daar ken ik een rijmpje overquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 10:32 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
daar ken ik een rijmpje overmooi...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spinvisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 10:35 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Spinvisah... van de wespen op de appeltaart....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ga altijd naar Parenclubs voor 40 plussersquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Een one size fitts all is humbug. Ouderen verschillen in opleiding en achtergrond. De een houd van piratenhits, de ander leest literatuur.
Piet houdt het bij darkrooms voor bejaarde homo's.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:56 schreef FANN het volgende:
ik ga altijd naar Parenclubs voor 40 plussers![]()
Harstikke gezellig
Als bejaarde zit jij dicht bij de bronquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Piet houdt het bij darkrooms voor bejaarde homo's.
Ook heel gezellig altijd, heb ik begrepen.
Ster anijs in de aanbieding !!quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als bejaarde zit jij dicht bij de bron
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |