ik zou me vet geclaimd voelen en het eens met TARDIS. van het FOK!-forum proberenquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja![]()
ja, hij is verliefd he. Die heeft het waanidee dat hij me voor alle mannen op deze wereld moet beschermen.. Dus volgens mij vandaar ook een beetje, maar wel lief
![]()
thanks
Edit: en ik vind datum ook gewoon wel leuk hoor, ik ging er alleen niet van uit dat hij dat met terugwerkende kracht ging doen ook echt![]()
![]()
Ja, dat schijnen veel mensen te hebben idd. Heb ik zelf nooit zo gehad. Wij hebben een maand gekozen waarin we ongeveer iets serieus kregen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Is toch leuk om een datum te hebben om te bepalen hoe lang je samen bent? zonder gelijk te trouwen enz.
Oké mail ingetrokken.quote:
Yehquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja![]()
ja, hij is verliefd he. Die heeft het waanidee dat hij me voor alle mannen op deze wereld moet beschermen.. Dus volgens mij vandaar ook een beetje, maar wel lief
![]()
thanks
Edit: en ik vind datum ook gewoon wel leuk hoor, ik ging er alleen niet van uit dat hij dat met terugwerkende kracht ging doen ook echt![]()
![]()
Top, niets aan de hand danquote:
Ik wou serieus Janies Brownie in de OP zetten maar dacht ach niemand kent haar toch behalve zoskquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wou serieus Janies Brownie in de OP zetten maar dacht ach niemand kent haar toch behalve zosk![]()
en chai dan.
ja, maar vind hem ook hartstikke leuk dus dan is geclaimd voelen enkel prettig he dus ja sorry maar neequote:Op maandag 17 oktober 2016 16:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik zou me vet geclaimd voelen en het eens met TARDIS. van het FOK!-forum proberen
en ikquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wou serieus Janies Brownie in de OP zetten maar dacht ach niemand kent haar toch behalve zosk![]()
en chai dan.
Echt?quote:
klb sc, ik was hier juist veel toen ze hier ook veel postte.quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt?waar van? die heeft hier nog een tijdje gepost maar dat was toen jij hier niet meer zat volgens mij.
en ikquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
en chai dan.
ohquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
klb sc, ik was hier juist veel toen ze hier ook veel postte.
Kan dit bevestigen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
klb sc, ik was hier juist veel toen ze hier ook veel postte.
Dank.quote:
Vind ik van hetzelfde laken een pak eigenlijk. Het is niet zo dat je gewoon 1 januari van dat jaar hebt gedaan en op die manier rekent.quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat schijnen veel mensen te hebben idd. Heb ik zelf nooit zo gehad. Wij hebben een maand gekozen waarin we ongeveer iets serieus kregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |