Ben niet in mn eigen hausaquote:Op maandag 17 oktober 2016 00:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hete douche. Afkoelen van je lichaam kost extra energie = insta moe.
beetje soppen ofzo. Of gewoon bekertje warme melkquote:
Ok, initieer het dan ook niet. Doe je vaker. Niet doen dan ook meer hè, eerlijk is eerlijk.quote:
Houd een naakt kussengevecht met haar. Word je ook moe van.quote:Op maandag 17 oktober 2016 00:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Vriendin ligt naast mij dus graag normale tips wat ik in bijzijn van haar kan uitvoeren he ;s
Woont ze bij d'r ouders? Ja: Pech. Nee; Is de badkamer schoon? Gewoon douchen swa.quote:Op maandag 17 oktober 2016 00:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Vriendin ligt naast mij dus graag normale tips wat ik in bijzijn van haar kan uitvoeren he ;s
haar vingerenquote:Op maandag 17 oktober 2016 00:30 schreef Opsonisatie het volgende:
euh vriend, fokken kan kennelijk ook terwijl zij ligt te pitten. als je dan niet gewoon een stealthfapje kan uitvoeren ben je echt een amateurquote:Op maandag 17 oktober 2016 00:30 schreef Opsonisatie het volgende:
ZIJ SLAAPT AL HANSquote:Op maandag 17 oktober 2016 00:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Houd een naakt kussengevecht met haar. Word je ook moe van.
Kamers brah, doucheputje zit altied verstopt bijnaquote:Op maandag 17 oktober 2016 00:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Woont ze bij d'r ouders? Ja: Pech. Nee; Is de badkamer schoon? Gewoon douchen swa.
rtquote:Op maandag 17 oktober 2016 00:32 schreef Myrr het volgende:
Ik stem voor fappen. Misschien wordt ze wakker en dan hmmng friemel zonder piemel.
Ah.quote:
Moeilijk, moeilijk.quote:Op maandag 17 oktober 2016 00:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kamers brah, doucheputje zit altied verstopt bijna
Ik lig sinds gvd 23:00 in bed zonder schermquote:Op maandag 17 oktober 2016 00:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Je kunt ook zeg maar in bed gaan liggen en dan je oogjes dichtdoen enzo
Slapen met vriendinnen > slapen met vriendjesquote:Op maandag 17 oktober 2016 00:33 schreef Myrr het volgende:
Ik mis de tijden van samen met vriendinnen in bed slapen.
je moet proberen nergens aan te denken bby. concentreren op je adem oid schijnt te helpen. Dan val je zo in slaap.quote:Op maandag 17 oktober 2016 00:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik lig sinds gvd 23:00 in bed zonder scherm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |