Goed tail... ik heb een maand proef werk abo,.. dus in november is mn vakantie voorbijquote:Op woensdag 19 oktober 2016 03:18 schreef tailfox het volgende:
waar was mijn post ineens heen?
achja
maar chuuf hoe gaat het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is goed nieuwss. neem aan dat het over werk gaat?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 03:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed tail... ik heb een maand proef werk abo,.. dus in november is mn vakantie voorbij
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 03:22 schreef chufi het volgende:
Cryptisch ..welke sector als ik vragen magSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach je begint al met uur extra in de nacht.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 03:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed tail... ik heb een maand proef werk abo,.. dus in november is mn vakantie voorbij
Is dat omdat je geen zin hebt om nat te worden of heeft het een andere reden?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 10:28 schreef Treehut362 het volgende:
Vanwege de regen wacht ik even met de krantenwijk.
Het lijkt me koud al dat water.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 10:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat omdat je geen zin hebt om nat te worden of heeft het een andere reden?
En al die mensen dan di e wachten op hun krantje...?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 10:31 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Het lijkt me koud al dat water.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |