wat leuk man. lekker op vakantie in honolulu?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 06:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik moet even komen melden dat het hier 32 graden isbijna niet uit te houden
![]()
[ afbeelding ]
Baliquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 08:12 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
wat leuk man. lekker op vakantie in honolulu?
ach.....zolang het maar een streek is met veel zon. Bali is toch in india?quote:
Een eiland van Indonesiëquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 08:27 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ach.....zolang het maar een streek is met veel zon. Bali is toch in india?
Echt he.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:10 schreef INViCTuS het volgende:
Goh, alweer grijs. Rete gaaf weer de laatste weken
Nee hoor. Ik verlang terugquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Daar verlangde iedereen toch naar een paar weken geleden, toen ze het heerlijke mooie weer beu waren...
Tja. Dit dus. Ik snap dat nooit, want het word altijd grijs en grauw. En lang ook..quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Daar verlangde iedereen toch naar een paar weken geleden, toen ze het heerlijke mooie weer beu waren...
Ben dus niet de enige. Ik word meer beïnvloed door het weer dan ik zelf zou willen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:38 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Echt he.![]()
Ik kom ook echt totaal mn bed niet meer uit met deze weersomstandigheden. Merk dat het me echt tyfus veel moeite kost als het zulke donkere en grijze dagen zijn.
Heerlijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 16:41 schreef dick_laurent het volgende:
Dear lord... het is zo grijs dat het bijna de hele dag al gewoon soort van donker buiten is
http://www.wetteronline.de/wetterrueckblick/2016-10-28-rsquote:
Kansloos. En dat is dus iets wat mensen geweldig vinden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:29 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
http://www.wetteronline.de/wetterrueckblick/2016-10-28-rs
Trieste october in jaren
Doe me dan maar meer warmte en soms wat regen met wind. Tenminste meer zon en stapelwolken
herken dit wel ja. Ben sinds gisteren weer lekker gaan slapen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 18:12 schreef Nattekat het volgende:
Zware slaapprobleem deze week
Vorig jaar rond wintertijd precies hetzelfde liedje.
Bedankt hè, kutherfst.
Lekker hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:21 schreef aloa het volgende:
Wat een gejammer hier![]()
Er komt beter weer aan![]()
[ afbeelding ]
yesquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:21 schreef aloa het volgende:
Wat een gejammer hier![]()
Er komt beter weer aan![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |