Ik vind dit zo vervelend! Het leidt hier dus standaard tot discussie.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:02 schreef twist02 het volgende:
Wat leuk om al die (eet)routines te lezen!
Hier gaat het meestal:
- Ontbijt: 1 boterham met +/- 150ml koemelk
- 's Ochtends tussendoor fruit met water/sap
- Lunch: 2 boterhammen met 150ml koemelk
---Slapen--- (+/- 2 uurtjes)
- 's Middags tussendoor rijstewafel / soepstengel / maisboogies met water/sap
- Avondeten: behoorlijke portie van wat de pot schaft (indien nodig enigszins aangepast) met water/sap, en yoghurt of appelmoes als toetje
Qua drinken dus vooral gewone koemelk, water of sap. Sap is zonder enige toevoegingen en in principe gewoon 'puur' te drinken, maar ik leng 'm meestal 1:8 aan met water ofzodus 'sap' is hier gewoon water met een smaakje
ze drinkt daardoor ontzettend goed, dus prima
Broodbeleg is boter, groentespread, worst, kipfilet, stroop ofzo.
'Schema' is inderdaad nogal een groot woordwe ontbijten als we uit bed komen, lunchen rond lunchtijd en dineren als iedereen thuis is en het eten klaar is. En de tussendoortjes doen we tussendoor
dan heb je vrij snel zo'n schema te pakken hoor
Over het algemeen eten we redelijk gezond, maar we laten de Minion ook regelmatig dingen proeven. Ook zoete dingen; ik ben het wel met Selvaria eens dat het weinig kwaad kan om daar af en toe mee in aanraking te komen. Niet omdat ik denk dat ze daaraan 'moet' wennen, maar gewoon omdat die smaken er nu eenmaal ook zijn.
Merk alleen dat ik daar wel voorzichtig mee ben als er anderen bij zijn (zoals m'n schoonmoeder) omdat 1x een hapje van een koekje dan al snel vertaald wordt naar "Ah, ze mag ook koekjes!"
![]()
Ellas kitchen heeft iets soortgelijks: https://www.kruidvat.nl/e(...)kkelsticks/p/3825872quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:09 schreef twist02 het volgende:
Over maisboogies gesproken trouwens: we zijn door onze voorraad heen en onze Jumbo én Etos hebben ze niet meeriemand nog andere tips?
Ah, zal eens kijken bij Kruidvat, dank je!quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:26 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ellas kitchen heeft iets soortgelijks: https://www.kruidvat.nl/e(...)kkelsticks/p/3825872
Ik vind dit zo'n nutteloos voedsel, het vult totaal niet.
Aan hoeveel honger hij heeftquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:57 schreef silliegirl het volgende:
Ik heb weer een vraagje;eten jullie kleintjes altijd dezelfde hoeveelheid brood? W. eet soms 1,5 boterham; soms maar een kwart.. geen idee waar dat aan ligt?
Oh wat super! En wat zou het heerlijk zijn als dit nu de sleutel is, wat Malteser ook zegt!quote:Op donderdag 20 oktober 2016 07:12 schreef Jagärtrut het volgende:
Jongens, ik heb van 23.15 tot 5.45 geslapen. Het langste wat ik in 13 maanden geslapen heb. En t wou niet eens drinken om 5.45, en slaapt nu nog. Jammer dat ik vanaf toen niet meer kon slapen, maar toch. Slapen bij ons in bed werkt goed, blijkbaar!![]()
![]()
Ja, inderdaad. Dan gaan we wel op zoek naar een grotere cosleeper, want ik heb nu op de bank geslapen. De duutser en T namen samen zoveel plek in dat ik er bijna niet meer bij paste. Eerst maar eens een paar nachten kijken hoe het gaat.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 09:29 schreef Mineola het volgende:
[..]
Oh wat super! En wat zou het heerlijk zijn als dit nu de sleutel is, wat Malteser ook zegt!
Wij hebben al sinds Etje niet meer in de wieg past een (Ikea) edikant omgebouwd tot co-sleeper naast ons bed staan. Werkt perfect. Enig minpuntje zou kunnen zijn dat ik dus standaard via het voeteneind uit bed moet, maar dat vind ik geen probleem als ik daardoor wel kan slapen 's nachts.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 09:33 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Dan gaan we wel op zoek naar een grotere cosleeper, want ik heb nu op de bank geslapen. De duutser en T namen samen zoveel plek in dat ik er bijna niet meer bij paste. Eerst maar eens een paar nachten kijken hoe het gaat.
Wat lief, Twist!
haha.. dit had ik geschreven kunnen hebben.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 15:16 schreef Selvaria het volgende:
Zo. Alleen met lopende dreumes naar de IKEA zonder draagzak of buggy is niet bepaald voor herhaling vatbaar.Mevrouw besloot haar eerste officiële Stervende Zwaan in te zetten toen ik (met mijn handen vol) richting de kassa wilde en zij dus niet meer met het keukentje kon spelen.
"N., ga je mee naar beneden?"
"Neh. Nehneh"
"Ja maar lieverd, we moeten toch naar huis?"
[liggend op de grond al rondjes draaiend]"Neeneeneeneeneeee neeee"
Uiteindelijk heb ik haar maar onder m'n arm meegenomen naar beneden en haar en alle spullen in de kar gezet, maar icm 25 weken zwanger zijn had ik hier toch iets anders moeten doen.
Maar zo ben je tenminste nooit meer een dag sip.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:01 schreef faptist het volgende:
*inbreken* Kan iemand het deuntje van woezel en pip uit mijn hoofd krijgen?
En bedankt he.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:01 schreef faptist het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: lang verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft iemand toevallig nog tips/gedachten hierover?
Wat een heerlijk herkenbaar verhaalquote:Op donderdag 20 oktober 2016 09:49 schreef Krisvc het volgende:
Is het al morgen? Ik heb d'r eerder op de opvang afgezet vanochtend. Aan een stuk door drama vanaf half 6. Pff
Mamma ik wil m'n tanden niet poetsen. Mamma ik wil nieuwe tandpasta op m'n borstel. Mamma ik wil niet dat je m'n tandenborstel afpakt.
Mamma ik wil eten. NU. Maar ik wil niet dat je me loslaat om eten te maken. Ik wil niet eten, probeer je me te vergiftigen?
Mamma, Sesamstraat. Nee. Ik wil niet kijken. Zet wat anders op. Ik wil op schoot. Nee op de bank. IK WIL OP SCHOOT. GEEF ME ETEN EN TANDPASTAAAAA
Ruilen voor Pieter Post?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:01 schreef faptist het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |