Wat bedoel je?quote:
HIJ doet dat ook gewoon?quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik zei dat je dat ongeveer wel afspreekt wanneer je relatie hebt enzo. Dat heeft hij dus beetje met terugwerkende kracht gedaan. Schijnbaar was ik vanaf drie september al geen vrijgezel meer![]()
Hij is nu ronduit slecht.quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
[..]
HIJ doet dat ook gewoon?dacht dat dat iets vrouwelijks was om precies zo'n datum enzo te weten...
Dat heeft hij dus er van gemaakt, toen al... en jij gaat nu akkoord![]()
Maar wel gefeliciteerd!
Blij mee?quote:
Wat?quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij is nu ronduit slecht.
quote:
haha echt he, zo'n type is het wel jaquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jij bent zeker meer van de frans duijts
Jaquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
[..]
HIJ doet dat ook gewoon?dacht dat dat iets vrouwelijks was om precies zo'n datum enzo te weten...
Maar wel gefeliciteerd!
James Belushiquote:
Andre Hazes, vriend.quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jij bent zeker meer van de frans duijts
Praten magquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
Net mail naar jouw vriend gestuurd, Crack_ .... dat je tijdens je relatie nog zat te flirten met andere fokkers.
Is toch leuk om een datum te hebben om te bepalen hoe lang je samen bent? zonder gelijk te trouwen enz.quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
[..]
Maar wel gefeliciteerd!
Heb je ook een excelsheetje over Mozy?quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Is toch leuk om een datum te hebben om te bepalen hoe lang je samen bent? zonder gelijk te trouwen enz.
ik zou me vet geclaimd voelen en het eens met TARDIS. van het FOK!-forum proberenquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja![]()
ja, hij is verliefd he. Die heeft het waanidee dat hij me voor alle mannen op deze wereld moet beschermen.. Dus volgens mij vandaar ook een beetje, maar wel lief
![]()
thanks
Edit: en ik vind datum ook gewoon wel leuk hoor, ik ging er alleen niet van uit dat hij dat met terugwerkende kracht ging doen ook echt![]()
![]()
Ja, dat schijnen veel mensen te hebben idd. Heb ik zelf nooit zo gehad. Wij hebben een maand gekozen waarin we ongeveer iets serieus kregen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Is toch leuk om een datum te hebben om te bepalen hoe lang je samen bent? zonder gelijk te trouwen enz.
Oké mail ingetrokken.quote:
Yehquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja![]()
ja, hij is verliefd he. Die heeft het waanidee dat hij me voor alle mannen op deze wereld moet beschermen.. Dus volgens mij vandaar ook een beetje, maar wel lief
![]()
thanks
Edit: en ik vind datum ook gewoon wel leuk hoor, ik ging er alleen niet van uit dat hij dat met terugwerkende kracht ging doen ook echt![]()
![]()
Top, niets aan de hand danquote:
Ik wou serieus Janies Brownie in de OP zetten maar dacht ach niemand kent haar toch behalve zoskquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wou serieus Janies Brownie in de OP zetten maar dacht ach niemand kent haar toch behalve zosk![]()
en chai dan.
ja, maar vind hem ook hartstikke leuk dus dan is geclaimd voelen enkel prettig he dus ja sorry maar neequote:Op maandag 17 oktober 2016 16:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik zou me vet geclaimd voelen en het eens met TARDIS. van het FOK!-forum proberen
en ikquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wou serieus Janies Brownie in de OP zetten maar dacht ach niemand kent haar toch behalve zosk![]()
en chai dan.
Echt?quote:
klb sc, ik was hier juist veel toen ze hier ook veel postte.quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt?waar van? die heeft hier nog een tijdje gepost maar dat was toen jij hier niet meer zat volgens mij.
en ikquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
en chai dan.
ohquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
klb sc, ik was hier juist veel toen ze hier ook veel postte.
Kan dit bevestigen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
klb sc, ik was hier juist veel toen ze hier ook veel postte.
Dank.quote:
Vind ik van hetzelfde laken een pak eigenlijk. Het is niet zo dat je gewoon 1 januari van dat jaar hebt gedaan en op die manier rekent.quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat schijnen veel mensen te hebben idd. Heb ik zelf nooit zo gehad. Wij hebben een maand gekozen waarin we ongeveer iets serieus kregen.
Wauw.quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Beste is op 29 februari relatie nemen, hoef je maar 1 keer per 4 jaar wat te doen of te kopen
Ja, is het ook wel...quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind ik van hetzelfde laken een pak eigenlijk. Het is niet zo dat je gewoon 1 januari van dat jaar hebt gedaan en op die manier rekent.
Arm cachetquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Beste is op 29 februari relatie nemen, hoef je maar 1 keer per 4 jaar wat te doen of te kopen
VInd wel lekker voor haar, ze kiest ook zo'n jongen dus dan moet je ook voor de gevolgen in zienquote:
nerdjequote:Op maandag 17 oktober 2016 16:22 schreef Zosk het volgende:
Battlefield 1 Ultimate geïnstalleerd hoor, ben er klaar voor.
Denk dat dit ook de reden is dat je die nog niet hebtquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou later als ik vriendin heb gewoon zeggen als ze een cadeau wil; "Je hebt mij toch"
Dan missen ze ietsquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk dat dit ook de reden is dat je die nog niet hebt
Neukenquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:26 schreef Crack_ het volgende:
Wat deden jullie toen je een jaar relatie had dan? Of bij andere momenten?
Ja, een verrotte instelling en een kleine penis.quote:
quote:
dat is wel gebruikelijk jaquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
Wij doen het hele jaar speciale en leuke dingen en niet alleen op bepaalde datums
quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
nerdjelekekr met je kolibrie kiddies pwnen
Cadeautjesquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:26 schreef Crack_ het volgende:
Wat deden jullie toen je een jaar relatie had dan? Of bij andere momenten?
quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:31 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga volgende week paar daagjes weg en heb daar zo veel zin iiiiiiiin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |