Bestuurders stoel ver naar voren? Ik lig er half in manquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:23 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Waarom staat de bestuurdersstoel van de Bradmobiel zo ver naar voren? Ik dacht dat alleen vrouwen dat deden.
Omdat Brad niet zo groot is ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:23 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Waarom staat de bestuurdersstoel van de Bradmobiel zo ver naar voren? Ik dacht dat alleen vrouwen dat deden.
Dat bedoelde ik ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:30 schreef praadje het volgende:
Quote Geerd
Dat moet dan wel beetje allemaal in de buurt zijn, anders moet je nog een auto aanschaffen die je net hebt weg gedaan om die gratis spullen op te halen![]()
![]()
En hoeveel 2e hands spullen heb je nodig? Meeste mensen hebben alles bed bank paar pannen etc...
Daarvoor ga je niet netto inleveren op een baan voor een paar uurtjes om maar werk te hebben..
Waarom niet? Als je dat in de toekomst verder kan brengen zie ik daar geen probleem in. In ieder geval niet als je 25 bent en weinig kosten hebt omdat je thuis woont. Als iemand van 57 zo zou denken kan ik het nog begrijpen, maar dit...
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst meer dan 7 uur heb geslapen.quote:
Word ook zo lekker uit z`n verband gerukt ditquote:
Ik kan mij niet herinneren dat ik minder heb geslapen dan 12 uurquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:40 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst meer dan 7 uur heb geslapen.Meer slapen is ook helemaal niet nodig als volwassene.
Ja, het word weer een soort KLB verzamelhol dit he... Dan krijg je helaas mensen wiens leven bestaat uit het afzeiken van andere om hun eigen onzekerheden te verbloemen.quote:
ik kom op gemiddeld 6 uur op die wijze denk ikquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Word ook zo lekker uit z`n verband gerukt dit
Die 7 uur was alles bij elkaar, inclusief een paar uur wakker liggen.
Haters gonna hatequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, het word weer een soort KLB verzamelhol dit he... Dan krijg je helaas mensen wiens leven bestaat uit het afzeiken van andere om hun eigen onzekerheden te verbloemen.
Normaliter functioneer ik meer dan prima op 7-8 uur slaapquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik kom op gemiddeld 6 uur op die wijze denk ik
Ja, je kunt beter i.r.l. wat mensen hebben die je tegen jezelf in bescherming nemen. Nu sta je voor eeuwig voor lul op Dumpert met je koekoek-filmpjes.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, het word weer een soort KLB verzamelhol dit he... Dan krijg je helaas mensen wiens leven bestaat uit het afzeiken van andere om hun eigen onzekerheden te verbloemen.
Zou echt helemaal naar de tering gaan, af en toe komt er weleens een mannetje langs cv onderhoud, standen opnemen timmerman schilder etc.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik kom op gemiddeld 6 uur op die wijze denk ik
Och wat errug ik sta online met een filmpje waarin ik koekoek roepquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:49 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ja, je kunt beter i.r.l. wat mensen hebben die je tegen jezelf in bescherming nemen. Nu sta je voor eeuwig voor lul op Dumpert met je koekoek-filmpjes.
Doe dat ook een ander niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Rustig maar. Ik voorspel alleen dat je daar in de toekomst spijt van gaat krijgen, net zoals bij je vorige kanalen. Met het verschil dat je het nu niet kunt verwijderen. En nee, ik zie de humor er niet van in, ik vond het alleen grappig hoe je eerst angstig om de hoek keek of er andere mensen waren en toen pas 'koekoek' durfde te zeggen. Alsof je je wel schaamt tegenover enkele passanten maar niet tegenover duizenden kijkers op internet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Och wat errug ik sta online met een filmpje waarin ik koekoek roep
Als je daar de humor niet van in kan zien en gelijk denkt dat ik niet goed bij m`n hoofd ben dan moet JIJ tegen jezelf in bescherming worden genomen met je veroordelende manier van denken.
Noem jij dat normaal functioneren??quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Normaliter functioneer ik meer dan prima op 7-8 uur slaap
Ah topquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Voor jou maak ik een uitzonderingEwa 2NutZ
Mwja denk dat dat wel meevalt het is niet dat die der kopschoppend opstaat ofzoquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:53 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Rustig maar. Ik voorspel alleen dat je daar in de toekomst spijt van gaat krijgen, net zoals bij je vorige kanalen. Met het verschil dat je het nu niet kunt verwijderen. En nee, ik zie de humor er niet van in, ik vond het alleen grappig hoe je eerst angstig om de hoek keek of er andere mensen waren en toen pas 'koekoek' durfde te zeggen. Alsof je je wel schaamt tegenover enkele passanten maar niet tegenover duizenden kijkers op internet.
'Deze video is door de gebruiker verwijderd.'quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 12:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
De speciale vlog is af
Dat ik dit nog serieus heb gedaan ook![]()
![]()
Het lijkt me niet de bedoeling dat je zelf dan ook gaat meedoen met het offtopic gaan.quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:10 schreef Moira. het volgende:
Hele rits aan offtopic troep van vannacht en gebash van vanochtend weggehaald.
Zoals Fopje eerder al zei: kritiek mag, maar afzeiken niet. En ook bij het geven van kritiek moet je je afvragen of het gewenst is als er 100x hetzelfde herhaald wordt en het telkens maar weer terug blijft komen op onderwerpen als slaapritme/wajong/werk/gewicht/rijvaardigheden, etc. Die obsessie mag ook wel eens afgelopen zijn.
Dit topic is voor Braddie's vlogs en gesprekken/discussies/tips/ideeën daar over, zou prettig zijn als het daar voortaan ook over blijft gaan.
Efteling vlog, weet het niet, ben niet zo van de sprookjesquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah tophoi braddie en toch zou ik graag nog een efteling vlog willen zien van je. Succes
Bang dat kinderen continue papier in je smoel proppen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Efteling vlog, weet het niet, ben niet zo van de sprookjes
Of koekoek jonguh !!quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:59 schreef ShevaJB het volgende:
Gewoon door blijven gaan met die koekoek filmpjes. Voor je het weet ben je net zo beroemd als die knakker die steeds een duif nadoet.
Wat een maf was dat hequote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:01 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Bang dat kinderen continue papier in je smoel proppen?
Sprookjesquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Efteling vlog, weet het niet, ben niet zo van de sprookjes
Heb wel vaker van dat soort opmerkingenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:03 schreef Jopie78 het volgende:
Hij zuigt maar even aan mijn adamsappel..![]()
staat nog op dumpertquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:59 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
'Deze video is door de gebruiker verwijderd.'
Je verwacht het niet.
Heb je stand-up comedian op het lijstje van 10 banen gezet?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Heb wel vaker van dat soort opmerkingen
Onnodig claxonneren: ¤ 250 - 370 euroquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:03 schreef Jopie78 het volgende:
Hij zuigt maar even aan mijn adamsappel..![]()
Geestig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Heb wel vaker van dat soort opmerkingen
Nu roep je het alsnogquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Moet toch wat
Liever dat ik zoiets roep dan dat ik zeg dat het een tyfusmongool is of zo
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je stand-up comedian op het lijstje van 10 banen gezet?
Laatste tijd eigenlijk niet veel meer, af en toe provinciale wegen, maar de laatste keer snelweg is alweer 2 weken geledenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:07 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Bradge, kom je ook wel eens buiten de bebouwde kom met je Twingootje?
Schelden is inderdaad niet nodig, dat zegt meer over jou dan over de ander.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Moet toch wat
Liever dat ik zoiets roep dan dat ik zeg dat het een tyfusmongool is of zo
Allemaal fietsafstanden dus.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Laatste tijd eigenlijk niet veel meer, af en toe provinciale wegen, maar de laatste keer snelweg is alweer 2 weken geleden
Maar op de fiets zit geen dash cam. Koekoek.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:09 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Allemaal fietsafstanden dus.
I see what you did therequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:09 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Apply cold waterquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:09 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:13 schreef Azpilicueta het volgende:
Nee, maar Braddie die gaat out of his way om rondjes te rijden door hartje Hilversum in de hoop dat er iemand zijn auto ergens scheef heeft geparkeerd of een verdwaalde fietser die niet opschiet tegen te komen.
Hij is een echte entertainer
bohquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:14 schreef starla het volgende:
Braddie. Een voorstel om je nét nog wat extra te motiveren:
Voor elke kilo die je voor 01-01-2017 kwijtraakt, krijg je ¤5.
Zet 'em op!
Ja dat jij zometeen persoonlijk failliet bent omdat je haar 100 euro hebt moeten betalenquote:
Geef mij ook zo'n suikertante, pijpen tijdens het muziekspelen en ekkies droppen voor het afvallenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:14 schreef starla het volgende:
Zet 'em op!
Een pijpbeurt is toch veel motiverender.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:14 schreef starla het volgende:
Zet 'em op!
En als die dat tot en met 31-12-2017 zonder terugval vasthoudt. doe ik mee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:14 schreef starla het volgende:
Zet 'em op!
PS geen fraude plegen gvd! Ik wil zien dat je een liter water op de weegschaal plaatst voor of na het wegen met een lopende stopwatch in beeld, zodat editen niet mogelijk is
Maar stel dit grapje levert hem zo 75 ekkies op dan kan je die doorgaans inwisselen voor meerdere pijpbeurten van een eigen persoon naar keuze. Ik weet niet hoe strak starla er nog bij zit, maar qua potentie zit er voor Braddie wel meer in.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:16 schreef Toto69 het volgende:
K O E K O E K
[..]
Een pijpbeurt is toch veel motiverender.
Vieze praat !!quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:21 schreef Pensylvania het volgende:
wat een vunzig topic dit
ff rapporteren.
Wie ben jij dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:21 schreef Pensylvania het volgende:
wat een vunzig topic dit
ff rapporteren.
Wow! jij weet wel hoe je geld moet makenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:21 schreef starla het volgende:
Wat wordt de tegenprestatie Brad?
Als je bent aangekomen op 01-01-2017 betaal je mij jouw gewicht uit in euro's? Maar alleen als je echt zwaarder bent geworden.
Dealtje?
goede deal met al die feestdagenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:21 schreef starla het volgende:
Als je bent aangekomen op 01-01-2017 betaal je mij jouw gewicht uit in euro's? Maar alleen als je echt zwaarder bent geworden.
Dealtje?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:22 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Wow! jij weet wel hoe je geld moet maken
Wij zoeken nog bij ons intern een commercieel sterk persoon, interesse?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:21 schreef starla het volgende:
Dealtje?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:24 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wij zoeken nog bij ons intern een commercieel sterk persoon, interesse?
Moet ze zeker nog goed kunnen pijpen ook?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:24 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wij zoeken nog bij ons intern een commercieel sterk persoon, interesse?
Wees niet ongerust, ik knabbel alleen op voorhuidjes.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:25 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Moet ze zeker nog goed kunnen pijpen ook?
Dat is een sterke préquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:25 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Moet ze zeker nog goed kunnen pijpen ook?
Zonder tanden?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:26 schreef starla het volgende:
[..]
Wees niet ongerust, ik knabbel alleen op voorhuidjes.
Hij heeft geen fiets maar hij zou natuurlijk ook wat vaker eropuit kunnen trekken met de benenwagen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:09 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Kon het niet latenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:54 schreef Voszje het volgende:
Toch weer een video van de Zeurende Chauffeur
YouTube kanaal ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:53 schreef PimD het volgende:
Mijn god, de Braadslee-topics gaan echt verdomd hard
Ghehehequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 17:25 schreef PimD het volgende:
Wie had kunnen denken toen Bradley zich in 2007 registreerde op het Queenforum als "mistermercury1990" dat ik 'm bijna 10 jaar later bijna geobsedeerd zou volgen![]()
Zegt wel wat over je eigen leven, niet?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 17:25 schreef PimD het volgende:
Wie had kunnen denken toen Bradley zich in 2007 registreerde op het Queenforum als "mistermercury1990" dat ik 'm bijna 10 jaar later bijna geobsedeerd zou volgen![]()
Bradley is het lichtpuntje in mijn loonslaaf bestaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 17:32 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Zegt wel wat over je eigen leven, niet?
Heb dat fragment ook gezien, het ziet er wat asociaal uit inderdaad. Maar...quote:
Shots fired richting Enzo, die wordt toch ff op zijn plek gezet nuquote:
Wat staat er in die kast rechtsachter vanaf het filmpje gezien ??quote:
Stuur jij even een bericht naar King-Alert?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 17:43 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Shots fired richting Enzo, die wordt toch ff op zijn plek gezet nu
Daar zat m`n Line-6 inquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 17:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat staat er in die kast rechtsachter vanaf het filmpje gezien ??
Klopt, maar stel he, ik zou ook ooit bij zo`n uitreiking komen, tuurlijk zal ik dan op dat podium óók wel gaan filmen, maar NIET m`n eigen kop. Want mensen wéten al dat je er bent zeg maarquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 17:43 schreef Fopje het volgende:
[..]
Heb dat fragment ook gezien, het ziet er wat asociaal uit inderdaad. Maar...
Dat is zijn leven, hiermee is hij bekend / rijk geworden. Zonder die camera zou hij daar nooit gestaan hebben.
Enzo is er groot mee geworden, met zijn manier van filmen. Dus ik denk dat dat voor hem toch echt de enige juiste manier is om het te doenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, maar stel he, ik zou ook ooit bij zo`n uitreiking komen, tuurlijk zal ik dan op dat podium óók wel gaan filmen, maar NIET m`n eigen kop. Want mensen wéten al dat je er bent zeg maar
Zelfs voorbereidingen filmen hoeft niet perse in de selfie stand, is toch nergens voor nodig?
Bij die filmpjes die ik maak van 2-3 minuten per filmpje is het een ander verhaal, want dat zijn meestal gewoon rants en dan vestig je de aandacht op jezelf.
Maar dat zou hetzelfde zijn als dat ik die 20 minuten slagharen video ook zo zou filmen, zou er geen hond naar kijken want ze zien alleen maar mijn kop, je kan het beter gewoon lekker gevarieerd houden.
Maar ik moet ook niet teveel zeggen, want ondertussen heeft Enzo er een leuke auto van kunnen kopen en een huis en ik niet
Heb je wel gelijk in, het is alleen schijtirritant om te zienquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:01 schreef Fopje het volgende:
[..]
Enzo is er groot mee geworden, met zijn manier van filmen. Dus ik denk dat dat voor hem toch echt de enige juiste manier is om het te doen
Ik ook niet. Ik kijk sowieso geen vloggers behalve Braddie danquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:12 schreef Simterklaas het volgende:
Ik heb gelukkig nog nooit een vlog van die gast gezien.
Houden zo. Ik ook niet overigens.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:12 schreef Simterklaas het volgende:
Ik heb gelukkig nog nooit een vlog van die gast gezien.
maar je filmpjes zijn wel echt kort. Ik denk dat je meer zou kunnen zeggen in bijvoorbeeld 6 minuten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, maar stel he, ik zou ook ooit bij zo`n uitreiking komen, tuurlijk zal ik dan op dat podium óók wel gaan filmen, maar NIET m`n eigen kop. Want mensen wéten al dat je er bent zeg maar
Zelfs voorbereidingen filmen hoeft niet perse in de selfie stand, is toch nergens voor nodig?
Bij die filmpjes die ik maak van 2-3 minuten per filmpje is het een ander verhaal, want dat zijn meestal gewoon rants en dan vestig je de aandacht op jezelf.
Maar dat zou hetzelfde zijn als dat ik die 20 minuten slagharen video ook zo zou filmen, zou er geen hond naar kijken want ze zien alleen maar mijn kop, je kan het beter gewoon lekker gevarieerd houden.
Maar ik moet ook niet teveel zeggen, want ondertussen heeft Enzo er een leuke auto van kunnen kopen en een huis en ik niet
Klopt, maar ik denk niet dat ik veel langere filmpjes moet maken tenzij ik ergens heen ga of echt iets beleef waar van ik denk zeaux dat is boeiendquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:37 schreef tailfox het volgende:
[..]
maar je filmpjes zijn wel echt kort. Ik denk dat je meer zou kunnen zeggen in bijvoorbeeld 6 minuten.
is het niet de kracht van vlogs?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk niet dat ik veel langere filmpjes moet maken tenzij ik ergens heen ga of echt iets beleef waar van ik denk zeaux dat is boeiend
de meeste filmpjes zijn gewoon rants of dergelijke, dan is 2-3 minuten lang zat.
Ik kan mijn dag wel gaan filmen en een vlog van 10 minuten in elkaar draaien, maar dan haken mensen toch weer af na 3-4 minuten omdat er geen flikker gebeurd.
Ik hou de langere filmpjes voor als er écht iets gebeurd
Als je het goed kan verkopen en goed aan elkaar kan editen dan zitten er vast wel mensen te wachten op vlogs van 10-15 minuten zelfs al gebeurd er geen fuck. Maar het ligt ook aan de doelgroep denk ik.quote:
Tuurlijk wel, lekker authentiek. Je niet beter voordoen dan je bent. What you see is what you get.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Je had vanmorgen een afspraak en je gaat er naartoe in je trainingsbroek en zonder je haar te doenEcht, dat kan niet man.
Het was m`n jobcoach, daar ben ik echt nog nooit naar toe gegaan in spijkerbroek, ze zegt dat het niet uitmaakt hoe ik mij dáár opstel als ik mij maar wél representatief op stel bij de sollicitatie zelf en dát doe ik dan weer wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Je had vanmorgen een afspraak en je gaat er naartoe in je trainingsbroek en zonder je haar te doenEcht, dat kan niet man.
Wil je alleen je filmpjes plaatsen of wil je er ook echt je geld mee gaan verdienen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als je het goed kan verkopen en goed aan elkaar kan editen dan zitten er vast wel mensen te wachten op vlogs van 10-15 minuten zelfs al gebeurd er geen fuck. Maar het ligt ook aan de doelgroep denk ik.
Heb niet echt specifiek een doelgroep, kan ook niet echt denderend editen, en mijn camerapraat skills zijn ook niet zo als die van Knollemans dus dan hou ik het liever bij de wat kortere filmpjes tenzij ik een weekend weg ben, of misschien met Flavourland dat er dan wat langers komt.
Ik wil er op den duur wel geld mee gaan verdienen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:57 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Wil je alleen je filmpjes plaatsen of wil je er ook echt je geld mee gaan verdienen?
Het kan gek lopen, ik heb bijvoorbeeld 370 abonnees met maar 1 filmpjequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik wil er op den duur wel geld mee gaan verdienen.
Maar zoals het nu gaat vind ik het ook wel oke voorlopig.
Mocht het zover komen dat ik opeens 100+ abonnees heb (wat ik klein acht) Dan ga ik wat langere vlogs opnemen, denk dat als de tijd daar is ik dan ook wel wat relaxder voor de camera sta, want ook dat moet nog groeien.
Hoe weet jet dat?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk niet dat ik veel langere filmpjes moet maken tenzij ik ergens heen ga of echt iets beleef waar van ik denk zeaux dat is boeiend
de meeste filmpjes zijn gewoon rants of dergelijke, dan is 2-3 minuten lang zat.
Ik kan mijn dag wel gaan filmen en een vlog van 10 minuten in elkaar draaien, maar dan haken mensen toch weer af na 3-4 minuten omdat er geen flikker gebeurd.
Ik hou de langere filmpjes voor als er écht iets gebeurd
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik wil er op den duur wel geld mee gaan verdienen.
Maar zoals het nu gaat vind ik het ook wel oke voorlopig.
Mocht het zover komen dat ik opeens 100+ abonnees heb (wat ik klein acht) Dan ga ik wat langere vlogs opnemen, denk dat als de tijd daar is ik dan ook wel wat relaxder voor de camera sta, want ook dat moet nog groeien.
SPOILER: lang verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk niet dat er mensen willen kijken naar hoe er iemand de hele dag achter de PC zit / dan weer een rondje rijd / dan een stukje loopt en dat zich de hele dag herhaalt tot aan het eten, ofwel?quote:
Jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Denk niet dat er mensen willen kijken naar hoe er iemand de hele dag achter de PC zit / dan weer een rondje rijd / dan een stukje loopt en dat zich de hele dag herhaalt tot aan het eten, ofwel?
Als jij jezelf bent kijken er mensen, als je een rol speelt niet. Niet grappig proberen te doen, maar gewoon zijn..quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Denk niet dat er mensen willen kijken naar hoe er iemand de hele dag achter de PC zit / dan weer een rondje rijd / dan een stukje loopt en dat zich de hele dag herhaalt tot aan het eten, ofwel?
Waarom heb je het dan over geld verdienen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:12 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
SPOILER: lang verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over m`n aandoeningen ga ik niet vertellen, want weet je wat het is? Dan krijg je gelijk weer zo`n stempel, ik wil best wel wat privé dingen online gooien (Afvallen, rijbewijs dat soort dingen) Maar echt iets waar ik "last" van heb en op veroordeeld kan worden als persoon zijnde liever niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:22 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Als jij jezelf bent kijken er mensen, als je een rol speelt niet. Niet grappig proberen te doen, maar gewoon zijn..
Je hebt een prachtige groep aan aandoeningen.. Vertel daar gewoon open en eerlijk over. Dat van je ogen heb ik zelfs opgezocht op internet en zwaar geboeid over zitten lezen.![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: weer een lang verhaal...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat je je nog zou verbazen maar dan moet je wel wat te vertellen hebben..niet 450 min af en toe typen en niks zeggen, ga eens keer olie peilen van de twingoquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Doen wat goed voelt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:25 schreef Mister-Bradge het volgende:
Over m`n aandoeningen ga ik niet vertellen, want weet je wat het is? Dan krijg je gelijk weer zo`n stempel, ik wil best wel wat privé dingen online gooien (Afvallen, rijbewijs dat soort dingen) Maar echt iets waar ik "last" van heb en op veroordeeld kan worden als persoon zijnde liever niet.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:35 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Doen wat goed voelt.![]()
Maar het zal je verbazen hoe mensen reageren als het oprecht is en diep van binnen komt.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:32 schreef Jopie78 het volgende:
[..]SPOILER: weer een lang verhaal...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Laatste.. :)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet voor jou.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:57 schreef Fopje het volgende:
Jullie hoeven niet alles in spoilers te zetten? Leest een beetje vervelend?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
straks komt er een vrij persoonlijke vlog online
Hierquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Het was m`n jobcoach, daar ben ik echt nog nooit naar toe gegaan in spijkerbroek, ze zegt dat het niet uitmaakt hoe ik mij dáár opstel als ik mij maar wél representatief op stel bij de sollicitatie zelf en dát doe ik dan weer wel.
Sowieso doe ik eigenlijk m`n haar amper, tuurlijk kam ik het wel, maar doe er eigenlijk amper wat in, gel kots ik van, vind ik echt verschrikkelijk ranzig, heel sporadisch een beetje haarlak, als ik naar een sollicitatie moet, als ik een optreden heb etc
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
straks komt er een vrij persoonlijke vlog online
Laat je haar langer groeien valt jet vanzelfquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Het was m`n jobcoach, daar ben ik echt nog nooit naar toe gegaan in spijkerbroek, ze zegt dat het niet uitmaakt hoe ik mij dáár opstel als ik mij maar wél representatief op stel bij de sollicitatie zelf en dát doe ik dan weer wel.
Sowieso doe ik eigenlijk m`n haar amper, tuurlijk kam ik het wel, maar doe er eigenlijk amper wat in, gel kots ik van, vind ik echt verschrikkelijk ranzig, heel sporadisch een beetje haarlak, als ik naar een sollicitatie moet, als ik een optreden heb etc
Komt goed.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:33 schreef Jopie78 het volgende:
Topic snel doorgenomen..
Meeste reacties komen door je gewicht en hoe laat je wakker wordt. Blijkbaar boeit dat!
Oh en benieuwd naar je vlog.
Hoezo is gel ranzig? Ik gebruik gel die plakt echt 0,0.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik vind gel het meest ranzigste wat er bestaat, en wil soms toch wel dat m`n haar goed zit
Krullencrème, voelt veel lekkerderquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik vind gel het meest ranzigste wat er bestaat, en wil soms toch wel dat m`n haar goed zit
Wax.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik heb het nooit wat gevonden vroeger als kind als m`n moeder m`n haar deed heb ik vaak staan kotsenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:44 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hoezo is gel ranzig? Ik gebruik gel die plakt echt 0,0.
Ja dat. Plakt nauwelijks en kun je prima je haar mee stylen. Niet veel voor nodig.quote:
Persoonlijke vlog zal met ik schat 45 minuten online staan. FF editten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:48 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ja dat. Plakt nauwelijks en kun je prima je haar mee stylen. Niet veel voor nodig.
Ben wel benieuwd naar je persoonlijke vlog eigenlijk.
Nee man, brrrrrrrquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:48 schreef Jopie78 het volgende:
Dit is toch briljant.
Ga 10 soorten gel testen, met je fobie.. Nu al zin in het filmpje.![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:48 schreef Jopie78 het volgende:
Dit is toch briljant.
Ga 10 soorten gel testen, met je fobie.. Nu al zin in het filmpje.![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Persoonlijke vlog zal met ik schat 45 minuten online staan. FF editten.
Als jij gaat kosten bij gel nummer 4... KIJKCIJFERHITquote:
Waarom man?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:06 schreef BoneThugss het volgende:
Bradmans, moet lachen om je nieuwe filmpje van de zeurende chauffeur.
Gewoon.quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:11 schreef Jopie78 het volgende:
Omdat je gedrag aansloot bij de situatie.
Oh nee dat weet ik BT!quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:11 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Gewoon.![]()
Maar daar bedoel ik niks negatiefs mee, gwn leuk filmpje.
De dingen die je zei, sloten aan bij de ervaring van de kijker. Je zat niet bedacht mensen af te zeiken, je reageerde natuurlijk op de situatie. Niet gemaakt grappig.quote:
Ooh op zo`n manier, ja klopt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:13 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
De dingen die je zei, sloten aan bij de ervaring van de kijker. Je zat niet bedacht mensen af te zeiken, je reageerde natuurlijk op de situatie. Niet gemaakt grappig.
Aight, boks.quote:
Inderdaad!quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:13 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
De dingen die je zei, sloten aan bij de ervaring van de kijker. Je zat niet bedacht mensen af te zeiken, je reageerde natuurlijk op de situatie. Niet gemaakt grappig.
Voor een real life soap wordt 24 uur aan materiaal geschoten van meerdere mensen en daarvan wordt maar 20 minuten uitgezonden. Editen is een vak.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ooh op zo`n manier, ja klopt.
Ik schiet in totaal ongeveer een kleine 80-120 minuten voordat ik het edit tot de 2 minuten durende filmpjesquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:17 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Voor een real life soap wordt 24 uur aan materiaal geschoten van meerdere mensen en daarvan wordt maar 20 minuten uitgezonden. Editen is een vak.
Daar heb je ook wel gelijk in, maar ik weet ook bij god niet waar ik het zo lang over kan hebbenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:15 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Aight, boks.![]()
Ik zou wel iets langere vlogs maken man, 10 minuten tot een kwartiertje is het beste. Vanaf 10 minuten pak je ook meer geld.
Je zal dus iets meer tijd moeten uittrekken voor het filmen. 4 x per dag een filmpje hoeft niet. regelmaat is belangrijk bij vloggen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik schiet in totaal ongeveer een kleine 80-120 minuten voordat ik het edit tot de 2 minuten durende filmpjes(want meer gebeurd er ook niet)
Nee klopt, maar die 4 filmpjes per dag leveren mij (op dit moment) Meer views op dan 1quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:20 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Je zal dus iets meer tijd moeten uittrekken voor het filmen. 4 x per dag een filmpje hoeft niet. regelmaat is belangrijk bij vloggen.
wax.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wil je 100 of 100.000 views?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee klopt, maar die 4 filmpjes per dag leveren mij (op dit moment) Meer views op dan 1![]()
Maar eh, meer tijd rekken, denk op zich dat het wel logisch is om 1 keer per week zo`n zeurchauffeur te doen, worden de filmpjes ook automatisch langer van.
daar heb je ook wel weer een punt!quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:27 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Wil je 100 of 100.000 views?
Soms moet je hier iets laten om daar iets te krijgen. Je zal er toch wel een beetje inspanning voor moeten leveren.
Dan zal ik ook wel moeten investeren in betere gear denk ik zoquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:28 schreef tailfox het volgende:
Maar bradge. Hoe beter de kwaliteit hoe meer views. Andersom is nogal krom.
Of je kan ook eerst langzaam aan werken aan de kwaliteit en beetje bij beetje betere gear kopen als je beter erin word. Dan kun je de gear ook weer beter gebruiken!quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dan zal ik ook wel moeten investeren in betere gear denk ik zo
Ja true, doe nu 80% van m`n vlogs met m`n mobieltje, en dat is op zich best aardig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of je kan ook eerst langzaam aan werken aan de kwaliteit en beetje bij beetje betere gear kopen als je beter erin word. Dan kun je de gear ook weer beter gebruiken!
gear kan je upgraden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dan zal ik ook wel moeten investeren in betere gear denk ik zo
Ja misschien is het inderdaad wel gewoon beter om wat langere filmpjes te uploaden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:36 schreef tailfox het volgende:
[..]
gear kan je upgraden.
Je format moet goed zijn.
Mij maakt het persoonlijk geen hol uit als een klein kanaal uploud in 480 p . Ik kijk omdat ik vind dat het format mij aan spreekt.
Dus als je langere filmpjes wilt begin nu dan. Verder kwaliteit voor kwantiteit.
Nu kan jij niet echt je filmpjes een week van te voren al klaar hebben.
Maar je hoeft ook weer niet te filmen, editen en uploaden meteen. Fijner is om je uploud eerst te beoordelen en ja editen is lastig.
Verder je moet het doen omdat je het leuk vind.
(ik noem nu wat verbeter punten voor je maar zie dit als advies wat je er mee doet is aan jou.
de "charme" is toch 10 minuten weten te lullen over niks doen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja misschien is het inderdaad wel gewoon beter om wat langere filmpjes te uploaden.
Maar dan kom je tóch weer bij het hele "ik doe geen fuck de hele dag"
Dus ik zou echt bijgod niet weten hoe ik dan mijn filmpjes zo lang zou moeten krijgen
Zit ook zeker wat in, ga het eens proberen! Wie weetquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:44 schreef tailfox het volgende:
[..]
de "charme" is toch 10 minuten weten te lullen over niks doen.
Tuurlijk, zonder teveel in detail te treden kan dat best. Filmpjes was oorspronkelijk 14 minuten maar heb er best een behoorlijk deel uitgeknipt, versprekingen, teveel doorgaan over zaken.quote:
Dit inderdaad. Leuk om te zien bradge!quote:
Ekte vloggers editen man, vloggen 101...quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:34 schreef Geerd het volgende:
Braddie !! Weet je wat ik irritant vind, dat geknip in die video's man. Bij die QenA ook al loopt niet vloeiend man... je moet niet meer edicten man
jawel man. iedere vlogger doet dit. helpt een beetje de vaart erin te houdenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:34 schreef Geerd het volgende:
Braddie !! Weet je wat ik irritant vind, dat geknip in die video's man. Bij die QenA ook al loopt niet vloeiend man... je moet niet meer edicten man
Juist.. dat maakt het sneller en knallenderquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
jawel man. iedere vlogger doet dit. helpt een beetje de vaart erin te houden
Nee joh, dat knippen kijkt veel lekkerder weg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:34 schreef Geerd het volgende:
Met de stoornissen die jij hebt mag je niet eens een rijbewijs hebben. Iets zegt mij dat je op je eigen verklaring hebt ingevuld dat je niks mankeert, terwijl dat wel zo is. Mensen met nistachmus komen niet door de medische keuring van het CBR.quote:
Als je niets eens weet hoe je 'nystagmus' spelt, dan vraag ik me af hoeveel je erover weet.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:36 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Met de stoornissen die jij hebt mag je niet eens een rijbewijs hebben. Iets zegt mij dat je op je eigen verklaring hebt ingevuld dat je niks mankeert, terwijl dat wel zo is. Mensen met nistachmus komen niet door de medische keuring van het CBR.
JEp!quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:35 schreef starla het volgende:
Jaaaa
Zondag een Q&A? Dan verzin ik een aantal vragen
Inderdaad, genoeg geluld over afvallen, ritme etc. Tijd voor actie!quote:Op woensdag 19 oktober 2016 08:23 schreef Grunge. het volgende:
Het lijkt je echt te ontbreken aan zelfreflectie aangaande hoe je leven nu is, hoe dat komt, en die zelfreflectie is nu juist zo belangrijk. Ik heb je nu al minstens drie keer gehoord over dat meisje (naam begint met een G.) dat je 'gefriendzoned' heeft en dat je daardoor veel aankwam. De verhalen uit je verleden laten ook heel goed zien hoe goed je kunt afvallen als je je best doet. Kom op, man, echt. Niemand is verantwoordelijk voor jouw geluk, niemand is verantwoordelijk voor jouw gewichtsverlies en discipline. Ik zeg dit om je te stimuleren, man, je bent 25 toch? Kom op. Je weet toch hopelijk dat ik dit goed bedoel? Mijn leven is ook niet altijd op de rit geweest. De details ken je zelfs al een beetje. Als het je echt niets kan schelen moet je lekker doorgaan op deze manier, maar ik acht de kans vrij groot dat je spijt gaat krijgen als je ouder wordt. Je bent jong en hebt veel potentie. De rest is al gezegd.
Goed om te horen dat je er weinig last van hebt. Maar dan is dat toch ook geen reden om die uitkering te hebben toch? Want in het filmpje leek het alsof dat wel zo was.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik heb het al sinds m`n geboorte, en ben er aan gewend, mensen die zien het ook niet aan mij omdat het een vrij milde vorm is, alleen s'nachts of als ik mij op een punt moet focussen kán ik er last van hebben en zelfs dan zijn het echt miliseconden dat het zicht even kort minder is
Johnny Hiland DIE heeft Nystagmus zoals de meeste Nystagmus kennen en DIE is dan ook "Legally blind"
Let maar even op zijn ogen op 1:04 dát zijn die kenmerkende bewegingen van Nystagmus en die heb ik dus NIET.
En Starla, laat die Mark031 maar, is iemand die ook in die Vlogggen reeks in KLB constant aanwezig was om mij af te zeiken en had op álles al zijn mening klaar.
Reden is mijn nooit echt bekend/duidelijk geworden maar ik blijf er bij dat het kwam door een medicatieswitch voor ADHD, en dat er toen iets met mijn stofwisseling is gebeurd.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 09:33 schreef PimD het volgende:
Hoe kan het dat je in 6 weken tijd in de zomervakantie ineens zoveel kilo's aankwam dan Slee?
Met je stofwisseling lijkt me sterk. Waarschijnlijk onderdrukte je vorige medicatie je hongergevoel meer. En bij je nieuwe had je misschien (zonder het bewust op te merken) last van rebounds waarin je extra ging eten.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Reden is mijn nooit echt bekend/duidelijk geworden maar ik blijf er bij dat het kwam door een medicatieswitch voor ADHD, en dat er toen iets met mijn stofwisseling is gebeurd.
Dat zou ook goed kunnen, want van die laatste medicatie die ik kreeg ben ik tóch behoorlijk aangekomen in korte tijd, dus wat je zegt lijkt mij het dichtst bij de waarheid te zitten.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Met je stofwisseling lijkt me sterk. Waarschijnlijk onderdrukte je vorige medicatie je hongergevoel meer. En bij je nieuwe had je misschien (zonder het bewust op te merken) last van rebounds waarin je extra ging eten.
Het komt ook veel voor dat men afvalt van ADHD medicatie en dat heeft niet zozeer met de stofwisseling te maken, maar dat ze minder trek hebben en meer energie om dingen te ondernemen.
Heb je dit ook aangekaart bij degene die de medicijnen voorschreef? Lijkt me sterk dat het totaal niet opgevallen is, want neem aan dat na een tijdje gebruiken je bloeddruk enz. nog wel een keer gemeten is?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat zou ook goed kunnen, want van die laatste medicatie die ik kreeg ben ik tóch behoorlijk aangekomen in korte tijd, dus wat je zegt lijkt mij het dichtst bij de waarheid te zitten.
Ging om een totaal van een kilo of 20...quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:41 schreef PimD het volgende:
Sowieso, als je in 6 weken ineens zoveel aankomt dat mensen roepen 'wat is er met je gebeurd?' dan moeten er toch alarmbellen af gaan. Dat gaat dan niet meer om een paar kilo.
Blijf ik toch nog aan de hoge kant vinden voor 6 weken tijd.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ging om een totaal van een kilo of 20...
Is het ook, daarom is't zo bizar.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 13:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Blijf ik toch nog aan de hoge kant vinden voor 6 weken tijd.
Als je geen duidelijke reden kunt vinden qua eten en/of beweging wat drastisch veranderd is in die specifieke periode zouden bij mij, zoals ook al eerder aangegeven is, alarmbellen afgaan.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 13:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Is het ook, daarom is't zo bizar.
Ik was op m`n 11e een kleine 40 kilo, 15e? 85. Op m`n 12e aan het einde van de zomervakantie was ik rond de 60 kilo.
Weet het niet precies meer, is al een poos geleden, maar er is van wát ik mij nog kan herinneren iig echt zeker 15-20 kilo bij gekomen.
Tegen de tijd dat je weer naar school moest had je dan toch helemaal geen passende kleren meer over? En het is trouwens ook een leeftijd waarop je in dezelfde periode ook veel in de lengte gegroeid kan zijn waardoor het verhoudingsgewijs minder opviel.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 13:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Is het ook, daarom is't zo bizar.
Ik was op m`n 11e een kleine 40 kilo, 15e? 85. Op m`n 12e aan het einde van de zomervakantie was ik rond de 60 kilo.
Weet het niet precies meer, is al een poos geleden, maar er is van wát ik mij nog kan herinneren iig echt zeker 15-20 kilo bij gekomen.
ja pittigquote:Op woensdag 19 oktober 2016 06:48 schreef sneakydesert het volgende:
Wat een leven, goed om te horen dat het weer de betere kant op gaat
Hij praat veel, maar doet niets. En alles ligt aan anderen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 08:58 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Inderdaad, genoeg geluld over afvallen, ritme etc. Tijd voor actie!
Thanks, wilde dit wel delen na die posts van Jopiequote:Op woensdag 19 oktober 2016 16:03 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Mooi zo'n oprechte kijk in je leven.
Exact. veel informatie, maar ik heb ook niet álles op tafel gegooid, want hoewel ik open was ga ik niet té open zijn want dan kan het weer tegen mij gebruikt worden.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 16:19 schreef Jopie78 het volgende:
Puur, open en oprecht..
Misschien een beetje veel informatie voor 1 filmpje, maar aan de andere kant, alles is er nu wel uit. En nu vooruitkijken en proberen positieve dingen neer te zetten.
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
morgen komt er een lange repetitie vlog online.
gaat geregeld wordenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 08:29 schreef starla het volgende:
[..]
Ik wil ook die zanger een keer horen zingen, want nu komt hij meer over als een parasitaire appendix dan een bijdragend bandlid
Hjj is een beetje dat wimpertje in je oog...
Hij is die jeukende plek onder je gipsverband...
Hij is die plek aan de binnenkant van je wang waar je maar steeds op blijft bijten...
Ik schat dat het dan om een uurtje of 1 vannacht gaat worden.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:47 schreef starla het volgende:
Wanneer hebben wij allen de eer om de zanger te horen zingen Brad?
Of betekende 'morgen' gisteren om 23:30 dat het vannacht 02:30 wordt?
psssst...das dan eigenlijk overmorgen....![]()
Ze nemen Bradley maar zoals ie is!quote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:15 schreef xcachet het volgende:
Bradley, doe een normale broek aan naar een afspraak en geen joggingbroek
R&R = backquote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:32 schreef PimD het volgende:
[..]
Ze nemen Bradley maar zoals ie is!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:32 schreef PimD het volgende:
[..]
Ze nemen Bradley maar zoals ie is!
[ afbeelding ]
Wil wel gaan experimenteren met misschien wat andere shots uit datzelfde filmpje.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:24 schreef Voszje het volgende:
Waarom maak je eigenlijk niet een leuke foto/plaatje/whatever voor je thumbnail bij ieder filmpje? Zo ziet het er ook direct professioneel uit.
Nah, ik zou inderdaad niet een foto/plaatje maken met iets wat er helemaal niet in voor komt. Maar misschien een leuke foto van wat er in het filmpje gebeurt of van jezelf met een tekst erbij zou ik niet zien als een clickbait. Het maakt het gewoon wat meer af, maar dat is mijn mening.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wil wel gaan experimenteren met misschien wat andere shots uit datzelfde filmpje.
Maar als ik het anders aanpak voelt het zo clickbaiterig.
Q&A is al over z'n hoogtepunt heen imo. Je kiest natuurlijk zelf uit het aanbod welke je gaat doen. En trouwens, je doet het al (bv jullie zanger laten horen).quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
Opdrachten vragen en uitvoeren zal ik niet snel doen denk ik.
Ooit wel eens een broek geprobeerd te kopen voor iemand van 1.75 en 125 kilo? Dat zal geen pretje zijn als de broek niet meegeeft.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:15 schreef xcachet het volgende:
Bradley, doe een normale broek aan naar een afspraak en geen joggingbroek
Thx, dan weet ik wanneer ik m'n eerste lijntje moet wegwerkenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik schat dat het dan om een uurtje of 1 vannacht gaat worden.
Please do! Ben benieuwd!quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
Wil een paar teasers van ons eigen werk er in verwerken.
Zou ik wel eens willen doen, maar waar van?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:38 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Hoe sta je tegenover een live-uitzending?
Hij heeft z'n rijbewijs pas na 6x gehaald. Dan moeten de alarmbellen sowieso al gaan rinkelen. Mocht hij ooit een aanrijding maken, dan kan ik je nu al vertellen dat de verzekering niks gaat betalen, omdat hij heeft zitten liegen bij z'n eigen verklaring en dus helemaal niet rijbevoegd mag zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:56 schreef starla het volgende:
[..]
Als je niets eens weet hoe je 'nystagmus' spelt, dan vraag ik me af hoeveel je erover weet.
In zijn vlogs is het mij nooit opgevallen, dus heel ernstig zal het wel niet zijn. Het verschilt natuurlijk in ernst, dus zijn nystagmus hoeft helemaal geen invloed te hebben op de rijveiligheid.
Je hebt daarnaast vele soorten. Met name de congenitale nystagmus is een onschuldige soort waar de individu aan went en soms zelfs helemaal niet meer merkt door compensatie van het brein.
En iedereen heeft de zogenaamde optokinetische nystagmus. Heb je die niet dan is er iets mis met je.
Met andere woorden; je weet weer eens niet waar je over lult, maar de schaamte ben je zo te zien al voorbij om Brad steeds voor lul te zetten.
Goed bezig jongen
Ik ben helemaal niet zo`n denderende gitarist die goed scales kan spelen, en zeker op akoestische gitaar word ik sloppy.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:40 schreef starla het volgende:
[..]
Thx, dan weet ik wanneer ik m'n eerste lijntje moet wegwerken
[..]
Please do! Ben benieuwd!
BTW; ik had een impro-stukje van jou gezien op een akoestische gitaar op je kanaal, maar kan deze niet meer terugvinden. Anywho...dat descenderend chromatisch loopje klonk vrij matig BradGeen chord tones op de strong beats behalve de tonica en helemaal géén ritmische variatie. Dan kom je met chromatiek vaak helaas niet weg, want de toegevoegde melodische waarde is dan niets.
Had je geen zin om er iets meer tijd aan te besteden?
En toen werd het 2011....quote:Op donderdag 20 oktober 2016 18:13 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Hij heeft z'n rijbewijs pas na 6x gehaald. Dan moeten de alarmbellen sowieso al gaan rinkelen. Mocht hij ooit een aanrijding maken, dan kan ik je nu al vertellen dat de verzekering niks gaat betalen, omdat hij heeft zitten liegen bij z'n eigen verklaring en dus helemaal niet rijbevoegd mag zijn.
Die eigen verklaring is er niet voor niets. Een arts van het CBR gaat dan zelf oordelen of zijn nystagmus een belemmering vormt bij het autorijden of niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat 2de filmpje idd vanaf 0:09quote:Op donderdag 20 oktober 2016 18:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet zo`n denderende gitarist die goed scales kan spelen, en zeker op akoestische gitaar word ik sloppy.
Maar misschien bedoel je deze?
Sinds ik in die band speel ben ik wel enorm vooruit gegaan, maar het is nog lang niet op het punt waar ik wil zijn. Maar verdiepen in de theorie doe ik dna ook niet
zondag live Q&Aquote:Op donderdag 20 oktober 2016 18:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zou ik wel eens willen doen, maar waar van?
Man, ik heb ongeveer 8 jaar gespeeld en ik kon helemaal geen scales spelen. Tenminste, niet snelquote:Op donderdag 20 oktober 2016 18:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet zo`n denderende gitarist die goed scales kan spelen, en zeker op akoestische gitaar word ik sloppy.
Maar misschien bedoel je deze?
Sinds ik in die band speel ben ik wel enorm vooruit gegaan, maar het is nog lang niet op het punt waar ik wil zijn. Maar verdiepen in de theorie doe ik dna ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Simterklaas op 20-10-2016 20:24:40 ]Pay close attention or else you'll miss what's happening
We huren een van de oefenruimtes, de ene keer hebben we een grote ruimte, de andere keer een kleine.quote:
Nee, dat is tot nu toe (nog) niet gebeurdquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 02:49 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Heb je wel eens ongelukken van anderen gefilmd met je dashcam?
Is het ook een studio?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 02:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
We huren een van de oefenruimtes, de ene keer hebben we een grote ruimte, de andere keer een kleine.
Wij (Toen we nog Unicornflakes waren) Hebben er onze EP opgenomen, toen was er spraken van eventueel af en toe dienst als studio maar dat bleef bij een keertje helaasquote:
Hoe gaat het met je ritmeplannen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 03:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wij (Toen we nog Unicornflakes waren) Hebben er onze EP opgenomen, toen was er spraken van eventueel af en toe dienst als studio maar dat bleef bij een keertje helaas
Hèèèèhèèèè....pffffff.....quote:
de lijntjes hebben niet gewerkt?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 07:47 schreef starla het volgende:
[..]
Hèèèèhèèèè....pffffff.....
Aantal leuke beelden, maar in kan me toch niet voorstellen dat van 3 uur materiaal dát het beste was om te selecteren...
Dat 'eigen materiaal' is een bassiste die supervals zingt en een paar funky akkoordjes.
Je laat beeld zien van de zanger op een niet heel sterk moment volgens mij, mijn gevoel zegt dat hij best wel goed is maar je expres de kutdingen laat zien, of is er geen bias Brad?
De harmonietjes lukken idd ook niet. Stageperformance heeft eigenlijk ook niemand (met alle respect)....
Wordt jullie eerste optreden?
idd, moet ze alleen niet gaan zingenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:02 schreef Raap het volgende:
Leuke vlog. Die bassiste zou je een keer mee naar Slagharen kunnen nemen.
Iets te vroeg gepiekt en toen kwam de comedown en was ik out. Volgende keer beterquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 07:50 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
de lijntjes hebben niet gewerkt?
Dit is ook niet het beste materiaal van 3 uur repeteren, de covers gaan het beste maar die komen niet op mijn kanaal, behalve misschien een solo hier of daarquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 07:47 schreef starla het volgende:
[..]
Hèèèèhèèèè....pffffff.....
Aantal leuke beelden, maar in kan me toch niet voorstellen dat van 3 uur materiaal dát het beste was om te selecteren...
Dat 'eigen materiaal' is een bassiste die supervals zingt en een paar funky akkoordjes.
Je laat beeld zien van de zanger op een niet heel sterk moment volgens mij, mijn gevoel zegt dat hij best wel goed is maar je expres de kutdingen laat zien, of is er geen bias Brad?
De harmonietjes lukken idd ook niet. Stageperformance heeft eigenlijk ook niemand (met alle respect)....
Wordt jullie eerste optreden?
Ben ik wel met je eens, maar heb geen idee hoe ik het anders zou kunnen doen, want wil ook niet te veel van een nummer in een clip gooien omdat anders die vlogs onnodig lang worden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:13 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
vind alleen die cuts (of hoe dat heet) steeds tussendoor een beetje te abrupt
Paint it blackquote:
Klopt, maar dingen als telefoon checken, thee drinken etc is niet super erg als het tijdens een repetitie is, en als het bij een liedje is waar hij zelf af en toe een of 2 regels mee hoeft te zingen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:15 schreef praadje het volgende:
Oh en hij is ook veel te veel met randdingen bezig. Theetje drinken, telefoon checken , on stage eerst nog zijn papieren klaarleggen enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |