Ik welquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:58 schreef Chai het volgende:
Alsof de mannen hier uit beter hout gesneden zijn.
Nu we het over hout hebben, mijn 30cm staat nu zo stijf als een plank.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:58 schreef Chai het volgende:
dus jij vind dat we in mannen moet snijden? IK ZOU EENS IN JOU SNIJDENquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:58 schreef Chai het volgende:
hahahaquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:08 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
(Heeft tenminste nog een ex wat heb jij)
Fixed.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:58 schreef Chai het volgende:
Alsof de jongetjes hier uit beter hout gesneden zijn.
1965quote:
Mijn interesse is gewektquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:55 schreef DoubleDip het volgende:
Onterechte klacht.
Ben niet dik namelijk gvd.
Wat mee maken?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:52 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
1965
Dan ben je al praktisch dood. Wie geeft dan nog wat om jouw mening als je er niet eens meer bent om het mee te maken.
Mannen
Oke jij bent als man niet alleen een looser maar ook nog domquote:
Zegt degene die loser met dubbel 'o' schrijft. Hebben ze jou op de huishoudschool nooit Engels geleerd?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:22 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Oke jij bent als man niet alleen een looser maar ook nog dom
kdricklemar en Crip zijn coolquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:42 schreef 6star6lord6 het volgende:
Wat een paupers. Ook allemaal dik en niet Arisch zijn.
Om maar een paar te noemen: kdricklamar,girlygirl8,Mapima en crip.____
Elke dag ongesteld zijn.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:24 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zegt degene die loser met dubbel 'o' schrijft. Hebben ze jou op de huishoudschool nooit Engels geleerd?__!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:55 schreef DoubleDip het volgende:
Onterechte klacht.
Ben niet dik namelijk gvd.
ik krijg veel sjans,veel oogcontact met meiden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:58 schreef Chai het volgende:
Is ze een beetje kinky?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:33 schreef PSVCL het volgende:
Ik had Crip op app , 2 jaar terug
Gefixt op marokko.nl.
ik was met een andere chick bezigquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:51 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Waarom had je haar nummer dan?
Was het weer een wilde avond bij de bingoclub?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:25 schreef maryen65 het volgende:
[..]jij bent best wel een grappige looser
Ik ben gewoon een toffe 55+ er. Zeggen mijn kids althansquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:22 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Was het weer een wilde avond bij de bingoclub?
Picquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:47 schreef Fushia2 het volgende:
Kdricklamar is niet dik en heeft een fantastisch mooi figuur![]()
Ik ben monogaam. Vind het gewoon grappig hoe sommige mensen denken te weten maar eigenlijk zo verkeerd zitten. Dan ben ik er om even te melden dat ts een van de gozers is die een blauwtje heeft gelopen en nu mad is.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:04 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dacht dat we alles deelde broer
Monogaam is een duur woord voor het neuken van verschillende mosselen en het aan niemand vertellen?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:08 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik ben monogaam. Vind het gewoon grappig hoe sommige mensen denken te weten maar eigenlijk zo verkeerd zitten. Dan ben ik er om even te melden dat ts een van de gozers is die een blauwtje heeft gelopen en nu mad is.
Typisch iets mannelijks. Eerst proberen en als het niet lukt dit soort topics openen
Niet echt.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:09 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Monogaam is een duur woord voor het neuken van verschillende mosselen en het aan niemand vertellen?
quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is al een zeer groot voordeel.
Ik mag je nu al.
Ik vraag me altijd af of mannen het verschil zien tussen ordinaire wijven en een échte mooie vrouw. Ze kunnen soms echt van de goedkoopste wijven zeggen "Wauw wat een mooie vrouw"quote:
veel mannen zijn al tevreden als ze een stel goeie borsten heeft en een mooie kontquote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:53 schreef Swlabr het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of mannen het verschil zien tussen ordinaire wijven en een échte mooie vrouw. Ze kunnen soms echt van de goedkoopste wijven zeggen "Wauw wat een mooie vrouw"
hahaquote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:53 schreef Swlabr het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of mannen het verschil zien tussen ordinaire wijven en een échte mooie vrouw. Ze kunnen soms echt van de goedkoopste wijven zeggen "Wauw wat een mooie vrouw"
pics om dit te illustreren aub.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:53 schreef Swlabr het volgende:
[..]
"Man wordt gezien als mens, vrouw als hoop lichaamsdelen"quote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:05 schreef Wenteleef het volgende:
[..]
veel mannen zijn al tevreden als ze een stel goeie borsten heeft en een mooie kont
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijf het jammer vinden dat de meeste mensen zo zijn.![]()
Ik heb meisjes gekend waar ook tegen gezegd werd dat ze een grafkop hadden en die zijn er door eigen toedoen niet meerquote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:15 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Gelukkig is ze wel leuker dan dit. Wat een grafkop
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 05:32 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
"Man wordt gezien als mens, vrouw als hoop lichaamsdelen"Echt heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijf het jammer vinden dat de meeste mensen zo zijn.altijd kijk ik naar het innerlijk maar zelf word ik gekozen voor lichaamsdelen
En het zieligste van alles is, is dat dit altijd al is geweest maar dat de trends telkens veranderen![]()
Waren we maar een man![]()
Zijn sommige users een plant? wow ziek.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 07:48 schreef MAHL het volgende:
TS, je vergeet te vermelden dat de users die wél blank en slank zijn allemaal psychische problemen hebben (borderline, anorexia, vegetarisch, etc).
[..]
"Man wordt gezien als mens, vrouw als hoop lichaamsdelen"Omdat je een onderzoek kan vinden dat in je straatje past zijn ineens de meeste mensen zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijf het jammer vinden dat de meeste mensen zo zijn.![]()
Niet iedereen, maar veel mensen zijn wel zo. Zijn heel veel onderzoeken naar gedaan. En nee, die onderzoeken heb ik niet zelf gedaan.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 08:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat je een onderzoek kan vinden dat in je straatje past zijn ineens de meeste mensen zo?
Veel of de meeste mensen is alweer een groot verschil. Nuances zijn belangrijk als het gaat om het interpreteren van onderzoeksresultaten.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 08:29 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Niet iedereen, maar veel mensen zijn wel zo. Zijn heel veel onderzoeken naar gedaan. En nee, die onderzoeken heb ik niet zelf gedaan.
Je beseft hopelijk dat je dit op een internetforum post?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 08:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Veel of de meeste mensen is alweer een groot verschil. Nuances zijn belangrijk als het gaat om het interpreteren van onderzoeksresultaten.
[..]
"Man wordt gezien als mens, vrouw als hoop lichaamsdelen"Komt ook hoe de gemiddelde vrouw zich tentoonstelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijf het jammer vinden dat de meeste mensen zo zijn.
Strakke kleren, veel bloter dan mannen en make-up.
Allemaal om het lichaam onder de aandacht te brengen.
[..]
"Man wordt gezien als mens, vrouw als hoop lichaamsdelen"Roosje je weet dat ik om je geef.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijf het jammer vinden dat de meeste mensen zo zijn.
Mag ik anderen er nog steeds wel op aanspreken.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 08:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Je beseft hopelijk dat je dit op een internetforum post?
[..]
"Man wordt gezien als mens, vrouw als hoop lichaamsdelen"Dat. Echt zo jammer dat veel mannen vooral naar het uiterlijk kijken ipv innerlijk..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijf het jammer vinden dat de meeste mensen zo zijn.heroes always get remembered but you know legends never die.
is makkelijker, vrouwen evenzo hoor, alleen gaan die meer kijken naar status bvbquote:Op woensdag 19 oktober 2016 09:23 schreef Wenteleef het volgende:
[..]
Dat. Echt zo jammer dat veel mannen vooral naar het uiterlijk kijken ipv innerlijk..
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 06:02 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Echt healtijd kijk ik naar het innerlijk maar zelf word ik gekozen voor lichaamsdelen
En het zieligste van alles is, is dat dit altijd al is geweest maar dat de trends telkens veranderen![]()
Waren we maar een man
Bronquote:A heterosexual community can be analyzed as a marketplace in which men seek to acquire
sex from women by offering other resources in exchange. Societies will therefore
define gender roles as if women are sellers and men buyers of sex. Societies will endow
female sexuality, but not male sexuality, with value (as in virginity, fidelity, chastity).
The sexual activities of different couples are loosely interrelated by a marketplace,
instead of being fully separate or private, and each couple’s decisions may be
influenced by market conditions. Economic principles suggest that the price of sex
will depend on supply and demand, competition among sellers, variations in product,
collusion among sellers, and other factors. Research findings show gender asymmetries
(reflecting the complementary economic roles) in prostitution, courtship, infidelity
and divorce, female competition, the sexual revolution and changing norms, unequal
status between partners, cultural suppression of female sexuality, abusive
relationships, rape, and sexual attitudes.
Als ik naar mezelf kijk kan ik juist hard afknappen op innerlijk, maar dat is ook niet altijd zo geweest.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 09:23 schreef Wenteleef het volgende:
[..]
Dat. Echt zo jammer dat veel mannen vooral naar het uiterlijk kijken ipv innerlijk..
Noo het gaat ons niet allemaal om seks spreek voor je zelfquote:Op woensdag 19 oktober 2016 09:37 schreef Drieklank het volgende:
[..]
[..]
Bron
Samenvatting: alle vrouwen zijn hoeren en alle mannen zijn hoerenlopers.
Maar status zegt tenminste iets over het innerlijkquote:Op woensdag 19 oktober 2016 09:36 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
is makkelijker, vrouwen evenzo hoor, alleen gaan die meer kijken naar status bvb
Ja dat klopt dan weer wel, maar het is wel jammer.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 09:36 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
is makkelijker, vrouwen evenzo hoor, alleen gaan die meer kijken naar status bvb
Maar je hebt wel een voordeel, want je hebt zo de mannen voor het uitkiezenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 06:02 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Echt healtijd kijk ik naar het innerlijk maar zelf word ik gekozen voor lichaamsdelen
Waren we maar een man
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 10:20 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Maar status zegt tenminste iets over het innerlijk
Iemand die doorzettingsvermogen heeft, motivatie, charme enz komt verder in het leven dan iemand die lui elke dag blowt op de bank of om de hoek bij de Albert Heijn met andere sukkels
Allemaal viezerikkenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 10:38 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een voordeel, want je hebt zo de mannen voor het uitkiezen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |