quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:03 schreef deadprez het volgende:
je kunt ook gwn paar stoelen ergens van een terras meenemen
Ja moest toch iets wat ermee te maken heeftquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:06 schreef Der_Mann het volgende:
expres niet gekaapt maar je hebt wel even mijn OP weggeflikkerd nee is goed
misschien hip, maar die zitten volgens mij echt voor geen meterquote:
Dat denk ik ook niet inderdaad.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
misschien hip, maar die zitten volgens mij echt voor geen meter
nee joh ik ga toch nie met die stoelen lopen slepen hele tijdquote:
Ja maar er zit zoveel verschil tussen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:07 schreef Oberkullie het volgende:
Die witte stoeltjes staan ook bij de Kwantum voor ¤49
als ik aan de letter i denk denk ik gelijk aan de doodquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja moest toch iets wat ermee te maken heeft
wat voor filmpje?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:03 schreef Thezappa het volgende:
[..]
hij had nog een filmpje gemaakt , zijn ook zulke top dingen..
hoest met jou? weinig fokkie fokkie?
Jonge dat was toch gelijk aangepast.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik aan de letter i denk denk ik gelijk aan de dood
alles jatten , zijn beste momenten ,quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee joh ik ga toch nie met die stoelen lopen slepen hele tijd
wel aantal chille asbakken verkregen op die manier though :s
over zn pa , tranen trekkertjequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat voor filmpje?
ja goed hoor en jup, vooral btje gamen en fissa
En toch zie ik het je doen..quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee joh ik ga toch nie met die stoelen lopen slepen hele tijd
wel aantal chille asbakken verkregen op die manier though :s
ga je nog beetje muziek pakken?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat voor filmpje?
ja goed hoor en jup, vooral btje gamen en fissa
hehequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En toch zie ik het je doen..
"Ewa ober sahbi... is fout op rekening, a zemmel... beter even checken binnen."
Deadprez met 4 stoelen, tafel, asbak en menukaarten thuis.
oh zo..quote:
Allemaal zelfde materiaalquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja maar er zit zoveel verschil tussen.![]()
hahahquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En toch zie ik het je doen..
"Ewa ober sahbi... is fout op rekening, a zemmel... beter even checken binnen."
Deadprez met 4 stoelen, tafel, asbak en menukaarten thuis.
hoe bedoel je?quote:
was ook mooi , daarom wast kutquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh zo..mja, wel mooi zoiets maar kan me idd voorstellen dat t behoorlijk emotioneel wordt
ik zit echt weer in mijn oude passie, soul... gek veel cd's weer gekocht en oude cd's geluisterd... is echt een opkikker... weet weer waarom ik er zo gek op ben. Vast ritueel weer: tegen elven lampen uit, hoofdtelefoon op en, nu, Luther Ingram, James Govan of Syl Johnson erin... hemels.quote:
wie?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik zit echt weer in mijn oude passie, soul... gek veel cd's weer gekocht en oude cd's geluisterd... is echt een opkikker... weet weer waarom ik er zo gek op ben. Vast ritueel weer: tegen elven lampen uit, hoofdtelefoon op en, nu, Luther Ingram, James Govan of Syl Johnson erin... hemels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |