abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165947938
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 09:54 schreef Awsom het volgende:

[..]

en het is tenslotte al weekend in bradgeworld
Tja, dan is het iedere dag weekend in bradgeworld _O-

Ik durf te wedden dat hij gister ook ergens een paar uur heeft geslapen omdat 'ie een keer om 9 uur al wakker was. Want anders kan je echt niet nog tot 4 uur in de nacht nog op de computer zitten en niet moe zijn. Dat kan ik mij tenminste niet voorstellen.
pi_165948230
Als je de hele dag 0,0 verantwoordelijkheden of bezigheden hebt is 4:00 's nachts makkelijk te halen hoor.
Nee.
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:57:23 #63
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_165948692
Je normale vlogs worden steeds beter.

Maar van die zeurende chauffeur gaan mijn handen jeuken. Bah :r
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:04:16 #64
457536 Hooters
Alias Mr.Ping
pi_165948873
Elke werkloze zou zich om 8 uur 's morgens moeten melden bij het gak, uwv of hoe het tegenwoordig heet.

Niet om ze te pesten maar om het dagelijkse ritme te behouden. Als voor 10 uur opstaan al een struikelblok is dan is een volledige dag werken een niet te nemen drempel.
pi_165949320
Intro is goed. Niets meer aan doen.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_165949959
ewa :D
pi_165949969
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 12:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
ewa :D
Jammer dit.
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 12:02:33 #68
318352 Raap
Maakt dingen mee
pi_165949983
Vertrouwen volledig verloren
leuk
pi_165949991
het is dus geen 10 uur geworden :P
pi_165950159
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 08:42 schreef starla het volgende:
Zeer lekker solootje weer Brad, props bro! ^O^

Ik weet niet wat die bassiste zei maar het klonk iets in de trant van: 'klonk echt vet'.

Dat gezegd hebbende....

JEZUS WAT KUN JE ZEIKEN IN HET VERKEER MAN! :D _O-

Ik had denk ik ook in mezelf gezeikt bij die auto die superkut geparkeerd stond in de bocht, maar de rest was niet eens close tot ook maar enige mate van zeiken lol :D

Als je wat langer je rijbewijs hebt, verdwijnt het vanzelf en word je relaxter in het verkeer. Dan begin je ook te beseffen dat soms iemand voor laten gaan terwijl jij voorrang hebt, alleen maar leidt tot een betere doorstroom van het verkeer.

Die fietser bijvoorbeeld die je 'dood wilde rijden'...tsja, je kon gas bijgeven om vervolgens flink in de remmen te gaan, gevolg: hij staat uit schrik stil midden op de weg (als je langer rijdt weet je dat dit de gemiddelde reactie is van een fietser ipv sneller door te fietsen; als het besef komt bij die fietser dat het écht te laat is dan bevriezen ze allemaal en moet je er niet vanuit gaan dat hij nóg sneller gaat fietsen), jij moet flink in de remmen en daardoor heb je geen tijd om nog ff snel in de binnenspiegel te kijken en als je dat binnen de bebouwde kom 15 seconden niet hebt gedaan, kan er opeens prima een vrachtwagen achter je rijden die bij jou erachter klapt omdat 'reactietijd + inertie'.

Of je rijdt idd gewoon die fietser aan omdat je per se jouw voorrang wilde opeisen: jij bent aansprakelijk want zoals je terecht zegt 'fietser' en op video staat dat je niet echt anticipeerde met voldoende zicht en daar gaat je premie + zelfvertrouwen.

Dus chillen Brad! Foei! :(
dank wat betreft de Solo!

Wat betreft de zeurende chauffeur. ik neem het totaal niet serieus en dat zeuren in het verkeer is alleen omdat de camera staat te draaien. normaal ben ik al zeer relaxed.
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 12:25:32 #71
457536 Hooters
Alias Mr.Ping
pi_165950308
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 12:14 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Wat betreft de zeurende chauffeur. ik neem het totaal niet serieus en dat zeuren in het verkeer is alleen omdat de camera staat te draaien. normaal ben ik al zeer relaxed.
Anders had hij in zijn driving ASMR fimpjes ook wel een paar keer koekoek geroepen!
pi_165950566
Er komt een zeer speciaal vlogje aan
pi_165950572
Ik vraag me altijd af waar Bradley in z'n auto allemaal heen gaat. Schijnbaar maakt ie nogal wat kilometers, maar buiten Slagharen en de repetitie van de Bromkattten zou ik niet weten waar ie allemaal heen moet. Helemaal niet nu de keyboards de deur uit gaan, hoeven er geen nieuwe (lees: kapotte tweedehandse) te worden gehaald.
Nee.
pi_165950578
Houd me niet langer in spanning Bradley!
Nee.
pi_165950582
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 12:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
Er komt een zeer speciaal vlogje aan
Je bent al lekker productief zo vroeg in de middag.
pi_165950632
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 12:42 schreef PimD het volgende:
Ik vraag me altijd af waar Bradley in z'n auto allemaal heen gaat. Schijnbaar maakt ie nogal wat kilometers, maar buiten Slagharen en de repetitie van de Bromkattten zou ik niet weten waar ie allemaal heen moet. Helemaal niet nu de keyboards de deur uit gaan, hoeven er geen nieuwe (lees: kapotte tweedehandse) te worden gehaald.
Ik maak helemaal niet meer zoveel kilometers.
Naar het centrum voor repetities, af en toe nog een rondje "gewoon omdat het kan" En dat is bij elkaar meestal een kilometer of 10, ik ben 2 keer per week bij een vriend van mijn vader te vinden, doe boodschappen met m`n moeder. En zo nu en dan ga ik met een andere vriend een beetje cruisen in en rond het gooi.

Buiten Slagharen om valt het echt heel erg mee en maak ik hooguit 80-120 kilometer per week.
pi_165950650
Stap je dan echt in de auto om een minuut of 10 rond te rijden, doelloos? Gewoon een rondje door de buurt maken?
Nee.
pi_165950657
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 12:46 schreef PimD het volgende:
Stap je dan echt in de auto om een minuut of 10 rond te rijden, doelloos? Gewoon een rondje door de buurt maken?
Meestal rij ik inderdaad 10-20 minuten rond, maar dat is voornamelijk om m`n kop even leeg te maken.
pi_165950683
Je zou ook kunnen gaan wandelen of fietsen, frisse lucht en calorieën verbranden.
Nee.
pi_165950706
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 12:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
het is dus geen 10 uur geworden :P
Ik vind het een beetje jammer dat je niet door hebt hoe ontiegelijk belachelijk je jezelf maakt ;( doe er wat aan man gvd
pi_165950709
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 12:48 schreef PimD het volgende:
Je zou ook kunnen gaan wandelen of fietsen, frisse lucht en calorieën verbranden.
Klopt zeer zeker, dat ga ik ook wel wat vaker doen.
Heb mezelf gisteren teruggezien op de beelden die ik van de band maakte en ik had echt vaker wel dan niet het gevoel van :r :{ :'( Dus de auto blijft wat vaker stil staan.
pi_165950713
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 12:14 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

En jouw voornemens tot afvallen of eerder opstaan, is dat allemaal wel serieus? Even uit interesse hoor, het is namelijk belangrijk dat de kijker ervan op de hoogte is dat mogelijk alle vlogs gefingeerd of gescript zijn. Ik dacht namelijk dat ik naar de echte Bradley zat te kijken en hij niets beter maakt dan het is. Maar dit is mij nu niet duidelijk meer.
pi_165950718
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 12:49 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Klopt zeer zeker, dat ga ik ook wel wat vaker doen.
Heb mezelf gisteren teruggezien op de beelden die ik van de band maakte en ik had echt vaker wel dan niet het gevoel van :r :{ :'( Dus de auto blijft wat vaker stil staan.
Hier geloof ik helemaal niks van. En dat weet je zelf ook
pi_165950730
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 12:49 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

En jouw voornemens tot afvallen of eerder opstaan, is dat allemaal wel serieus? Even uit interesse hoor, het is namelijk belangrijk dat de kijker ervan op de hoogte is dat mogelijk alle vlogs gefingeerd of gescript zijn. Ik dacht namelijk dat ik naar de echte Bradley zat te kijken en hij niets beter maakt dan het is. Maar dit is mij nu niet duidelijk meer.
Het enige wat ik een beetje aan dikte (hihi hij zei dik) Voor de camera was De Zeurende Chauffeur, maar verder zie ik niet in waarom ik mijzelf anders zou voor doen.
pi_165950731
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 12:49 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Hier geloof ik helemaal niks van. En dat weet je zelf ook
Dan geloof je het niet man..
pi_165950753
quote:
15s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 12:50 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Dan geloof je het niet man..
Ik kan voorbeelden geven maar dat wordt dan m'n langste post ooit dus ja
pi_165950799
De speciale vlog is af

Dat ik dit nog serieus heb gedaan ook :') _O-
pi_165950804
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 12:51 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Ik kan voorbeelden geven maar dat wordt dan m'n langste post ooit dus ja
Ja nee lijkt mij geen goed idee dan :D
pi_165950845
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 12:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
De speciale vlog is af

Dat ik dit nog serieus heb gedaan ook :') _O-
Die thumbnail :D
pi_165950915
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 12:50 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Het enige wat ik een beetje aan dikte (hihi hij zei dik) Voor de camera was De Zeurende Chauffeur, maar verder zie ik niet in waarom ik mijzelf anders zou voor doen.
Je zou jezelf bijvoorbeeld eens anders voor kunnen doen door de afspraken die je met jezelf en anderen om je heen maakt structureel na te komen. Goede reden om jezelf anders voor te doen toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')