), en het ging nog redelijk goed! Gelijk de slalom en precisiestop geoefend. Ben nu wel erg moe, was blijkbaar toch redelijk intensief. Ga er zeker mee door, dat gas geven en zo'n zware motor relatief makkelijk kunnen sturen is toch wel mooi hoor!
Nog niet, net niet aan toe gekomen. Wel achter de lopende instructeur aangereden (dus stapvoets rijden op de koppeling zonder de remmen te gebruiken).quote:Op maandag 20 februari 2017 16:32 schreef Morivar het volgende:
[..]
Tof, klinkt goed!
Ook al de langzame slalom?
Vmax rijden?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 17:50 schreef Xaryna het volgende:
Rij ik lekker op een dijkweg, moet ik wachten achter twee fietsers tot na de bocht ivm overzicht. Na de bocht haal ik ze in en ga keurig Vmax rijden, scheurt een andere motor die al die tijd achter me zat er geïrriteerd voorbij met gepaste spoed. Lekker voorbeeld.
Maximumsnelheid plus een beetje.quote:
Omdat ik op die dijk in elk geval de neiging heb te hard te rijden.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 18:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maximumsnelheid. Waarom let je daar op?
Gewoon alles op gevoel.
Waarom is het dan gek dat je hard wordt ingehaald?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 18:07 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Omdat ik op die dijk in elk geval de neiging heb te hard te rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |