Ja tegen Hull City...quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 14:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die wonnen vorige week nog met grote cijfers
Dan kon ik aanvallend nog wel meer van ze verwachtenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 14:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja tegen Hull City...
Dit Tottenham speelde Pep Guardiola van mat af
Valt ook wel mee hoor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 14:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit Tottenham speelde Pep Guardiola van mat af
LOL. Pas in het laatste kwartier kon City nog een beetje kansen creëren. Tottenham was zoveel beter.quote:
Maar om nou te zeggen dat ze City van het matje speelden?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
LOL. Pas in het laatste kwartier kon City nog een beetje kansen creëren. Tottenham was zoveel beter.
Wat is van de mat spelen? Met 5/6-0 winnen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 14:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Maar om nou te zeggen dat ze City van het matje speelden?
Echt niet.
Ja. De tegenstander kansloos laten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is van de mat spelen? Met 5/6-0 winnen?
Ik kan die wedstrijd waarschijnlijk niet (helemaal) kijken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind Chelsea-Man Utd helemaal niet zo'n kraker.
Dat wordt een mensonterende wedstrijdquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind Chelsea-Man Utd helemaal niet zo'n kraker.
Dat vind ik erg jammerquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 14:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik kan die wedstrijd waarschijnlijk niet (helemaal) kijken.
Dat geeft niks.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 14:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik kan die wedstrijd waarschijnlijk niet (helemaal) kijken.
Nog erger dan Liverpool-Man Utd, want nu willen beide ploegen helemaal niet voetballen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 14:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat wordt een mensonterende wedstrijd
Ach, we gaan het wel zien. Ik bedenk me net dat ik hem mogelijk ook niet helemaal zie eigenlijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 14:24 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Naja, dit soort 'krakers' lopen altijd uit in een flopshow.
Dit is toch geen kraker, joh. Compleet geen boeiende clash of leuke clash tussen twee speelstijlen. Ik kijk meer uit naar Sevilla - Altetico.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 14:24 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Naja, dit soort 'krakers' lopen altijd uit in een flopshow.
Er staat toch 'krakers'.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is toch geen kraker, joh. Compleet geen boeiende clash of leuke clash tussen twee speelstijlen. Ik kijk meer uit naar Sevilla - Altetico.
Het zou op zijn minst zeer verstandig zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 14:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het zou me verbazen als Lamela niet gewisseld wordt nu
Van achter?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 14:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Emile heeft een kappertje gepakt volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |