Peugeotquote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:02 schreef BeamofLight het volgende:
Welk automerk heeft het type Boxer in t assortiment ?
Idi Amin ?quote:
Nog goed geschreven ookquote:
Oklahoma ?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:22 schreef Mark het volgende:
Was een gokIk ken Flikken en Witse, beiden alleen van naam....
In welke staat spelen veel boeken van Stephen King zich af?
Castle Rockquote:
En ik ben niet oud genoeg.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:01 schreef Mark het volgende:
Pfff, zo lang als ik kijk presenteert hij het al. Ik gok dus op niemand
Hè hèquote:
Bouma ... Kniesoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:48 schreef derLudolf het volgende:
Was toch ook een presentator die Bob Bauwma heette. Als zelfde initialen het vervolg is?
Volgens mij zijn ze nog gehuwd. Tenminste, toen Martine d'r beroerte had, had -volgens mij- Paul de Leeuw het in een of andere programma het erover dat hij had gesproken met BB.quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 01:28 schreef Mark het volgende:
Het is al laat, ik weet dat Jennifer Hofman erin speelt verder geen actrices
Fixedquote:
tsja, iemand die iets met die onderhandelingen in België te maken heeft. heet ie toevallig Canada? ik kon die link niet helemaal leggenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:05 schreef derLudolf het volgende:
Puntje had ik nog niet gegeven maar hoeft ook niet meer...
Wie is dit?
[ afbeelding ]
is hij een politicus?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet zijn functie hè
Paul Magnette, MP van Wallonië. Ik reken het goed anders schiet het niet op.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.got some money in my pocket, don’t remember where I got it
Ga maar door.quote:
Stand AKQ #3287:quote:
Henri Buitenzorg ?quote:Op maandag 24 oktober 2016 07:59 schreef derLudolf het volgende:
Haal maar weg
Van welk paard staat een beeld in Groningen
En dat is goed!quote:
Waarom is mijn punt weg? Het was uren stil na mijn antwoord.quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En dat is goed!
Stand AKQ #3287:
12 derLudolf![]()
3 Reya
3 lamers
3 pipster
5 BeamofLight
9 Mark
3 Berkery
5 slaveloos
2 Ruse
1 FireFox1
1 Quyxz_
Na twee uur was het goed gerekend. Bovendien had je zelf ook kunnen checken. Nadat het goed gerekend was heb je ook nog best wat tijd gehad. Zo zijn de regels, klaar.quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:07 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Waarom is mijn punt weg? Het was uren stil na mijn antwoord.
Lees de OP eens goed dan.quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Na twee uur was het goed gerekend. Bovendien had je zelf ook kunnen checken. Nadat het goed gerekend was heb je ook nog best wat tijd gehad. Zo zijn de regels, klaar.
Dat ben ik wel met je eens. Misschien de regels eens onder de loep nemen. Het lijkt de F1 wel.quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:24 schreef Quyxz_ het volgende:
Lub heeft gelijk. Ik vind het alleen wel een tekortkoming in de regels. Als er een spoiler met het antwoord staat, kan je best na een kwartier je eigen antwoord checken als je het eigenlijk zeker weet. Maarja, dan is het wel arbitrair wanneer je een antwoord zeker weet.
Groningen als antwoord op de vraag is fout.
Verder in AKQ discussie maar, laten we het hier niet verder vervuilenquote:Op maandag 24 oktober 2016 13:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Na twee uur was het goed gerekend. Bovendien had je zelf ook kunnen checken. Nadat het goed gerekend was heb je ook nog best wat tijd gehad. Zo zijn de regels, klaar.
quote:
moet je wel bij de goeie zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 08:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Pssst... Je antwoord is in zes minuten goedgekeurd
Is goedquote:
quote:‘De nieuwe S-klasse is de eerste auto ter wereld waarvan het in- en exterieur geen enkelemeer bevat.’
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |