We huren een van de oefenruimtes, de ene keer hebben we een grote ruimte, de andere keer een kleine.quote:
Nee, dat is tot nu toe (nog) niet gebeurdquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 02:49 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Heb je wel eens ongelukken van anderen gefilmd met je dashcam?
Is het ook een studio?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 02:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
We huren een van de oefenruimtes, de ene keer hebben we een grote ruimte, de andere keer een kleine.
Wij (Toen we nog Unicornflakes waren) Hebben er onze EP opgenomen, toen was er spraken van eventueel af en toe dienst als studio maar dat bleef bij een keertje helaasquote:
Hoe gaat het met je ritmeplannen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 03:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wij (Toen we nog Unicornflakes waren) Hebben er onze EP opgenomen, toen was er spraken van eventueel af en toe dienst als studio maar dat bleef bij een keertje helaas
Hèèèèhèèèè....pffffff.....quote:
de lijntjes hebben niet gewerkt?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 07:47 schreef starla het volgende:
[..]
Hèèèèhèèèè....pffffff.....
Aantal leuke beelden, maar in kan me toch niet voorstellen dat van 3 uur materiaal dát het beste was om te selecteren...
Dat 'eigen materiaal' is een bassiste die supervals zingt en een paar funky akkoordjes.
Je laat beeld zien van de zanger op een niet heel sterk moment volgens mij, mijn gevoel zegt dat hij best wel goed is maar je expres de kutdingen laat zien, of is er geen bias Brad?
De harmonietjes lukken idd ook niet. Stageperformance heeft eigenlijk ook niemand (met alle respect)....
Wordt jullie eerste optreden?
idd, moet ze alleen niet gaan zingenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:02 schreef Raap het volgende:
Leuke vlog. Die bassiste zou je een keer mee naar Slagharen kunnen nemen.
Iets te vroeg gepiekt en toen kwam de comedown en was ik out. Volgende keer beterquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 07:50 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
de lijntjes hebben niet gewerkt?
Dit is ook niet het beste materiaal van 3 uur repeteren, de covers gaan het beste maar die komen niet op mijn kanaal, behalve misschien een solo hier of daarquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 07:47 schreef starla het volgende:
[..]
Hèèèèhèèèè....pffffff.....
Aantal leuke beelden, maar in kan me toch niet voorstellen dat van 3 uur materiaal dát het beste was om te selecteren...
Dat 'eigen materiaal' is een bassiste die supervals zingt en een paar funky akkoordjes.
Je laat beeld zien van de zanger op een niet heel sterk moment volgens mij, mijn gevoel zegt dat hij best wel goed is maar je expres de kutdingen laat zien, of is er geen bias Brad?
De harmonietjes lukken idd ook niet. Stageperformance heeft eigenlijk ook niemand (met alle respect)....
Wordt jullie eerste optreden?
Ben ik wel met je eens, maar heb geen idee hoe ik het anders zou kunnen doen, want wil ook niet te veel van een nummer in een clip gooien omdat anders die vlogs onnodig lang worden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:13 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
vind alleen die cuts (of hoe dat heet) steeds tussendoor een beetje te abrupt
Paint it blackquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |