Die app hebben ze best lang hoorquote:Op zondag 6 november 2016 18:09 schreef Cat22 het volgende:
HF heeft (eindelijk) ook een app. Handig.
Meteen gepauzeerd tot nieuwjaar
Serieus?quote:
Als je interesse hebt kan ik je een gratis Marley Spoon box geven. Geen verplichtingen daarna.quote:Op zondag 6 november 2016 19:41 schreef TravelRose het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd naar een van de maaltijdboxen van NL, maar vind het om zomaar random iets te bestellen niet slim (en duur). Wat raden jullie aan om te bestellen?
Dat is een goed ideequote:Op maandag 7 november 2016 20:39 schreef Najieto het volgende:
[..]
Als je interesse hebt kan ik je een gratis Marley Spoon box geven. Geen verplichtingen daarna.
Ik heb nog een code voor een gratis HF, als je dat wil, even een naam en e-mailadres pm'en.quote:Op zondag 6 november 2016 19:41 schreef TravelRose het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd naar een van de maaltijdboxen van NL, maar vind het om zomaar random iets te bestellen niet slim (en duur). Wat raden jullie aan om te bestellen?
Ja erg lekker en super simpelquote:[b]Op dinsdag 8 november 2016 08:26 schreef Bleie het volgende:
Wij hadden gisteren van HF de kabeljauw met romige prei. Was erg lekker.
Vond ik niet, ik vond hem lekker.quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:58 schreef MutedFaith het volgende:
De conchiglie met groenten en kruidenroomkaas smaakt vooral naar paprika. Kzou er volgende keer de helft van de paprika uitlaten denkik.
Ik ben verhuisdquote:Op woensdag 9 november 2016 14:32 schreef AnneX het volgende:
Oh? Kan iemand steeds opnieuw een gratis HF box bestellen?
Ik zou denken dat het systeem het afleveradres wel zou herkennen...
Of doe je het op een andere naam of zo?
# benieuwd.
Ik heb het twee keer gedaan op twee verschillende emailadressenquote:Op woensdag 9 november 2016 14:35 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Ik ben verhuisd
Geen idee of je het systeem kan omzeilen, een beetje slim bedrijf bedenkt daar inderdaad wat voor.
Oh dan heb ik nog wel wat keren te gaan haha.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het twee keer gedaan op twee verschillende emailadressen
Niet spannend of miste je "iets"? Wij hebben hem morgen.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:22 schreef Bleie het volgende:
De orzo was ook weer lekker, maar niet heel spannend, met alleen maar broccoli.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:21 schreef Najieto het volgende:
Zijn dat jullie weten ook nog andere boxen met 5 gerechten? Ik ben een beetje HF en MS moe. Het is weer tijd voor wat nieuws.
Sorry, die had ik gemist. Hoe vonden jullie hem?quote:Op woensdag 9 november 2016 16:26 schreef Serinde het volgende:
[..]
Niet spannend of miste je "iets"? Wij hebben hem morgen.
We aten hem uiteindelijk gisteren en ik snap wat je bedoelde. Ik vond hem lekker en was heel blij met de pijnboompitten! Ik kan zelf niet zeggen wat er goed bij had gepast. Beetje saai maar goed te doenquote:Op vrijdag 11 november 2016 21:54 schreef Bleie het volgende:
[..]
Sorry, die had ik gemist. Hoe vonden jullie hem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De original kerstbox komt hiermee op 28 euro voor 2 personen![]()
quote:Op zondag 20 november 2016 21:35 schreef Trusten het volgende:
10 EUR Korting op de HF Kerstboxen ...Maar wat zit daar in dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De original kerstbox komt hiermee op 28 euro voor 2 personen"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
In de original een drie gangenmenu: een soeppie, een kalkoenrollade, gevuld met abrikozen en toet van panacotta.quote:
Maar staat het niet ook op de website? Heb al zitten zoeken, kan het niet vinden.quote:Op maandag 21 november 2016 00:54 schreef AnneX het volgende:
In de original een drie gangenmenu: een soeppie, een kalkoenrollade, gevuld met abrikozen en toet van panacotta.
Kan het niet c/p op ipad.
Er zat een kaart bij de laatste box.quote:Op maandag 21 november 2016 01:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar staat het niet ook op de website? Heb al zitten zoeken, kan het niet vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |