Mja je moet wat als al zo veel goede namen bezet zijn. Gruntruck vind ik ook zo'n debiele naam, terwijl het zulke vreselijk goede muziek isquote:Op maandag 19 december 2016 21:01 schreef Ringel-S het volgende:
[..]
Eens hoor, maar die naam vind ik wel zo debiel.
quote:“The new album is definitely going into uncharted lyrical territory,” he said. “Songs about the devil, smoking weed, wizards in battle… I hope our fans can keep up.”
twitter:EhovenPsychLab twitterde op woensdag 21-12-2016 om 13:29:49Due to unforseen lack of funds we have decided to put the festival on hold and return in 2018. Team Eindhoven Psych Lab #sad #wellbeback reageer retweet
Aw da's zonde ja. Zat nog te twijfelen of ik komend jaar een keer zou gaan..quote:Op woensdag 21 december 2016 15:46 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
twitter:EhovenPsychLab twitterde op woensdag 21-12-2016 om 13:29:49Due to unforseen lack of funds we have decided to put the festival on hold and return in 2018. Team Eindhoven Psych Lab #sad #wellbeback reageer retweet
Zag eerlijk gezegd de bui al hangen, geruchten gingen tijdens de vorige editie dat het financieel niet zo lekker ging.
Zonde zeg, eerst Incubate waarvan de geldstroom werd dichtgedraaid door de gemeente, en nu ook nog Psych Lab die in ieder geval dit jaar niks kan organiseren. Laten we hopen dat het in 2018 anders is
Wie?quote:Op woensdag 21 december 2016 23:02 schreef trebremmit het volgende:
Shrinebuilder sinds lange tijd weer eens op staan.
Hopelijk komen ze nog een keer met een nieuwe album!
Als het in 2018 doorgaat zou ik het zeker aanradenquote:Op woensdag 21 december 2016 23:09 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Aw da's zonde ja. Zat nog te twijfelen of ik komend jaar een keer zou gaan..
Shrinebuilder man, het beste wat de mensheid is overkomen sinds de uitvinding van spiraaltjes!quote:
Geen problemen mee, de Cul is altijd direct vol.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:09 schreef Bosbeetle het volgende:
Geen cul de sac dus maar wel extase...
Extase ookquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:27 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Geen problemen mee, de Cul is altijd direct vol.
Ook weer waar, wel iets minder snelquote:
Hoek?quote:En het heeft net zo'n stomme hoek als de batcave vroeger.
ja dat er in het midden een smaller stuk zit dan aan de acherkant of voorkant. En dat je maar vanaf een kant langs het mengpaneel kan.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:49 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ook weer waar, wel iets minder snel
[..]
Hoek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |