SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Marley Spoon
http://www.marleyspoon.nl
Abonnement: ja, flexibel lidmaatschap.
Prijs: vanaf 39,90 euro.
Vegetarisch mogelijk: ja.
Aantal personen: 2-8
Extra info: bij Marley Spoon kun je zelf kiezen uit 6 verschillende maaltijden per week. De maaltijden zijn altijd per 2 personen per gerecht verpakt, dus als je voor 4 personen bestelt krijg je voor elke maaltijd 2 verpakkingen.
Acties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allerhande box
http://www.ah.nl/Allerhande_Box
Abonnement: nee.
Prijs: vanaf 35 euro.
Vegetarisch mogelijk: nee.
Aantal personen: 2-4
Extra info: de Allerhande box is een initiatief van de AH. Bij aanschaf van de Allerhande Box is de bezorging van je reguliere boodschappen gratis.
Mathijs Maaltijdbox
www.mathijsmaaltijdbox.nl
Prijs: vanaf 39 euro.
Extra info: Mathijs Maaltijdbox heeft ook een Familybox, deze is geschikt voor mee-etende kinderen (1-3 kinderen).
Beebox
https://beebox.nl/
Abonnement: ja, minimale afname is 2 boxen. Flexibel lidmaatschap.
Prijs: vanaf 32,50 euro.
Aantal personen: 1-4
Extra info: Biologisch, enige met EKO keurmerk. Alle producten komen van Nederlandse boeren. Zo duurzaam mogelijke werkwijze (zo min mogelijk verpakkingsmateriaal, herbruikbare krat). Ook een koolhydraatarme box. Prijs voor 2 personen nog onder de prijs van HF. Ze hebben af en toe acties dat je bij inschrijving voor 2 boxen bv een brood of sappakket kado krijgt. Ook hebben ze een actie met Goodcoins.
De Krat
https://www.dekrat.nl/
Abonnement: Ja, flexibel lidmaatschap
Prijs: vanaf 37 euro.
Extra info: De Krat biedt ook een Weekendbox aan, die bevat verschillende ingrediënten en een aantal recepten ter inspiratie. Deze is ook voor 1 persoon bestelbaar. Tevens is er een optie om iemand een krat cadeau te doen.
Acties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Streekbox
http://www.streekbox.nl/
Prijs: vanaf 39euro.
Extra info: de Streekbox is ook eenmalig te bestellen.
Kromme Rijn Krat
http://krommerijnfruit.luondo.nl/
Abonnement: ja, flexibel lidmaatschap met opzegtermijn van 1 maand. De eerste keer betaal je 4 keer vooruit.
Prijs: vanaf 25 euro (maar alleen per 4 keer te bestellen, dus 100 euro).
Extra info: De Kromme Rijn Krat bezorgt alleen in de regio Kromme Rijn (Bunnik, Odijk en Houten). De kratten bevatten lokale producten waarmee 3 a 4 maaltijden bereid kunnen worden maar geen recepten.
Lekker Lokaal
http://lekkerlokaal.nl/
Abonnement: Met en zonder abonnement. Je kunt losse kistjes bestellen of een wekelijks abonnement nemen dat op ieder moment is op te zeggen.
Prijs: Afhankelijk van de inhoud. Statiegeld voor het kistje is ¤10.
Vegetarisch mogelijk: ja
Aantal personen: zelf te bepalen
Extra info: Lekker Lokaal levert vanuit het principe van duurzaamheid alleen in het Rijk van Nijmegen, en heeft alleen producten uit het Rijk van Nijmegen in het assortiment. Er zijn twee kistjes: Lokaal en Lokaal Biologisch. De keuze voor de inhoud en hoeveelheid is vrij. Zelf alles bepalen kan, maar de keuze aan Lekker Lokaal laten kan ook. Er zitten groente, aardappelen en fruit in het assortiment, maar ook diverse soorten zuivel, kaas, eieren, brood, vlees, vleeswaren en lokale delicatessen. Kistjes worden op woensdag bezorgd, er komen ook afhaalpunten aan. Er worden geen recepten meegeleverd.
Zoyummy
www.zoyummy.nl
Abonnement: Wekelijks, om de twee weken of maandelijks. Is ieder moment opzegbaar tot 2 dagen voor de volgende levering.
Prijs: Vanaf 23,95 euro
Aantal personen: 1-5
Extra info: Zoyummy heeft ook een Familybox (2 volwassen en 1 of 2 kinderen). Zoyummy heeft ook een Verrassings Maaltijdenbox. Dan beslist Zoyummy voor jou welke box uit welk land je opgestuurd krijgt.
Acties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[ Bericht 0% gewijzigd door RobertNL op 27-10-2016 19:44:54 ]![]()
Volgens mij was er nog geen nieuw deel geopend...
Wij hadden gisteravond van HF de mini-pita's met viskoekjes en peen. Geen succes; het was niet vies, maar ook niet erg lekker, en vooral heel saai. De wortel moest 20 minuten in de oven en was toen warm, maar nog heel hard (en dan vind ik helemaal rauw lekkerder). De viskoekjes waren oké, maar wat melig en de sla die erbij moest was eigenlijk alleen maar ijsbergsla met wat olie en azijn. Ik heb dus maar een wat betere dressing gemaakt en er nog een tomaat en wat feta doorheen gedaan, zodat het nog wat was.
Vanavond de palak paneer, ben ik erg benieuwd naar.![]()
Ik zal hier ook eens mee posten: wij nemen sinds een jaar de Allerhande box af van AH en bestellen dan meteen de overige boodschappen mee.
Rond de zomervakantie vonden we de recepten wat saai worden, maar de laatste maand lijkt er een nieuwe impuls te zijn en is alles weer wat origineler.Ook het feit dat het nu mogelijk is om 3 recepten uit 4 mogelijkheden te kiezen, is een stap vooruit (met name doordat ik allergisch ben voor noten en veel fruit - nu kan ik er rekening mee houden).
Gisteren de noedels met ketjap-sesam balletjes gegeten: lekker, hoewel iets te pittig naar onze smaak. De mac&cheese uit deze box beviel ook goed, vanavond het laatste recept proberen.![]()
Deze week maar 3 dagen HF en niet kunnen kiezen. Doe mee aan de insiders blog battle tussen Jelmer de Boer (.nl) en gewoonhoeeenstudentjesavondsnogwat. nl.
Zaterdag t verrassingsgerecht gemaakt. Beviel beter dan gedacht, al heb ik wel nog een lepeltje mosterd door de bloemkoolpuree gedraaid. De venkel met sinaasappel was wel echt top.
Zondag de spaghetti met serranoham en courgettelinten. Prima t eten. Alleen die tomaatjes uit de oven zijn een beetje-waardig.
Vanavond staat nog de thaise currysoep opt programma. En de rest van de week moet ik dan naar zelf iets verzinnen.[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.![]()
Vanavond komt onze allereerste Marley Spoon boxWe eten vanavond meteen de tomatensoep, morgen de bietenrisotto met vis, donderdag het stamppotje.
![]()
HF heeft bij mij definitief afgedaan, nadat er al nul mogelijkheden op gebied van allergieën bleken te zijn (incl. foute allergie-informatie), hebben ze het na mijn opzegging voor elkaar weten te krijgen om mijn box maar helemaal niet te bezorgen. Dit terwijl er wel gewoon betaald is.![]()
De Mexicaanse soep met gehakt balletjes? Ik hoop dat er bij jou dan wel smaak aan zit. Gisteren hadden wij dat gemaakt maar er was met geen mogelijkheid enigszins wat smaak aan te krijgen. Het bleef heel erg waterig smaken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:26 schreef Negentiendertig het volgende:
Vanavond komt onze allereerste Marley Spoon boxWe eten vanavond meteen de tomatensoep, morgen de bietenrisotto met vis, donderdag het stamppotje.
![]()
Wij hebben er uiteindelijk nog snippers parmezaanse kaas door gedaan die ik overhad van een risotto eerder die week. Maakte het een beetje draaglijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:10 schreef Najieto het volgende:
[..]
De Mexicaanse soep met gehakt balletjes? Ik hoop dat er bij jou dan wel smaak aan zit. Gisteren hadden wij dat gemaakt maar er was met geen mogelijkheid enigszins wat smaak aan te krijgen. Het bleef heel erg waterig smaken.
Net de nieuwe doos gehad en wij eten vanavond ook de soep. Tomatensoep met rundvleesreepjes volgens mij. Ben vooral benieuwd naar de stamppot spinazie/appel morgen![]()
![]()
Nee, een tomatensoep met rundvleesreepjesquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:10 schreef Najieto het volgende:
[..]
De Mexicaanse soep met gehakt balletjes? Ik hoop dat er bij jou dan wel smaak aan zit. Gisteren hadden wij dat gemaakt maar er was met geen mogelijkheid enigszins wat smaak aan te krijgen. Het bleef heel erg waterig smaken.![]()
![]()
Fin, vanavond pas de soep gemaakt, de box kwam gister twee uur te laat binnen
Lekker! Simpel soepie, maar goed gevuld met al die groenten enzo.![]()
Eenmanstopic
De bietjesrisotto met vicoriabaars en kruim was ook jummie. Ik denk dat we de MS box over een tijdje weer bestellen.![]()
Ik lees alles wat je berichtquote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:36 schreef Negentiendertig het volgende:
Eenmanstopic
De bietjesrisotto met vicoriabaars en kruim was ook jummie. Ik denk dat we de MS box over een tijdje weer bestellen.
Ik dacht dat ik HF vergeten was te pauzeren gisteren, maar dat had ik blijkbaar al een hele tijd terug al gedaan
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ha, da's leuk te horen
Trouwens, 't zijn wel gigantische porties zeg! Had nog een hele sloot soep van gisteravond voor lunch vandaag, incl. croutons. De risotto was ook veul, maar erg lekker, dus ging wel op.![]()
Ik vind het ook altijd enorme porties. Zat wel eens iemand hier die de porties te klein vond. Geen idee wat je normaal dan eetquote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:41 schreef Negentiendertig het volgende:
Ha, da's leuk te horen
Trouwens, 't zijn wel gigantische porties zeg! Had nog een hele sloot soep van gisteravond voor lunch vandaag, incl. croutons. De risotto was ook veul, maar erg lekker, dus ging wel op.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Gratis hellofresh code in de op even een update geven. Het was zo simpel als het jaartal veranderen
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Wij kregen de soep makkelijk op met z'n tweetjeshadden wel een klein beetje bami over eergisteren. De stamppot spinazie had van mij wat meer mogen zijn.
Ik vind vooral de omvang van de porties niet consequent.![]()
Deze zojuist ook besteld voor mijn zusje. Is op te zeggen na de 1e box voor de liefhebbers eventueel.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:45 schreef RobertNL het volgende:
Gratis hellofresh code in de op even een update geven. Het was zo simpel als het jaartal veranderen![]()
Wij hadden gister de stamppot, was lekker! Zie wel verschil in de porties ja, nu was het net genoeg maar met de bami goreng was er juist weer heel veel. Vanavond de bietenrisotto met vis
Volgende week HF! Ben benieuwd..When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
Weet iemand hoe vaak de verspakketten van de appie wisselen?If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.![]()
Het zijn gewoon wekelijks andere.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 11:54 schreef valentijn101 het volgende:
Weet iemand hoe vaak de verspakketten van de appie wisselen?![]()
Volgens mij niet. Ik doe 1x per week de boodschappen en heb de lasagne, groene curry, tandorie met wraps en groentecouscous nu al 2x gekocht. (Lekker overigens) maar zie een 3e keer kopen nu even niet zitten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 12:24 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Het zijn gewoon wekelijks andere.If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.![]()
Nee, die wisselen niet zo vaak. Erwtensoep hebben ze alleen in de winter, aspergesoep in de zomer, rest volgens mij het hele jaar door. Ik had laatst de zoete-aardappelsoep. Was erg lekker.![]()
Die is telkens op als ik kom. De popoensoep beviel wel goed.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:15 schreef Bleie het volgende:
Nee, die wisselen niet zo vaak. Erwtensoep hebben ze alleen in de winter, aspergesoep in de zomer, rest volgens mij het hele jaar door. Ik had laatst de zoete-aardappelsoep. Was erg lekker.If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.![]()
Ik wil wel. Wat zijn de voorwaarden?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:21 schreef Yupgup het volgende:
Ik mag een gratis HF box weggeven. Wie wil 'em?
Ben momenteel totaal inspiratieloos met koken![]()
![]()
Ah sorry, dacht dat je de Allerhande box bedoelde. Die verspakketten koop ik zelf nooit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:10 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ik doe 1x per week de boodschappen en heb de lasagne, groene curry, tandorie met wraps en groentecouscous nu al 2x gekocht. (Lekker overigens) maar zie een 3e keer kopen nu even niet zitten.![]()
Kies een box van grootte naar wens. Denk je dat ie niet gaat bevallen. Zeg hem direct op. Kan na levering van de eerste box al.quote:Op zondag 30 oktober 2016 07:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik wil wel. Wat zijn de voorwaarden?
Ben momenteel totaal inspiratieloos met koken
Wil je 'em, pb mij dan ff je mailadres.![]()
Lekkere recepten in de laatste Allerhande box gehad, vooral de zalm gewikkeld in katenspek met broccolistamppot beviel hier goed. Wel zelf de hazelnoot vervangen door pijnboompitten in de "hazelnoot"boter ivm allergie voor noten, maar dat werkte prima.![]()
Je hebt DMquote:Op woensdag 2 november 2016 08:22 schreef Yupgup het volgende:
[..]
Kies een box van grootte naar wens. Denk je dat ie niet gaat bevallen. Zeg hem direct op. Kan na levering van de eerste box al.
Wil je 'em, pb mij dan ff je mailadres.![]()
![]()
Lekker begin met HF :p verwachte vorige week een box, stond in mijn account ook maar somehow geen bezorging. Niks in huis want echt erop gerekend :p
Nu gister wel een box ontvangen, gister prei schotel met kabeljauw gegeten, was erg lekker! Vandaag noodles met kip, ook erg lekker!
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
HF heeft (eindelijk) ook een app. Handig.
Meteen gepauzeerd tot nieuwjaar
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
En vandaag twee gouwe ouwe recepten van stal gehaald. Tomaat/abrikoossoep en noedels met kastagnechampignons.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Die app hebben ze best lang hoorquote:Op zondag 6 november 2016 18:09 schreef Cat22 het volgende:
HF heeft (eindelijk) ook een app. Handig.
Meteen gepauzeerd tot nieuwjaar![]()
![]()
Serieus?quote:
*weer onder steen kruipt*Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd naar een van de maaltijdboxen van NL, maar vind het om zomaar random iets te bestellen niet slim (en duur). Wat raden jullie aan om te bestellen?![]()
HF (en MS volgens mij ook) kun je 1x gratis proberen als je iemand vind die je een code voor een gratis box kan geven. Komen hier regelmatig voorbij.[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Koolrabi stamppot met gerookte makreel was prima te eten.
Alleen wat weinig, maar dat had ik aan t aantal kcal al wel gezien.[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Als je interesse hebt kan ik je een gratis Marley Spoon box geven. Geen verplichtingen daarna.quote:Op zondag 6 november 2016 19:41 schreef TravelRose het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd naar een van de maaltijdboxen van NL, maar vind het om zomaar random iets te bestellen niet slim (en duur). Wat raden jullie aan om te bestellen?![]()
Dat is een goed ideequote:Op maandag 7 november 2016 20:39 schreef Najieto het volgende:
[..]
Als je interesse hebt kan ik je een gratis Marley Spoon box geven. Geen verplichtingen daarna.. Ik zie namelijk door de bomen het bos niet meer wat betreft de maaltijdboxen en het aanbod.
![]()
Ik heb nog een code voor een gratis HF, als je dat wil, even een naam en e-mailadres pm'en.quote:Op zondag 6 november 2016 19:41 schreef TravelRose het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd naar een van de maaltijdboxen van NL, maar vind het om zomaar random iets te bestellen niet slim (en duur). Wat raden jullie aan om te bestellen?
Wij hadden gisteren van HF de kabeljauw met romige prei. Was erg lekker.![]()
Ja erg lekker en super simpelquote:[b]Op dinsdag 8 november 2016 08:26 schreef Bleie het volgende:
Wij hadden gisteren van HF de kabeljauw met romige prei. Was erg lekker.![]()
De conchiglie met groenten en kruidenroomkaas smaakt vooral naar paprika. Kzou er volgende keer de helft van de paprika uitlaten denkik.[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Vond ik niet, ik vond hem lekker.quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:58 schreef MutedFaith het volgende:
De conchiglie met groenten en kruidenroomkaas smaakt vooral naar paprika. Kzou er volgende keer de helft van de paprika uitlaten denkik.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Heb weer een gratis HF-box.
Twijfel alleen of ik hem komende week (https://www.hellofresh.nl(...)ssic-box/?year=2016) of volgende week (https://www.hellofresh.nl/recipe/week/upcoming/classic-box/_ laat bezorgen... Recepten week 19 november zien er ook wel lekker uitvolgende week is veel van het zelfde (oosters) lijkt het.
![]()
Oh? Kan iemand steeds opnieuw een gratis HF box bestellen?
Ik zou denken dat het systeem het afleveradres wel zou herkennen...
Of doe je het op een andere naam of zo?
# benieuwd.![]()
Ik ben verhuisdquote:Op woensdag 9 november 2016 14:32 schreef AnneX het volgende:
Oh? Kan iemand steeds opnieuw een gratis HF box bestellen?
Ik zou denken dat het systeem het afleveradres wel zou herkennen...
Of doe je het op een andere naam of zo?
# benieuwd.
Geen idee of je het systeem kan omzeilen, een beetje slim bedrijf bedenkt daar inderdaad wat voor.![]()
Ik heb het twee keer gedaan op twee verschillende emailadressenquote:Op woensdag 9 november 2016 14:35 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Ik ben verhuisd
Geen idee of je het systeem kan omzeilen, een beetje slim bedrijf bedenkt daar inderdaad wat voor.
Oh dan heb ik nog wel wat keren te gaan haha.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het twee keer gedaan op twee verschillende emailadressen![]()
Niet spannend of miste je "iets"? Wij hebben hem morgen.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:22 schreef Bleie het volgende:
De orzo was ook weer lekker, maar niet heel spannend, met alleen maar broccoli.![]()
Zijn dat jullie weten ook nog andere boxen met 5 gerechten? Ik ben een beetje HF en MS moe. Het is weer tijd voor wat nieuws.![]()
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:21 schreef Najieto het volgende:
Zijn dat jullie weten ook nog andere boxen met 5 gerechten? Ik ben een beetje HF en MS moe. Het is weer tijd voor wat nieuws.
AH: 4 gerechten waaruit je er 3 kunt kiezen.
Make my day!![]()
Sorry, die had ik gemist. Hoe vonden jullie hem?quote:Op woensdag 9 november 2016 16:26 schreef Serinde het volgende:
[..]
Niet spannend of miste je "iets"? Wij hebben hem morgen.![]()
We aten hem uiteindelijk gisteren en ik snap wat je bedoelde. Ik vond hem lekker en was heel blij met de pijnboompitten! Ik kan zelf niet zeggen wat er goed bij had gepast. Beetje saai maar goed te doenquote:Op vrijdag 11 november 2016 21:54 schreef Bleie het volgende:
[..]
Sorry, die had ik gemist. Hoe vonden jullie hem?![]()
![]()
10 EUR Korting op de HF Kerstboxen ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De original kerstbox komt hiermee op 28 euro voor 2 personen![]()
![]()
quote:Op zondag 20 november 2016 21:35 schreef Trusten het volgende:
10 EUR Korting op de HF Kerstboxen ...Maar wat zit daar in dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De original kerstbox komt hiermee op 28 euro voor 2 personen"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
In de original een drie gangenmenu: een soeppie, een kalkoenrollade, gevuld met abrikozen en toet van panacotta.quote:
Kan het niet c/p op ipad.![]()
Maar staat het niet ook op de website? Heb al zitten zoeken, kan het niet vinden.quote:Op maandag 21 november 2016 00:54 schreef AnneX het volgende:
In de original een drie gangenmenu: een soeppie, een kalkoenrollade, gevuld met abrikozen en toet van panacotta.
Kan het niet c/p op ipad."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Er zat een kaart bij de laatste box.quote:Op maandag 21 november 2016 01:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar staat het niet ook op de website? Heb al zitten zoeken, kan het niet vinden.
En de info heb ik via mijn account. Edit: foutje : ik zag het in de app. staan.
Heb jij dat beëindigd of gepauzeerd?![]()
Gepauzeerd!quote:Op maandag 21 november 2016 01:10 schreef AnneX het volgende:
Er zat een kaart bij de laatste box.
En de info heb ik via mijn account. Edit: foutje : ik zag het in de app. staan.
Heb jij dat beëindigd of gepauzeerd?"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Staat op de websitequote:Op maandag 21 november 2016 01:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar staat het niet ook op de website? Heb al zitten zoeken, kan het niet vinden.
https://www.hellofresh.nl/tasty/boxen/
Klein stukje naar beneden scrollen.![]()
De appie heeft ook een box voor de kerst en voor sinterklaasIf you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.![]()
Dank je welquote:Op maandag 21 november 2016 06:21 schreef Najieto het volgende:
Staat op de website
https://www.hellofresh.nl/tasty/boxen/
Klein stukje naar beneden scrollen.
HelloFresh is lekker bezig, vorige keer verkeerde huisnummer op mn box. Gisteren gebeld om dit te fixen, vandaag doodleuk weer een ander huisnummer. Het is dat de bezorger mij nog belde en toen de box maar is gaan terughalen anders had ik nu zonder gezeten![]()
![]()
De nassi met geroosterde bloemkool was lekker.
Ik heb wel 4 eitjes erbij zachtgekookt ( voor 2 personen).![]()
Hebben jullie ook spaarpunten?![]()
Wel 1270 stuks, alleen heb ik geen interesse in de spullen met volle keukenkasten.![]()
Veel van hetzelfde...
Gisteren Jamies pasta met kipfilet, vandaag Italiaans gehakt met pitabroodjes en morgen spaghetti met spinazie en kipfilet. Daarna nasi en dan gevulde paprika met couscous. Heb de twee personen box genomen voor 1 persoon maar het is wel veel ja. Zelfs restjes bewaren lukt amper want daar kan je nog twee keer van eten, en ik eet al best veel![]()
![]()
Als je die 2 persoons porties alleen op eet dan eet je wel héél veel, ja kan je makkelijk 1-2x vaker van eten. Misschien invriezen?quote:Op woensdag 23 november 2016 00:52 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Veel van hetzelfde...
Gisteren Jamies pasta met kipfilet, vandaag Italiaans gehakt met pitabroodjes en morgen spaghetti met spinazie en kipfilet. Daarna nasi en dan gevulde paprika met couscous. Heb de twee personen box genomen voor 1 persoon maar het is wel veel ja. Zelfs restjes bewaren lukt amper want daar kan je nog twee keer van eten, en ik eet al best veel"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Met ons tweeën vind ik het ( vaak) al veel.
De buren eten ervan met een klein kind.
Veul zeg! Ben je een grote man, die zwaar werk doet bijv.? ( als verklaring).![]()
Wij delen met twee volwassenen en een kind van zeven ook de tweepersoons box.
Ik zou eerder de eenpersoons nemen en daar twee dagen van eten.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Die is maar 5 euro goedkoper. Ik snap de keus voor een 2 persoons box wel.quote:Op woensdag 23 november 2016 07:12 schreef miss_sly het volgende:
Wij delen met twee volwassenen en een kind van zeven ook de tweepersoons box.
Ik zou eerder de eenpersoons nemen en daar twee dagen van eten."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ja hier ook, maar dus net besteld met 10 EUR korting die in de box zat. Mailtje gestuurd en krijg 5 EUR korting op onze volgende box. Netjes opgelostquote:Op woensdag 23 november 2016 09:47 schreef AnneX het volgende:
Gistravond weer een hf mail: als trouw lidkrigen wij 12,50 korting op de K box.
![]()
![]()
![]()
Same. Nu is het interessant om de kerstbox te bestellen voor 2e kerstdag.quote:Op woensdag 23 november 2016 09:47 schreef AnneX het volgende:
Gistravond weer een hf mail: als trouw lidkrigen wij 12,50 korting op de K box.
![]()
![]()
Ik ben ook alleen en bestel een tweepersoonsbox. 6 maaltijden voor 40 euro vind ik nog acceptabel qua prijs. 35 euro voor 3 niet.quote:Op woensdag 23 november 2016 08:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die is maar 5 euro goedkoper. Ik snap de keus voor een 2 persoons box wel.![]()
Op zich wel, maar niet als het zoveel te veel is dat je weg gaat gooien.quote:Op woensdag 23 november 2016 08:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die is maar 5 euro goedkoper. Ik snap de keus voor een 2 persoons box wel.
En een eenpersoons voor drie dagen waar je 6 keer van eet, is ook niet onvoordelig, zeker niet als je dan niet weg hoeft te gooien.sAnd the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Ik was helemaal vergeten dat ik de HF box paar weken had uitgezet, krijg ik vanmiddag een mail dat er zondag weer een box wordt bezorgd![]()
Wel met lekkere dingen, eens even kijken wat de week erna komt.it's the map in my mind that sends me on my way.![]()
Vond komende week niet echt interessant bij HF, maar vergeten terug te zetten naar 3 dagen. Eens kijken of ik zelf wat aan de recepten kan tweaken.[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Voor de week erna wel al op 3 dagen gezet. Want die is helemaal hopeloos. En dan wil ik toch dingetjes voor t kerstmenu gaan uitproberen.[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Ja die vind ik dus ook best matig eigenlijk.quote:Op donderdag 24 november 2016 18:13 schreef MutedFaith het volgende:
Voor de week erna wel al op 3 dagen gezet. Want die is helemaal hopeloos. En dan wil ik toch dingetjes voor t kerstmenu gaan uitproberen.it's the map in my mind that sends me on my way.![]()
Grappig, wij naar 5 gegaan vanwege teveel goede keuzes hahaquote:Op donderdag 24 november 2016 18:12 schreef MutedFaith het volgende:
Vond komende week niet echt interessant bij HF, maar vergeten terug te zetten naar 3 dagen![]()
Vanavond de pastinaak/spruitjes/linzen/parelgerst salade.
Was heerlijk daar niet van.
Alleen waren de spruitjes nog te rauw ( uit de oven) , dus alsnog Alles Terug in de pan met deksel 6/7 min. laten nagaren.
Tip: Mocht iemand de maaltijd nog te gaan hebben...![]()
Nieuwe HF box net geleverd. Zit er een beschimmelde aubergine in. Blijkbaar hadden ze niks te doen want ik kreeg binnen een minuut een reactie via FB messenger![]()
![]()
Joe!
Iemand nog een gratis (no strings attached) box te vergeven? Van HF of Marley Spoon?Sterkheidsbaas van alles.![]()
Ik kan je een MS box geven. Als je je e-mailadres in een dm wilt sturen krijg je die van mij.quote:Op woensdag 30 november 2016 17:29 schreef Lonaa het volgende:
Joe!
Iemand nog een gratis (no strings attached) box te vergeven? Van HF of Marley Spoon?![]()
Awesome! Ik stuur je een DMquote:Op woensdag 30 november 2016 17:32 schreef Najieto het volgende:
[..]
Ik kan je een MS box geven. Als je je e-mailadres in een dm wilt sturen krijg je die van mij.
Sterkheidsbaas van alles.![]()
Hier zijn 2 codes beschikbaar voor een gratis 1e HF box te gebruiken vóor 24 dec.
Dan gaat er ook een box naar de voedselbank.
Laat maar weten in dm.![]()
Ik wil best ook nog een HF box proberenquote:Op woensdag 30 november 2016 18:34 schreef AnneX het volgende:
Hier zijn 2 codes beschikbaar voor een gratis 1e HF box te gebruiken vóor 24 dec.
Laat maar weten in dm.
Sterkheidsbaas van alles.![]()
HelloFresh is volgens mij weer aan het bezuinigenlaatste paar keer sojasaus was geen Kikkoman maar 'eigen merk' en stuk minder lekker...
![]()
Na 1 jaar HF en meer dan 1 jaar MS hebben we nu af en toe de AH box.
Het voordeel: binnen 20 min op tafel en vooral: mijn kind eet het.![]()
Voor ons als volwassenen vonden we de MS-box eigenlijk het meest geslaagd. Maar de smaak was vaak te uitgesproken voor kinderen. En 40+ minuten koken na je werk is te veel als je kind op tijd naar bed moet.Make my day!![]()
Dat snap ik nog steeds niet...van de balsamico's, ketjap en mosterd en meer wordt verwacht dat je het in huis hebt.quote:Op zondag 4 december 2016 21:30 schreef Trusten het volgende:
HelloFresh is volgens mij weer aan het bezuinigenlaatste paar keer sojasaus was geen Kikkoman maar 'eigen merk' en stuk minder lekker...
Gezien het vele gebruik van soja, kan men dat ook nog verwachten dat het in huis is ?!![]()
Het is best wel een basisingrediënt voor in een keukenquote:Op zondag 4 december 2016 22:14 schreef AnneX het volgende:
Dat snap ik nog steeds niet...van de balsamico's, ketjap en mosterd en meer wordt verwacht dat je het in huis hebt.
Gezien het vele gebruik van soja, kan men dat ook nog verwachten dat het in huis is ?!Ik gebruik die zakjes meestal niet eens, maar doe een scheut uit een flesje bij het gerecht.
Ik wil het ook wel eens proberenquote:Op woensdag 30 november 2016 18:34 schreef AnneX het volgende:
Laat maar weten in dm.Geen verplichtingen verder?
En met hoeveel personen doe je hoeveel dagen met zo'n box?![]()
Aanmelden en direct pauzeren.
Kijk anders op de site.
Goedkoopste is natuurlijk een box voor 5 dagen / 2 personen.
En je kunt er best een dagje langer overdoen.
Dan zie ik je dm wel verschijnen...![]()
Ik heb ondertussen een aardig voorraad met oa zakjes kruiden, sojasaus, vissaus en sesamolie van HF opgebouwd.quote:Op zondag 4 december 2016 23:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is best wel een basisingrediënt voor in een keukenIk gebruik die zakjes meestal niet eens, maar doe een scheut uit een flesje bij het gerecht.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Ik heb ook gewoon sojasaus in huis dus in die zin geen probleem, maar viel me gewoon op qua 'verandering'.quote:Op zondag 4 december 2016 22:14 schreef AnneX het volgende:
Dat snap ik nog steeds niet...van de balsamico's, ketjap en mosterd en meer wordt verwacht dat je het in huis hebt.
Gezien het vele gebruik van soja, kan men dat ook nog verwachten dat het in huis is ?!
Ik vind sojasaus in huis hebben een logischer ingegrediënt dan bijv. witte balsamico (wat ze dan weer wel verwachten als basisingrediënt)![]()
¤12,50 korting op HelloFresh KerstboxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HF 1maal geprobeerd maar is me toch te duur , een 1 persoon box is 36 euro voor 3 maaltijden, of 46 euro voor 5 maaltijden.
Dan ontbreken nog steeds 2 dagen in de week voor mij dus kan ik naast ontbijt en lunch ook nog eens 2 avondmaaltijden kopen om de week rond te komen, bovenop die 46 euro.
Verder de vreemde lijst van dingen die ik altijd in huis zou moeten hebben, maar vele daarvan koop ik eigenlijk nooit, ik zou toch verwachten aan 12 euro de maaltijd ( of 9.20 euro voor 5 dagen ) dat er een aantal ml witte balsamico ofzo in de box zou zitten ipv dat ik er een fles van moet gaan kopen.
Zelfde met een potje honing ( bv zo een klein dat je ergens bij pannenkoeken krijgt ofzo ) want verder gebruik ik geen honing.
Sommige gerechten vind ik ook geen volwaardige maaltijd, zeker niet voor de prijs.
bv ''Tomaat-paprikasoep met parelcouscous en soepstengels'' voor 12 euro maak ik 5 liter tomaat paprikasoep , soepstengels is gewoon brood en de couscous kan me eigenlijk gestolen wordenen ik ben het type persoon dat soep ook geen maaltijd op zich vind ( ik weet het, je kan gerechten kiezen en de soep eruit laten )
Ik zie wel de handigheid erin ( geleverd aan de deur, alles in aparte doosjes per maaltijd ) maar als persoon alleen vind ik 12 of 9.20 per maaltijd te duur , dan nog niet eens begonnen over de porties vis of vlees voor de prijs ( 100 gram per persoon of zo als ik het goed heb )
Dit gaat dan nog niet eens over gulzig zijn maar om principe, als je 12 euro telt per maaltijd voor 3 maaltijden verwacht ik wel iets meer dan 100 gram vlees of vis want anders verkopen ze wel hele dure groenten en pasta. ( ja ik weet het, je betaald een deel de handigheid van het aan de deur te krijgen en het inpak werk )
Forum Opties Forumhop: Hop naar: