Nee man. Hebben?quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh oke sorry hoor
Wel leuk met je kindje?
waarom ben je niet naar school geweest toen dat paste bij je leeftijd en leefsituatie dan?quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:50 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee man. Hebben?
Grapje, heel leuk.
Maar ook druk, heb geen leven meer zo met school erbij.
had gewacht tot je 40e, is helemaal hip ook tegenwoordigquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:50 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee man. Hebben?
Grapje, heel leuk.
Maar ook druk, heb geen leven meer zo met school erbij.
Langzaam.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:51 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke vinden jullie het leukste? Snelle of langzame sneeuw.
kan me echt niet dwingen hier iets van te vindenquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:51 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Langzaam.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:51 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat het wellicht toen niet paste bij mijn leefsituatie?quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:51 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom ben je niet naar school geweest toen dat paste bij je leeftijd en leefsituatie dan?
Langzamequote:Op zondag 16 oktober 2016 21:51 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee grapje ik doe zo negatief omdat ik zenuwachtig benquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Omdat het wellicht toen niet paste bij mijn leefsituatie?
Heb het wel geprobeerd hoor destijds, maar episch gefaald.
Haha ja nee bedankt. Over twee jaar nog een en dan kijken of ik iemand zo ver kan krijgen de zooi dicht te maken.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
had gewacht tot je 40e, is helemaal hip ook tegenwoordig
Ja dat inderdaad.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:53 schreef KomVissen het volgende:
[..]
owh goed man grote wassing voor het gebed.
Grafisch/ruimtelijk vormgeven.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:52 schreef zeer het volgende:
[..]
nee grapje ik doe zo negatief omdat ik zenuwachtig ben
tof dat je nu je school oppaktlijkt me niet makkelijk met kiddo er bij, wat voor opleiding doe je?
haha doe normaalquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
aan je benen te zien is dit niet het geval
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een spanningsopbouw dit omg omg omgquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:54 schreef Amarantha het volgende:
Zodra het winters voelt buiten ga ik mijn UI aanpassen. Heb de langzame klaar gezet.
quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:54 schreef zeer het volgende:
[..]Zal ik mijn PI even aanpassen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
wat een spanningsopbouw dit omg omg omg
dat is mbo thuisstudie?quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Grafisch/ruimtelijk vormgeven.
Het is op zich wel te doen hoor, als ik al mijn vrije tijd nuttig besteed.
Is nu al stervenskoud.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:54 schreef Amarantha het volgende:
Zodra het winters voelt buiten ga ik mijn UI aanpassen. Heb de langzame klaar gezet.
[..]
wat een spanningsopbouw dit omg omg omg
oh ga je dan ook echt 5 dagen naar school?quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
Neuh, vakschool noemen ze het. MBO ja.
Dat is wel de bedoeling. Over het algemeen wel, maar de examenvakken heb ik allemaal al gehaald dus die hoef ik niet meer te volgen en wat er aan praktijkvakken over blijft skip ik hier en daar. Hoef maar 70% aanwezig te zijn ivm die kleine, ben er een kleine 80%.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh ga je dan ook echt 5 dagen naar school?
Dat is er hier niet, maar zit (voor de tweede keer, blijven zitten) in de derde nu dus het is een kwestie van afmaken.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:57 schreef Le_Professeur het volgende:
oh kan je zoiets niet beter BBL doen, heb je ook nog wat geld + ervaring
Jep.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:59 schreef zeer het volgende:
Hoe zit dat als je reist met enkel handbagage en je neemt een laptop mee? Komt beter uit dat ding in m'n trolly te mikken maar moet ik dan bij de scan m'n laptop er weer uit halen?
Jaquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:59 schreef zeer het volgende:
Hoe zit dat als je reist met enkel handbagage en je neemt een laptop mee? Komt beter uit dat ding in m'n trolly te mikken maar moet ik dan bij de scan m'n laptop er weer uit halen?
gvd waarom maak ik vandaag allemaal van dit soort schrijffoutenquote:Op zondag 16 oktober 2016 22:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is dat net als zonder met jas naar buiten gaan?
quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:01 schreef zeer het volgende:
[..]
gvd waarom maak ik vandaag allemaal van dit soort schrijffouten
quote:
gvd moet dan laptop, oplader, camera, 3 lenzen, camera oplader, 3 accu's uit m'n tas toverenquote:
ja, bij scan moet laptop uit je handbagage en uit eventuele bescherhoes en apart in een bakje door de scanquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:59 schreef zeer het volgende:
Probeer logistiek in te pakken.quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:01 schreef zeer het volgende:
[..]
[..]
gvd moet dan laptop, oplader, camera, 3 lenzen, camera oplader, 3 accu's uit m'n tas toveren
maar hoe doen die gasten dat dan met electronica die in de koffer die het vliegtuigruim in gaat meegaat?quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, bij scan moet laptop uit je handbagage en uit eventuele bescherhoes en apart in een bakje door de scan
Doe dat dan in een aparte tas die je er gewoon uit kan trekkenquote:Op zondag 16 oktober 2016 22:01 schreef zeer het volgende:
[..]
[..]
gvd moet dan laptop, oplader, camera, 3 lenzen, camera oplader, 3 accu's uit m'n tas toveren
nietquote:Op zondag 16 oktober 2016 22:02 schreef zeer het volgende:
[..]
maar hoe doen die gasten dat dan met electronica die in de koffer die het vliegtuigruim in gaat meegaat?
uit elkaar halen tot bet in zo'n bakje pastquote:Op zondag 16 oktober 2016 22:02 schreef zeer het volgende:
[..]
maar hoe doen die gasten dat dan met electronica die in de koffer die het vliegtuigruim in gaat meegaat?
heb m'n camera shit in een aparte tas in m'n rugzakquote:
een film van 50 minuten of zoquote:Op zondag 16 oktober 2016 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waar zit ik nu naar te kijken dan?
quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Mijn laptop was groter dan het bakje dus mocht niet mee, moest daar inleveren
soms kijk ik ZML jaquote:Op zondag 16 oktober 2016 22:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
een film van 50 minuten of zo
kijk je zal ook altijd?
nice, is wel lastig werk in te vinden volgens mij grafisch ontwerperquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat is er hier niet, maar zit (voor de tweede keer, blijven zitten) in de derde nu dus het is een kwestie van afmaken.
Klopt, ben ook niet echt van plan er iets mee te gaan doen eigenlijk, maar wil het gewoon afmaken voor het papiertje. Volgend jaar stage, als ik daar iets kan regelen zou dat chill zijn. Het is wel zo dat mijn school hoog aangeschreven staat en als bedrijven op zoek zijn wij wel een streep voor hebben.quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nice, is wel lastig werk in te vinden volgens mij grafisch ontwerper
zeiden ze dat op school?quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:07 schreef Myrr het volgende:
[..]
Klopt, ben ook niet echt van plan er iets mee te gaan doen eigenlijk, maar wil het gewoon afmaken voor het papiertje. Volgend jaar stage, als ik daar iets kan regelen zou dat chill zijn. Het is wel zo dat mijn school hoog aangeschreven staat en als bedrijven op zoek zijn wij wel een streep voor hebben.
okequote:Op zondag 16 oktober 2016 22:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Aaah
Nee, het is gewoon oprecht een hele goede school.
Zondag met Lubach is een late night show van de VPRO met Arjen Lubach als doortastende prestentator. Arjen neemt van achter zijn desk het nieuws van de afgelopen week door. Dit doet hij op satirische wijze aan de hand van fragmenten uit de media.quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Zondag met lubach heb ik nog nooit van gehoord, praatprogramma zoals pauw?
bij mij is alles pleasurequote:Op zondag 16 oktober 2016 22:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
business of pleasuere of ga je het zakelijke met het aangename combineren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |