Beetje tempo, er gebeurt wat. Geen absolute topshow maar toch ook zeer weinig mis meequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 13:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leuke wedstrijd, lekker heen en weer
Lamela, Alli en Eriksen staan allemaal in het centrum, vooral in het beginquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Tottenham houdt het veld totaal niet breed.
Nu moeten de backs dat doen, dus is dat alleen maar risicovoller.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 14:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lamela, Alli en Eriksen staan allemaal in het centrum, vooral in het begin
Op zich hoeft daar niet veel mis mee te zijn, maar het werkt niet bepaaldquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu moeten de backs dat doen, dus is dat alleen maar risicovoller.
Toevallig is Scott Mitchell afkomstig en woonachtig in Bournemouth. Ook fan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 14:13 schreef Tagliano het volgende:
Eigenlijk is deze scheids de slanke versie van Scott Mitchell, onze dartsvrind
Jeetje, dit komt wel erg dichtbij zoquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toevallig is Scott Mitchell afkomstig en woonachtig in Bournemouth. Ook fan.
Die wonnen vorige week nog met grote cijfersquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 14:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan heb je wel heel hoge verwachtingen van Bournemouth
Tottenham heeft gewoon een zeer sterke verdediging. Vier a vijf man achterin tegenover twee/drie en dan zijn de Tottenhamspelers ook nog eens powerhouses.quote:
ADO wint ook wel eens met grote cijfersquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 14:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die wonnen vorige week nog met grote cijfers
Ja tegen Hull City...quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 14:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die wonnen vorige week nog met grote cijfers
Dan kon ik aanvallend nog wel meer van ze verwachtenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 14:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja tegen Hull City...
Dit Tottenham speelde Pep Guardiola van mat af
Valt ook wel mee hoor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 14:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit Tottenham speelde Pep Guardiola van mat af
LOL. Pas in het laatste kwartier kon City nog een beetje kansen creëren. Tottenham was zoveel beter.quote:
Maar om nou te zeggen dat ze City van het matje speelden?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
LOL. Pas in het laatste kwartier kon City nog een beetje kansen creëren. Tottenham was zoveel beter.
Wat is van de mat spelen? Met 5/6-0 winnen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 14:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Maar om nou te zeggen dat ze City van het matje speelden?
Echt niet.
Ja. De tegenstander kansloos laten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is van de mat spelen? Met 5/6-0 winnen?
Ik kan die wedstrijd waarschijnlijk niet (helemaal) kijken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind Chelsea-Man Utd helemaal niet zo'n kraker.
Dat wordt een mensonterende wedstrijdquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind Chelsea-Man Utd helemaal niet zo'n kraker.
Dat vind ik erg jammerquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 14:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik kan die wedstrijd waarschijnlijk niet (helemaal) kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |