Of je pikt het huis in van een van je cliënten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Expanderen die hap. Ja toch! En dan ga ik mijzelf klonen en mijn kloon 72u in de week laten werken
!
Leg hem eens uit? Ik snap je punt niet.quote:
Slecht onderhouden, vervuilde en geelgerookte vol met vlooien en luizen zittende hondenhokken? Welk deel van pretentieus snap je niet?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Of je pikt het huis in van een van je cliënten.
Oh ik dacht dat dat de standaard daar was.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Leg hem eens uit? Ik snap je punt niet.
[..]
Slecht onderhouden, vervuilde en geelgerookte vol met vlooien en luizen zittende hondenhokken? Welk deel van pretentieus snap je niet?
Ja hoi, het is hier geen Den Haag of Hoogeveen of zo.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat de standaard daar was.
"Met mijn grote lid duw ik je ondergebit via je slokdarm naar je maag. Perv"quote:
Die is er niet, ik zit je gewoon te jennen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Leg hem eens uit? Ik snap je punt niet.
Ja dat is waar. Maar dichterbij het centrum vind je vaak minder kinderen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is een combinatie. Kinderen kan je niet uitschakelen, alleen -heel lullig- daar wonen mensen met een koopwoning. Doorgaans(!!) iets ander volk dan -nogmaals heel lullig- de huurwoningtype kinderen. Daarnaast heb ik in déze buurt al 21 jaar gewoond, tijd voor wat anders. Het is dichter bij allebei ons werk, ik hoef straks nog maar een kwartiertje te fietsen
![]()
OMGquote:
weet ik. Daarom doe ik zo geaggiteerdquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:56 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Die is er niet, ik zit je gewoon te jennen.
nouuuu ik had cliënten die op hun 22e al een kunstgebit moestenquote:
Mocht je willen!quote:
O die ja. Die is aan te raden!quote:
Nou ja in jouw tak van werk zou iemand je zo op je muil kunnen timmeren.quote:
ik heb daarom ook een grillquote:Op zondag 23 oktober 2016 13:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nou ja in jouw tak van werk zou iemand je zo op je muil kunnen timmeren.
Ja, laatste bericht van hem was:quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Heeft iemand nog wat gehoord van Steve?
Van de gebitsprothesewinkel?quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:44 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Ja, laatste bericht van hem was:
"oh nou ik sta voor zijn deur nu"
Kan m wel ff aanspreken op Grindr. 700m ver weg en onlinequote:Op zondag 23 oktober 2016 22:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Heeft iemand nog wat gehoord van Steve?
Wat liefquote:
Dit zal ik onthoudenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:31 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Volgende keer daar maar zitten. Ik zit vaak op de 3e verdieping en wanneer daar geen plek is de bovenste verdieping
Je moet ook niet zo lang weg blijven.quote:Op maandag 24 oktober 2016 01:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit zal ik onthouden
Edit: zie nu pas dat dit bericht al n paar dagen oud is
Is nog steeds relevant hoorquote:Op maandag 24 oktober 2016 01:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit zal ik onthouden
Edit: zie nu pas dat dit bericht al n paar dagen oud is
Aww, moet ik wat vaker meeposten hiero?quote:Op maandag 24 oktober 2016 07:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je moet ook niet zo lang weg blijven.
Spannend hoorquote:Op maandag 24 oktober 2016 13:12 schreef TwisterNederland het volgende:
Ik zit weer eens gezellig in de UB
Ze lopen niet rond met bordjes met 'homo' erop. Dus geen idee. Maar loopt genoeg leuks rondquote:Op maandag 24 oktober 2016 13:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Spannend hoor
Hoe is de nieuwe aanwas? Zitten er leuke homo's tussen?
Niet?quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:33 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ze lopen niet rond met bordjes met 'homo' erop. Dus geen idee. Maar loopt genoeg leuks rond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |