Ik denk dat dit boekdelen spreekt. Het is een feit dat voor SOAD een miljoen moet worden afgetikt. Pinkpop heeft bij de vorige tours gezegd, dat ze dat niet waard zijn. Dat ze nu overstag zijn zegt mij:quote:Op vrijdag 11 november 2016 08:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Als sub nog wel.. nooit verwacht
Zullen ze main stage staan, verwacht je?quote:Op vrijdag 11 november 2016 08:21 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik denk dat dit boekdelen spreekt. Het is een feit dat voor SOAD een miljoen moet worden afgetikt. Pinkpop heeft bij de vorige tours gezegd, dat ze dat niet waard zijn. Dat ze nu overstag zijn zegt mij:
1. We kunnen dit jaar de grote naam doorstrepen 2. De bands zijn schaars dit seizoen
Even duidelijk zijn: ik ben fan van SOAD. Beide Ziggo Dome concerten geweest en dat was fantastisch.
Dit is ontzettend moeilijk. De subheadliner staat altijd op het 3FM podium maar dat gaat veeeeeeel te klein zijn voor de mensen die komen. Ik gok zelf inderdaad Mainstage. Dat zou tenminste slim zijn...quote:Op vrijdag 11 november 2016 08:28 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Zullen ze main stage staan, verwacht je?
Zou goed kunnen, show in 013 was fantastisch, jammer dat hun lichtshow daar niet uit de verf zou komenquote:Op woensdag 9 november 2016 13:46 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik gok Biffy Clyro als een van de subs dit jaar.
headlinen van een podium wellicht?quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:47 schreef indiaantje89 het volgende:
SOAD heeft het toch over headlinen:
We’re excited to be headlining Pinkpop in Holland on June 5th. Info and tickets at systemofadown.com.
Zat ik ook aan te denken. Maybe metalnamen op de 3fm stage. Het wordt daar dan wel wat druk....quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
headlinen van een podium wellicht?
en kut dus, vind ik zo een klote podium daar, altijd te druk en ff chillen is er daar helemaal niet bij. Zonde dat daar vaker grotere acts staanquote:Op vrijdag 11 november 2016 11:59 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken. Maybe metalnamen op de 3fm stage. Het wordt daar dan wel wat druk....
Links van de geluidstent altijd plek zatquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:41 schreef planethugo het volgende:
[..]
en kut dus, vind ik zo een klote podium daar, altijd te druk en ff chillen is er daar helemaal niet bij. Zonde dat daar vaker grotere acts staan
Zou zo'n zelfde constructie met Linkin Park kunnen zijn? Zo'n band op de 3FM zetten wordt je niet vrolijk van. Neem aan dat ze ook een aardige productie hebben, plus nog een tandje populairder dan een Faith No More oid. Sta je daar lekker van 1900 - 2030 voor een klein veldje wat ramvol staatquote:Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Ben nu ook benieuwd hoe het zit met SOAD. Zelf gaven ze aan "to headline" Pinkpop. Maar Smeets had blijkbaar op de radio gezegd dat ze als sub kwamen (net als op Werchter).
Wees maar niet bang, staan in de Garden of Love,quote:Op maandag 14 november 2016 12:53 schreef KingRadler het volgende:
als SOAD maar niet op Stage 4 komt, terrein is daar wel erg klein.
quote:Op maandag 14 november 2016 13:19 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, staan in de Garden of Love,
twitter:pinkpopfest twitterde op dinsdag 15-11-2016 om 09:11:14Nog 200 dagen tot Pinkpop 2017! #PP17 #Pinkpop reageer retweet
Klopt, werd zo verteld tijdens de laatste ochtendshow van Beelen.quote:Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Ben nu ook benieuwd hoe het zit met SOAD. Zelf gaven ze aan "to headline" Pinkpop. Maar Smeets had blijkbaar op de radio gezegd dat ze als sub kwamen (net als op Werchter).
Persoonlijk vond ik KoL niet zo heel speciaal toen op pinkpop. Ze speelde heerlijk maar totaal geen interactie etc. Dan ga ik liever voor LPquote:Op woensdag 16 november 2016 16:19 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik gok toch nog een Linkin Park of Kings Of Leon die een avond gaat afsluiten.
En hopelijk nog 1 naam die nog bekend gemaakt moet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |