eensquote:Op maandag 17 oktober 2016 00:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Slapen met vriendinnen > slapen met vriendjes
wanneer begint het scharen dan?quote:Op maandag 17 oktober 2016 00:34 schreef Myrr het volgende:
Beetje elkaars lelijke pyjamabroeken aan enzo. Chips en koek vreten.
Niet met je vriendinnenquote:Op maandag 17 oktober 2016 00:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
wanneer begint het scharen dan?
Nee man. Met kleren aan slapen -1quote:Op maandag 17 oktober 2016 00:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Slapen met vriendinnen > slapen met vriendjes
quote:Op maandag 17 oktober 2016 00:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:
ik zit al een uur isis-propaganda filmpjes te kijken
behalve dat ik sochtens bijna nooit wat eten in huis heb en alsnog met honger naar de winkel moet en vaak te brak ben om me fatsoenlijk te kledenquote:Op maandag 17 oktober 2016 00:38 schreef Myrr het volgende:
En dan wakker worden en niet de luxe hebben van je ochtendritueel gevolgd door uitgebreide garderobekeuze enzo. Hompen wat je wil hompen. Ouders in de ochtend, of dus zo'n smerig studentenhuis. Beter thuis pitten.
quote:Op maandag 17 oktober 2016 00:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
nou ja ik gaa ook maar slapen, morgenvroeg college enzo
xoxo en kus op jullie ster
quote:Op maandag 17 oktober 2016 06:55 schreef zeer het volgende:
ONZ / De Mapima erotische verhalenbundel
(Sorry. 'k moest gewoon even trollen).
Spuit11quote:Op maandag 17 oktober 2016 00:48 schreef Crip het volgende:
Hhahahahah watttt die aflevering van undercover in nederland over polygamie in moskieen
De AIVD kijkt met je meequote:Op maandag 17 oktober 2016 00:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:
ghost from the past.quote:
Ben altijd wel zeer te spreken over de HD kwaliteit en het gebruik van special effectsquote:Op maandag 17 oktober 2016 00:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:
allemaal mede mogelijk gemaakt door de duoquote:Op maandag 17 oktober 2016 09:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben altijd wel zeer te spreken over de HD kwaliteit en het gebruik van special effects
Altijd zo recalcitrant, deze zoksquote:
zosk is moe van de hele avond nasi bakken jij van vieze filmpjes kijken dus stel je niet zo aanquote:
Ik ook.quote:
Klopt, zo ben ik.quote:Op maandag 17 oktober 2016 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Altijd zo recalcitrant, deze zoks
Precies.quote:Op maandag 17 oktober 2016 09:40 schreef zeer het volgende:
[..]
zosk is moe van de hele avond nasi bakken jij van vieze filmpjes kijken dus stel je niet zo aan
nee heb ik niet gedaanquote:Op maandag 17 oktober 2016 09:40 schreef zeer het volgende:
[..]
zosk is moe van de hele avond nasi bakken jij van vieze filmpjes kijken dus stel je niet zo aan
nee, gewoon koffiequote:Op maandag 17 oktober 2016 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook.
Was lekker.
Cappuccino
Ik denk dat ik te dom ben om deze grap te snappenquote:Op maandag 17 oktober 2016 09:37 schreef zeer het volgende:
[..]
allemaal mede mogelijk gemaakt door de duo
Is ook het enige aan koffie dat ik drink, 2 kopjes in de ochtendquote:Op maandag 17 oktober 2016 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook.
Was lekker.
Cappuccino
waar denk je dat al die jehadies hebbe geleerd hoe film software werkt? Pro-tip: niet op de hoge school van Mozulquote:Op maandag 17 oktober 2016 09:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik denk dat ik te dom ben om deze grap te snappen
Blief ik nietquote:
Haar uiterlijk compenseert dat ruim.quote:
okequote:
Ja, ik heb enorm zin in rollade.quote:Op maandag 17 oktober 2016 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke
je bent er trouwens wel vroeg bij met je kerst ui..
Liefst kinderkoffiequote:
Ik drink het ook alleen op kantoor.quote:Op maandag 17 oktober 2016 09:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Is ook het enige aan koffie dat ik drink, 2 kopjes in de ochtend
Vonkentrekker of vonkenboer heet die funktie, maar SMD solderen vind ik maar vervelend.quote:Op maandag 17 oktober 2016 09:58 schreef zeer het volgende:
[..]
hoe combineer je dit met je sergeant soldeerbout functie op de woeste zee?
leuk maar hoe combineer je dat nou?quote:Op maandag 17 oktober 2016 10:02 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vonkentrekker of vonkenboer heet die funktie, maar SMD solderen vind ik maar vervelend.
Luitenant trouwens. Driedubbel onderstreepte nul.
Dit soort zooi:
[ afbeelding ]
ik associeer kerst niet met rollade..quote:Op maandag 17 oktober 2016 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik heb enorm zin in rollade.
Nou ja, ETO-werk is weinig gepland. Er zijn zoveel systemen die aandacht behoeven. Het is gewoon prioritetien stellen. Calamiteitensystemen zijn vrij belangrijk, niet of je tv het doet.quote:
ah op die manierquote:Op maandag 17 oktober 2016 10:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nou ja, ETO-werk is weinig gepland. Er zijn zoveel systemen die aandacht behoeven. Het is gewoon prioritetien stellen. Calamiteitensystemen zijn vrij belangrijk, niet of je tv het doet.
Weet je wat het belangrijkste onderdeel is van een schip?quote:
brandblusser?quote:Op maandag 17 oktober 2016 10:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Weet je wat het belangrijkste onderdeel is van een schip?
ik twijfel tussen het water omdat ie anders niet drijft of de Aziatische transgender die gepaald wordt door ome Nielsquote:Op maandag 17 oktober 2016 10:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
ja is helder nuquote:Op maandag 17 oktober 2016 10:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tevreden met zijn antwoord?
de koffie automaat..quote:Op maandag 17 oktober 2016 10:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vrij belangrijk, valt onder FiFi-systems (FiFi=Fire Fighting).quote:
de turboflappen natuurlijkquote:Op maandag 17 oktober 2016 10:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wat betreft techniek is dat je blijft drijven de eerste prioriteit. Het ballast-system en het damage-control-system hebben derhalve topprioriteit.quote:Op maandag 17 oktober 2016 10:13 schreef zeer het volgende:
[..]
ik twijfel tussen het water omdat ie anders niet drijft of de Aziatische transgender die gepaald wordt door ome Niels
wat zegt dat over waarom jij al in geen 2 jaar meer op een schip gewerkt hebt?quote:Op maandag 17 oktober 2016 10:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vrij belangrijk, valt onder FiFi-systems (FiFi=Fire Fighting).
Nee, de bemanning is het belangrijkst.
De markt is heel slecht nu. Het heeft werkelijk niets met mijn kunnen te maken.quote:Op maandag 17 oktober 2016 10:18 schreef zeer het volgende:
[..]
wat zegt dat over waarom jij al in geen 2 jaar meer op een schip gewerkt hebt?
Maar er varen toch nog steeds schepen? Conclusie dat iemand anders de voorkeur heeft is onvermijdelijk....quote:Op maandag 17 oktober 2016 10:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
De markt is heel slecht nu. Het heeft werkelijk niets met mijn kunnen te maken.
Dat het slecht is, dat kan. Maar 2 jaar geen werk vinden. Dat ligt niet alleen aan een slechte markt hoorquote:Op maandag 17 oktober 2016 10:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
De markt is heel slecht nu. Het heeft werkelijk niets met mijn kunnen te maken.
quote:
dan willen ze je dus niet heel graag hebbenquote:Op maandag 17 oktober 2016 10:23 schreef Kurovski het volgende:
Trouwens wel vervelend. Kwam er onlangs een mooie baan voor me langs, bellen ze me dat ze me heel graag willen hebben, maar dat het niet ging omdat ik een Nederlander ben en voor werk in Australië hebben mensen met een gemenebestpaspoort voorrang. Nederlands bedrijf, Nederlands schip, ik ben een Nederlander, maar project is in Australië. Staan je dan met je kwalificaties. Gaat nergens over.
Er varen zat schepen, maar ik zit niet in de vrachtsector.quote:Op maandag 17 oktober 2016 10:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat het slecht is, dat kan. Maar 2 jaar geen werk vinden. Dat ligt niet alleen aan een slechte markt hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |