abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166041224
Een topic waar we verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarigen.. voor zover opvoeden mogelijk is :P

pi_166041441
Ik ben onder de indruk van jullie schema's! Wij doen altijd maar wat. :@
pi_166041932
Ons schema is eigenlijk ook gewoon zo gegroeid doordat dat de momenten zijn dat ik/wij zelf ook aan tafel ga(an). Ik heb er geen berekeningen op losgelaten of zo. :+
pi_166042421
Frits kan twee woorden achter elkaar zeggen!!

"Niet bijten." :')
Wat zou het fijn zijn als hij dan daadwerkelijk niet zou bijten. :X
pi_166042701
Ons schema is vrij simpel
8:00 boterham.
10:00 fruit of yoghurt
13:00 twee boterhammen
15:00 fruit of yoghurt
17:30 warm eten, daarna klein toetje.
En dan tussendoor wel eens soepstengeltje of maisboogie.
Op brood krijgt ze kindersmeerkaas, magere vleeswaren, fruitsmeersel (mag geen jam heten vanwege te weinig suiker), iets van avocado, dat soort dingen.
En ze drinkt water, diksap, verdunde vruchtensap en thee.
Melk is t goorste ever.
pi_166042928
Wat leuk om al die (eet)routines te lezen! :)

Hier gaat het meestal:
- Ontbijt: 1 boterham met +/- 150ml koemelk
- 's Ochtends tussendoor fruit met water/sap
- Lunch: 2 boterhammen met 150ml koemelk
---Slapen--- (+/- 2 uurtjes)
- 's Middags tussendoor rijstewafel / soepstengel / maisboogies met water/sap
- Avondeten: behoorlijke portie van wat de pot schaft (indien nodig enigszins aangepast) met water/sap, en yoghurt of appelmoes als toetje

Qua drinken dus vooral gewone koemelk, water of sap. Sap is zonder enige toevoegingen en in principe gewoon 'puur' te drinken, maar ik leng 'm meestal 1:8 aan met water ofzo :+ dus 'sap' is hier gewoon water met een smaakje ;) ze drinkt daardoor ontzettend goed, dus prima ^O^

Broodbeleg is boter, groentespread, worst, kipfilet, stroop ofzo.

'Schema' is inderdaad nogal een groot woord :D we ontbijten als we uit bed komen, lunchen rond lunchtijd en dineren als iedereen thuis is en het eten klaar is. En de tussendoortjes doen we tussendoor :+ dan heb je vrij snel zo'n schema te pakken hoor ;)

Over het algemeen eten we redelijk gezond, maar we laten de Minion ook regelmatig dingen proeven. Ook zoete dingen; ik ben het wel met Selvaria eens dat het weinig kwaad kan om daar af en toe mee in aanraking te komen. Niet omdat ik denk dat ze daaraan 'moet' wennen, maar gewoon omdat die smaken er nu eenmaal ook zijn.
Merk alleen dat ik daar wel voorzichtig mee ben als er anderen bij zijn (zoals m'n schoonmoeder :X ) omdat 1x een hapje van een koekje dan al snel vertaald wordt naar "Ah, ze mag ook koekjes!" }:|
pi_166043382
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 20:02 schreef twist02 het volgende:
Wat leuk om al die (eet)routines te lezen! :)

Hier gaat het meestal:
- Ontbijt: 1 boterham met +/- 150ml koemelk
- 's Ochtends tussendoor fruit met water/sap
- Lunch: 2 boterhammen met 150ml koemelk
---Slapen--- (+/- 2 uurtjes)
- 's Middags tussendoor rijstewafel / soepstengel / maisboogies met water/sap
- Avondeten: behoorlijke portie van wat de pot schaft (indien nodig enigszins aangepast) met water/sap, en yoghurt of appelmoes als toetje

Qua drinken dus vooral gewone koemelk, water of sap. Sap is zonder enige toevoegingen en in principe gewoon 'puur' te drinken, maar ik leng 'm meestal 1:8 aan met water ofzo :+ dus 'sap' is hier gewoon water met een smaakje ;) ze drinkt daardoor ontzettend goed, dus prima ^O^

Broodbeleg is boter, groentespread, worst, kipfilet, stroop ofzo.

'Schema' is inderdaad nogal een groot woord :D we ontbijten als we uit bed komen, lunchen rond lunchtijd en dineren als iedereen thuis is en het eten klaar is. En de tussendoortjes doen we tussendoor :+ dan heb je vrij snel zo'n schema te pakken hoor ;)

Over het algemeen eten we redelijk gezond, maar we laten de Minion ook regelmatig dingen proeven. Ook zoete dingen; ik ben het wel met Selvaria eens dat het weinig kwaad kan om daar af en toe mee in aanraking te komen. Niet omdat ik denk dat ze daaraan 'moet' wennen, maar gewoon omdat die smaken er nu eenmaal ook zijn.
Merk alleen dat ik daar wel voorzichtig mee ben als er anderen bij zijn (zoals m'n schoonmoeder :X ) omdat 1x een hapje van een koekje dan al snel vertaald wordt naar "Ah, ze mag ook koekjes!" }:|
Ik vind dit zo vervelend! Het leidt hier dus standaard tot discussie. }:|

[ Bericht 0% gewijzigd door Cholula op 18-10-2016 20:42:03 ]
pi_166043754
Leuk al die schema's. Hier vergelijkbaar zo te zien, alleen drinkt M. niet zo veel. Hoewel ze de laatste tijd wel steeds vaker om haar rietjesbeker vraagt. Ze vraagt dan om p'ta of iets dergelijks en we hebben geen flauw idee waar dat vandaan komt. Ze bedoelt er in ieder geval een fles/glas/beker mee :+ Qua 'slechte' dingen krijgt ze soms een hapje van iets. Afgelopen zondag had ze dus een pepernoot kruidnootje geproefd en iedere keer als ze die zag, riep ze 'mmmmm!' (en stervende zwaan dat ze niet meer kreeg).

Ik moest trouwens nog heel hard lachen om de Oprah-opmerking over de griepprik van Mineola _O-

Oh en iemand schreef nog iets over tandenpoetsen: wij hadden gisteren dus voor het eerst de elektrische eendjestandenborstel van de Action geprobeerd en dat was een dikke hit. Ze heeft er de hele middag mee rondgelopen en we hadden 's avonds een krijsende dreumes, omdat we stopten met tandenpoetsen. Echt he O+
pi_166044129
Eetschema:
Zet iets bij Sjaak in de buurt en het gaat op. Behalve groente, want dat komt uit de hel.
pi_166044673
Leuk om al die eetschema's te zien! A krijgt nu om 7u bv, om 7.30 een boterham met stroop. Om 7.45 de korstjes van de boterham en een beker warme groene thee (kan ik mooi mijn make-up even doen ;) ). Dan om 10u fruit, 10.30 slapen en als ze wakker is weer thee, soms met zo'n appelkoek van de kleine keukem erbij. Om 13.00 lunchtijd, dus 2 boterhammen met appelstroop, een plak kaas en een plak kipfilet. Weer thee erbij of diksap. Om 15u yoghurt en dan slapen. Om 16.30 een stukje ontbijtkoek met thee. Om 18u avondeten (meestal een potje 15+) met water. Dan als ik zit te eten nog wat maisboogies en yoghurt. Om 19.30 vitamines, tandenpoetsen en daarna nog bv. En dan slapen!

Echt he...waar laat ze het?! :Y) Ben wel blij dat ze nu zoveel beweegt en lekker veel calorieën verbrandt :')

Nu sluip ik snel weer weg...mag hier officieel pas over een week meepraten :W
pi_166046513
Kazy, ook al gaat het tandenpoetsen hier nu best goed, nu moet ik dus ook zo'n ding hè! :D

MwC haha, dat is ook wel een goede samenvatting ja! Mijn neefje en nichtje (waar de Minion 2 dagen per week is) hebben dat ook al geleerd ja, zij het 'the hard way' :Y)
*Neefje heeft bakje druiven*
*Neefje gaat even spelen*
*Neefje heeft leeg bakje*
Minion: hmm...duifen! :9

Cholula: ja irritant hè? }:| Ik merk ook dat ik er juist nóg dwarser van word en dat irriteert me zo mogelijk nog meer :')

Over maisboogies gesproken trouwens: we zijn door onze voorraad heen en onze Jumbo én Etos hebben ze niet meer :'( iemand nog andere tips?
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 22:26:22 #12
327807 Mariposas
יה&#14
pi_166047085
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 22:09 schreef twist02 het volgende:

Over maisboogies gesproken trouwens: we zijn door onze voorraad heen en onze Jumbo én Etos hebben ze niet meer :'( iemand nog andere tips?
Ellas kitchen heeft iets soortgelijks: https://www.kruidvat.nl/e(...)kkelsticks/p/3825872

Ik vind dit zo'n nutteloos voedsel, het vult totaal niet. :D
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_166047182
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 22:26 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Ellas kitchen heeft iets soortgelijks: https://www.kruidvat.nl/e(...)kkelsticks/p/3825872

Ik vind dit zo'n nutteloos voedsel, het vult totaal niet. :D
Ah, zal eens kijken bij Kruidvat, dank je! ^O^

En daarmee dus juist perfect voor een hongerige Minion die ziet dat we bezig zijn met koken en daarom net zo lang aan onze broekspijpen gaat hangen tot ze wat te eten krijgt ;)
pi_166047207
Twist, hier bij de jumbo hebben ze nu deze: http://www.jumbo.com/sore(...)anden-35g/172910STK/
Volgens mij zijn ze gewoon hetzelfde verder..
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 22:31:54 #15
327807 Mariposas
יה&#14
pi_166047265
Ze verkopen het bij meerdere winkels, sowieso bij Etos, gewoon even een willekeurige link van Google geplukt. :)
pi_166052370
Ik noem het altijd gebakken lucht. T krijgt zoiets vaak als we in de metro ofzo zitten, bezigheidstherapie.

Ik geloof dat we maar op zoek gaan naar een grotere cosleeper. T slaapt op het moment alleen maar rustig bij ons in bed. In z'n eigne bed wordt hij elke 20 minuten wakker. En als hij bij ons in bed slaapt slaap ik bijna niet. En hij is uit de cosleeper gegroeid...
pi_166054053
N heeft van 22.00 tot nu geslapen, met onderbreking van 4.30 tot 6 :z :O :Z
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_166055499
Ik heb weer een vraagje;eten jullie kleintjes altijd dezelfde hoeveelheid brood? W. eet soms 1,5 boterham; soms maar een kwart.. geen idee waar dat aan ligt?
  woensdag 19 oktober 2016 @ 13:02:17 #19
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_166055639
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 12:57 schreef silliegirl het volgende:
Ik heb weer een vraagje;eten jullie kleintjes altijd dezelfde hoeveelheid brood? W. eet soms 1,5 boterham; soms maar een kwart.. geen idee waar dat aan ligt?
Aan hoeveel honger hij heeft :+? Ik eet de ene dag ook meer dan de andere, lijkt mij volkomen normaal :)
pi_166058231
Zo. Alleen met lopende dreumes naar de IKEA zonder draagzak of buggy is niet bepaald voor herhaling vatbaar. :+ Mevrouw besloot haar eerste officiële Stervende Zwaan in te zetten toen ik (met mijn handen vol) richting de kassa wilde en zij dus niet meer met het keukentje kon spelen.

"N., ga je mee naar beneden?"
"Neh. Nehneh"
"Ja maar lieverd, we moeten toch naar huis?"
[liggend op de grond al rondjes draaiend]"Neeneeneeneeneeee neeee :'( "

Uiteindelijk heb ik haar maar onder m'n arm meegenomen naar beneden en haar en alle spullen in de kar gezet, maar icm 25 weken zwanger zijn had ik hier toch iets anders moeten doen. :')
pi_166058439
Ze hebben bij ikea ook kleinere karren met zitje en tashaken! Rijdt als een tiet (ook in de showroom). Staan vaak een beetje verstopt...
Kwak
pi_166058689
Niet gezien, maar ik was gewoon wat overmoedig. N. loopt inmiddels zo goed/graag dat we bijna nooit meer iets om haar in te vervoeren meenemen, alleen vandaag in m'n eentje in zo'n Enorm Interessante winkel was het even niet zo'n succes. :P
pi_166059723
Haha selvaria ik zie het helemaal voor me. Het is ook zo herkenbaar! Ik denk altijd dat ik wel even snel zonder buggy ofzo even naar een winkel kan.
T werkt gewoon niet. Ze trekt alles uit de schappen en rent alle kanten op.
pi_166062046
Tip voor kinderen die te weinig drinken: koop een plantenspuit. O vindt het geweldig als ik in zijn mond spuit en komt met uithangende tong aangelopen. En soms een beetje mis schieten vindt hij ook niet erg :')

Ach Selvaria, soms moet je gewoon dingen proberen om te merken dat het niet handig is. Dat maakt het achteraf weer een leuk verhaal en leermomenten. De supermarkt in met een half stappende dreumes met daarbij nog een mandje is ook geen aanrader als hij opeens weigert nog mee te lopen :')
pi_166062259
Deze les heb ik vorige week ook geleerd ja, incl. stervende zwaan :P
pi_166064498
Ik was laatst erg blij dat ik toch de kinderwagen mee had genomen naar de bibliotheek. Wolk rende een keer of vijf gewoon langs de poortjes heen naar buiten zodat ik stante pede alles uit mijn handen moest laten vallen. Ze is vlugger dan ik dacht, kan nog best snel lopen op die korte beentjes. :P

Was dus blij dat ik haar even vast kon zetten in de wagen. :Y
pi_166064567
Vastzetten in de wagen is hier tegenwoordig ook niet zo tof meer ;( elke dag zo'n strijd als we naar buiten gaan, zo jammer!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_166065948
Hier is het ook soms een strijd. Ik doe nu de schouderbandjes niet meer vast, maar alleen de banden om haar heupen. Dan heeft ze niet het gevoel zo vastgesnoerd te zitten maar ze kan er niet uit. Voordeel is bovendien dat ze gewoon rechtop kan zitten en niet zo onderuit gezakt.
pi_166066585
Stervende zwaan: check. Al was ie vandaag superlief en superbraaf toen we voor het eerst naar een indoor speeltuin gingen. Hij heeft genoten, moest even op gang komen maar heeft daarna geklommen en gegleden alsof hij het al veel vaker had gedaan O+
pi_166067592
Selvaria ik zie het zo voor me! :D Wat de rest ook zegt: mooi leermomentje ;)
En wat zijn die ukkies dan opeens snel inderdaad hè, onvoorstelbaar! :o

Hier een zieke Minion ;( het heerst hier ook echt volgens mij :X
Neefje was gisteren al niet lekker, nichtje kwam vandaag ook ziek uit school en onze Minion weigerde vanmiddag d'r brood gewoon! :o Dat leek me al geen goed teken voor onze veelvraat. Ze begon vrij enthousiast aan d'r avondeten, maar dat kwam er na 2 hapjes net zo hard weer uit :'(
Gelukkig nog wel een beetje appelmoes op en net ook gewoon lekker gaan slapen (wegwezen Fok-wet! :6 ), dus hopelijk hebben we het ergste al weer achter de rug
  woensdag 19 oktober 2016 @ 21:25:39 #31
327807 Mariposas
יה&#14
pi_166068580
Riempjes vast is hier ineens ook terror. Gelukkig vergat ik vanochtend de riempjes van het fietsstoeltje vast te maken, kwam ik bij aankomst achter. :X
pi_166068638
Dan zijn de nieslapennie-s naar ons doorgegaan, twist. J heeft eerst een half uur tegen zijn knuffel liggen vertellen over het klimmen en ging daarna huilen. Schone luier, slokje water, opnieuw een boekje lezen en nu poging 2.

J boeien riempjes niet zo. Ik heb pas 2 keer gehad dat hij al plank-end niet in de autostoel wilde. Das wel hard werken dan.
pi_166075165
Jongens, ik heb van 23.15 tot 5.45 geslapen. Het langste wat ik in 13 maanden geslapen heb. En t wou niet eens drinken om 5.45, en slaapt nu nog. Jammer dat ik vanaf toen niet meer kon slapen, maar toch. Slapen bij ons in bed werkt goed, blijkbaar! *O* *O* *O*
pi_166075347
Woeeehoee slaaps voor Jägar, duutset en T.! Wat supertof! *O*
pi_166075790
Jagar *O* Wat fijn! Dus jullie knappe, grote T heeft jullie nabijheid gewoon nog nodig 's nachts. Ik hoop zo dat het voor jullie de sleutel is tot succes! Echt super fijn.
pi_166075943
Oh Hupje, dat was ook niet de bedoeling! :X Is J. daarna nog wel lekker gaan slapen toch?
Dat kletsen in bed vind ik altijd zo schattig klinken O+ echt hele verhalen dan hè?

Jagar wat fijn! *O* Kan me voorstellen dat zoveel slaap je dan echt goed doet ja! :Y Hopelijk zet deze lijn zich voort!

Onze Minion bleek vanmorgen toch nog niet helemaal lekker (gelukkig wel goed geslapen en ontbeten), dus ik ben vandaag gewoon lekker thuis bij d'r. We zaten net Nijntje te kijken, maar ze zat constant te knikkebollen, dus nu lekker een dutje op de bank naast me O+
Dat is volgens mij niet meer voorgekomen sinds ze 2-3 maanden was ofzo :o O+
pi_166076086
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 07:12 schreef Jagärtrut het volgende:
Jongens, ik heb van 23.15 tot 5.45 geslapen. Het langste wat ik in 13 maanden geslapen heb. En t wou niet eens drinken om 5.45, en slaapt nu nog. Jammer dat ik vanaf toen niet meer kon slapen, maar toch. Slapen bij ons in bed werkt goed, blijkbaar! *O* *O* *O*
Oh wat super! En wat zou het heerlijk zijn als dit nu de sleutel is, wat Malteser ook zegt! *O*
pi_166076127
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 09:29 schreef Mineola het volgende:

[..]

Oh wat super! En wat zou het heerlijk zijn als dit nu de sleutel is, wat Malteser ook zegt! *O*
Ja, inderdaad. Dan gaan we wel op zoek naar een grotere cosleeper, want ik heb nu op de bank geslapen. De duutser en T namen samen zoveel plek in dat ik er bijna niet meer bij paste. Eerst maar eens een paar nachten kijken hoe het gaat.

Wat lief, Twist!
pi_166076261
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 09:33 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ja, inderdaad. Dan gaan we wel op zoek naar een grotere cosleeper, want ik heb nu op de bank geslapen. De duutser en T namen samen zoveel plek in dat ik er bijna niet meer bij paste. Eerst maar eens een paar nachten kijken hoe het gaat.

Wat lief, Twist!
Wij hebben al sinds Etje niet meer in de wieg past een (Ikea) edikant omgebouwd tot co-sleeper naast ons bed staan. Werkt perfect. Enig minpuntje zou kunnen zijn dat ik dus standaard via het voeteneind uit bed moet, maar dat vind ik geen probleem als ik daardoor wel kan slapen 's nachts.
pi_166076360
Is het al morgen? Ik heb d'r eerder op de opvang afgezet vanochtend. Aan een stuk door drama vanaf half 6. Pff

Mamma ik wil m'n tanden niet poetsen. Mamma ik wil nieuwe tandpasta op m'n borstel. Mamma ik wil niet dat je m'n tandenborstel afpakt.

Mamma ik wil eten. NU. Maar ik wil niet dat je me loslaat om eten te maken. Ik wil niet eten, probeer je me te vergiftigen?

Mamma, Sesamstraat. Nee. Ik wil niet kijken. Zet wat anders op. Ik wil op schoot. Nee op de bank. IK WIL OP SCHOOT. GEEF ME ETEN EN TANDPASTAAAAA
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_166076388
Wat fijn Jagar! Hopelijk de eerste van vele keren!

Beterschap voor je minion Twist!
pi_166079571
Wat super Jagar! *O* Hier ook het IKEA ledikant (de Gulliver) omgebouwd. Hij dient momenteel als opslag voor alles en nog wat, maar ik had niet geweten wat ik zonder dat ding had gemoeten tot een paar maanden geleden. 'n. wordt nu trouwens standaard wakker rond half 11/11 uur (gewenning?) en slaapt dan alleen op onze kamer (het campingbedje staat er ook nog van toen de buren aan haar kant van het huis aan het verbouwen waren 's avonds) en soms zelfs alleen bij ons (papa ;) ) in bed verder. De vorige keren heeft dit zich ook vanzelf opgelost, daar hoop ik nu weer op. Dit is in elk geval voor iedereen de weg van de meeste slaap, dus we veren maar weer eens mee.

Beterschap Twist! Wel heerlijk dat ze dan weer even zo klein is. O+

Oei Kris, dat is niet fijn. Wel leuk interessant om te zien zo'n eigen willetje.

Hier is het hek van de stervende zwanenkooi. :') We komen net van Ballorig met nog wat kindjes en op het laatst was ze moe en wilde ze niks meer. Optillen resulteerde in languit op de vloer liggen huilen, nog even van de glijbaan af ook en wie dacht ik wel niet dat ik was toen ik haar probeerde de jas/schoenen aan te doen en in de auto te zetten? :{w In de auto bleef ze wonder boven wonder wakker en thuis rende ze meteen naar de magnetron voor haar flesje melk. :') Toen ik haar in bed legde draaide ze zich direct op haar buikje toen ik nog in de kamer was en ik weet zeker dat ze al sliep toen ik nog niet eens beneden aan de trap stond. O+

Verder maakte ze een hele lelijke koprol toen ze door zo'n gat in een klimtoestel klom en ze sneller dan ik was om haar op te vangen. Gelukkig blijken die nekjes nog best flexibel. :{
pi_166079661
*inbreken* Kan iemand het deuntje van woezel en pip uit mijn hoofd krijgen? :')
pi_166079705
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 15:16 schreef Selvaria het volgende:
Zo. Alleen met lopende dreumes naar de IKEA zonder draagzak of buggy is niet bepaald voor herhaling vatbaar. :+ Mevrouw besloot haar eerste officiële Stervende Zwaan in te zetten toen ik (met mijn handen vol) richting de kassa wilde en zij dus niet meer met het keukentje kon spelen.

"N., ga je mee naar beneden?"
"Neh. Nehneh"
"Ja maar lieverd, we moeten toch naar huis?"
[liggend op de grond al rondjes draaiend]"Neeneeneeneeneeee neeee :'( "

Uiteindelijk heb ik haar maar onder m'n arm meegenomen naar beneden en haar en alle spullen in de kar gezet, maar icm 25 weken zwanger zijn had ik hier toch iets anders moeten doen. :')
haha.. dit had ik geschreven kunnen hebben.
Vorige week even met Ro naar ikea gegaan..
Wist ik veel dat alles te beklimmen was?! Hoe kon ik zo gemeen zijn om haar van de salontafels/kasten (die staan dus niet vast aan de muur!) etc af te plukken.
Misschien is de ballenbak niet eens zo'n slecht idee meer :@
pi_166079784
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 13:01 schreef faptist het volgende:
Maar zo ben je tenminste nooit meer een dag sip.
pi_166080428
quote:
En bedankt he. }:| ;)
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_166080905
_O- voor alle stervende zwanen...

Wij hebben er ook eentje met gevoel voor drama... vooral als mama in de keuken een kaastosti aan het klaarmaken is en het traphekje tussen de huiskamer en keuken dicht is. Hangend aan het hekje alsof hij in de gevangenis zit, met echte traan, niet getroost willen worden door de andere mama... en vervolgens de tosti niet willen omdat hij te warm is.

Daarnaast heeft Sjaak de dodelijke combinatie van koorts en man-flu. Gaat top hier dus ^O^ .

Om af te sluiten een leuke foto van GlijSjaak O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_166080943
Hier ook de Gulliver als cosleeper gehad, vanaf het begin meteen. Ik zit er nu aan te denken om m weer terug te zetten, want 's nachts is het weer behoorlijk matig de laatste weken maanden. Het was nooit een doorslaper, maar waar het voorheen 1x of een enkele keer 2x drinken en weer slapen was, wordt hij nu vaker wakker (ook meerdere keren per nacht) en is hij soms lang wakker en erg onrustig. Hij wil wel slapen en probeert het maar het lijkt erop alsof hij zn draai niet goed kan vinden.

SPOILER: lang verhaal
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft iemand toevallig nog tips/gedachten hierover?
pi_166080982
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 09:49 schreef Krisvc het volgende:
Is het al morgen? Ik heb d'r eerder op de opvang afgezet vanochtend. Aan een stuk door drama vanaf half 6. Pff

Mamma ik wil m'n tanden niet poetsen. Mamma ik wil nieuwe tandpasta op m'n borstel. Mamma ik wil niet dat je m'n tandenborstel afpakt.

Mamma ik wil eten. NU. Maar ik wil niet dat je me loslaat om eten te maken. Ik wil niet eten, probeer je me te vergiftigen?

Mamma, Sesamstraat. Nee. Ik wil niet kijken. Zet wat anders op. Ik wil op schoot. Nee op de bank. IK WIL OP SCHOOT. GEEF ME ETEN EN TANDPASTAAAAA
Wat een heerlijk herkenbaar verhaal :D Vooral dat niet willen loslaten om iets te doen.
pi_166081216
quote:
Ruilen voor Pieter Post?
Of Buurman en Buurman?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')