Of je pikt het huis in van een van je cliënten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Expanderen die hap. Ja toch! En dan ga ik mijzelf klonen en mijn kloon 72u in de week laten werken
!
Leg hem eens uit? Ik snap je punt niet.quote:
Slecht onderhouden, vervuilde en geelgerookte vol met vlooien en luizen zittende hondenhokken? Welk deel van pretentieus snap je niet?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Of je pikt het huis in van een van je cliënten.
Oh ik dacht dat dat de standaard daar was.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Leg hem eens uit? Ik snap je punt niet.
[..]
Slecht onderhouden, vervuilde en geelgerookte vol met vlooien en luizen zittende hondenhokken? Welk deel van pretentieus snap je niet?
Ja hoi, het is hier geen Den Haag of Hoogeveen of zo.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat de standaard daar was.
"Met mijn grote lid duw ik je ondergebit via je slokdarm naar je maag. Perv"quote:
Die is er niet, ik zit je gewoon te jennen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Leg hem eens uit? Ik snap je punt niet.
Ja dat is waar. Maar dichterbij het centrum vind je vaak minder kinderen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is een combinatie. Kinderen kan je niet uitschakelen, alleen -heel lullig- daar wonen mensen met een koopwoning. Doorgaans(!!) iets ander volk dan -nogmaals heel lullig- de huurwoningtype kinderen. Daarnaast heb ik in déze buurt al 21 jaar gewoond, tijd voor wat anders. Het is dichter bij allebei ons werk, ik hoef straks nog maar een kwartiertje te fietsen
![]()
OMGquote:
weet ik. Daarom doe ik zo geaggiteerdquote:Op zondag 23 oktober 2016 00:56 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Die is er niet, ik zit je gewoon te jennen.
nouuuu ik had cliënten die op hun 22e al een kunstgebit moestenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |