Mocht je willen!quote:
O die ja. Die is aan te raden!quote:
Nou ja in jouw tak van werk zou iemand je zo op je muil kunnen timmeren.quote:
ik heb daarom ook een grillquote:Op zondag 23 oktober 2016 13:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nou ja in jouw tak van werk zou iemand je zo op je muil kunnen timmeren.
Ja, laatste bericht van hem was:quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Heeft iemand nog wat gehoord van Steve?
Van de gebitsprothesewinkel?quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:44 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Ja, laatste bericht van hem was:
"oh nou ik sta voor zijn deur nu"
Kan m wel ff aanspreken op Grindr. 700m ver weg en onlinequote:Op zondag 23 oktober 2016 22:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Heeft iemand nog wat gehoord van Steve?
Wat liefquote:
Dit zal ik onthoudenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:31 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Volgende keer daar maar zitten. Ik zit vaak op de 3e verdieping en wanneer daar geen plek is de bovenste verdieping
Je moet ook niet zo lang weg blijven.quote:Op maandag 24 oktober 2016 01:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit zal ik onthouden
Edit: zie nu pas dat dit bericht al n paar dagen oud is
Is nog steeds relevant hoorquote:Op maandag 24 oktober 2016 01:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit zal ik onthouden
Edit: zie nu pas dat dit bericht al n paar dagen oud is
Aww, moet ik wat vaker meeposten hiero?quote:Op maandag 24 oktober 2016 07:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je moet ook niet zo lang weg blijven.
Spannend hoorquote:Op maandag 24 oktober 2016 13:12 schreef TwisterNederland het volgende:
Ik zit weer eens gezellig in de UB
Ze lopen niet rond met bordjes met 'homo' erop. Dus geen idee. Maar loopt genoeg leuks rondquote:Op maandag 24 oktober 2016 13:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Spannend hoor
Hoe is de nieuwe aanwas? Zitten er leuke homo's tussen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |