zou je nooit laten stikkenquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:35 schreef zeer het volgende:
[..]
Nee. De laatste keer dm'de de een 2 minuten van te voren af en kwam de ander met een smoes dat 'ie de huizen van vermeende minderjarige terroristen moest platwalsen.
wil je dm?quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:38 schreef Zosk het volgende:
Heb nog nooit een dm gehad van zeer dus weet gelijk hoe belangrijk ik voor hem ben.
jaquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou je nooit laten stikken
Namen?
man wil ook graag echt knap zijn manquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:40 schreef zeer het volgende:
[..]
toffe gozer trouwens, dacht altijd dat ik knap was maar damn jelly as fuck
ik neem aan dat je meel, olie en suiker hebt, eventueel rozijnen, chocola en havermout en beschikking hebt tot een oven?quote:
Nou nee eigenlijk niet.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:42 schreef zeer het volgende:
[..]
ik neem aan dat je meel, olie en suiker hebt, eventueel rozijnen, chocola en havermout en beschikking hebt tot een oven?
ik denk dat het leven van jamesdean zo makkelijk is hehquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
man wil ook graag echt knap zijn man
zeker geen koosjer typequote:Op zondag 16 oktober 2016 21:42 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Niet helemaal zuiver op de graat
Ik heb een oven, voor de rest niet wat je noemt.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:43 schreef zeer het volgende:
[..]
geen oven? kan eventueel ook wel in een pan
Laat maar.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:43 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog cocktailworst uit kerstpakket 2012
je hebt geen bloem, suiker en olie in huis?quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb een oven, voor de rest niet wat je noemt.
ja denk ik ook wil ook makkelijk levenquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:43 schreef zeer het volgende:
[..]
ik denk dat het leven van jamesdean zo makkelijk is heh
Neuh. Huisgenoten vast wel.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:44 schreef zeer het volgende:
[..]
je hebt geen bloem, suiker en olie in huis?
Op ideeën gebracht, naar de keuken gelopen, toch geen zin en nu kijk ik vanaf de bank naar meel, olie en suiker die op het aanrecht staan.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:42 schreef zeer het volgende:
[..]
ik neem aan dat je meel, olie en suiker hebt, eventueel rozijnen, chocola en havermout en beschikking hebt tot een oven?
ja wij stervelingen moeten het doen met de gymquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja denk ik ook wil ook makkelijk leven
doe hero dan of wensen we elkaar inmiddels niet meer doodquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja denk ik ook wil ook makkelijk leven
dit schept helderheidquote:
hoe kook je dan?quote:
zoooo veel verwarringquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben gisteren zelfs naar het toren C bedrijfsfeest geweest.
zeker een vrouw die net een kind gebaard heeftquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Op ideeën gebracht, naar de keuken gelopen, toch geen zin en nu kijk ik vanaf de bank naar meel, olie en suiker die op het aanrecht staan.
En dat in nog geen twee minuten.Impulsief much.
Is ook maar bijna een jaar geleden...quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:46 schreef zeer het volgende:
[..]
doe hero dan of wensen we elkaar inmiddels niet meer dood
[..]
dit schept helderheid
[..]
hoe kook je dan?
[..]
zoooo veel verwarring
[..]
zeker een vrouw die net een kind gebaard heeft
kga mee in handbagagequote:Op zondag 16 oktober 2016 21:47 schreef zeer het volgende:
[..]
ja echt goed weer ook27-26-26-25-25-25
quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:37 schreef zeer het volgende:
[..]
lekker edgy met die PI ik denk nu dat je slim en sluw bent
geen zin, liever lelijk met matchend lichaam dan lelijk met opgepompt lichaam en grote bekquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja wij stervelingen moeten het doen met de gym
Wie ben jij nou weer dan.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:47 schreef KomVissen het volgende:
[..]
oehh lastif zijn we allemaal wel geweest Ik heb 1 gouden tipbgeleerd
gaat niet heb alleen maar handbagage en daar zitten m'n camera, lenzen en laptop in en een schoon onderbroekquote:
weenie, deed ik nietquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:46 schreef zeer het volgende:
[..]
doe hero dan of wensen we elkaar inmiddels niet meer dood
[..]
dit schept helderheid
[..]
hoe kook je dan?
[..]
zoooo veel verwarring
[..]
zeker een vrouw die net een kind gebaard heeft
opgepompt is sowieso lellikquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geen zin, liever lelijk met matchend lichaam dan lelijk met opgepompt lichaam en grote bek
oh nou jammerquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:48 schreef zeer het volgende:
[..]
gaat niet heb alleen maar handbagage en daar zitten m'n camera, lenzen en laptop in en een schoon onderbroek
das nog te doen jaquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:47 schreef zeer het volgende:
[..]
ja echt goed weer ook27-26-26-25-25-25
quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:49 schreef KomVissen het volgende:
[..]
gata je niks aan Samantha , of kan ik beter zeggen Samandha ? hahababa
maar je mag wel op eigen gelegenheid komen, we hebben 2 slaapkamers met ensuite badkamer en een zwembadquote:
Nee man. Hebben?quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh oke sorry hoor
Wel leuk met je kindje?
waarom ben je niet naar school geweest toen dat paste bij je leeftijd en leefsituatie dan?quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:50 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee man. Hebben?
Grapje, heel leuk.
Maar ook druk, heb geen leven meer zo met school erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |