man wil ook graag echt knap zijn manquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:40 schreef zeer het volgende:
[..]
toffe gozer trouwens, dacht altijd dat ik knap was maar damn jelly as fuck
ik neem aan dat je meel, olie en suiker hebt, eventueel rozijnen, chocola en havermout en beschikking hebt tot een oven?quote:
Nou nee eigenlijk niet.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:42 schreef zeer het volgende:
[..]
ik neem aan dat je meel, olie en suiker hebt, eventueel rozijnen, chocola en havermout en beschikking hebt tot een oven?
ik denk dat het leven van jamesdean zo makkelijk is hehquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
man wil ook graag echt knap zijn man
zeker geen koosjer typequote:Op zondag 16 oktober 2016 21:42 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Niet helemaal zuiver op de graat
Ik heb een oven, voor de rest niet wat je noemt.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:43 schreef zeer het volgende:
[..]
geen oven? kan eventueel ook wel in een pan
Laat maar.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:43 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog cocktailworst uit kerstpakket 2012
je hebt geen bloem, suiker en olie in huis?quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb een oven, voor de rest niet wat je noemt.
ja denk ik ook wil ook makkelijk levenquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:43 schreef zeer het volgende:
[..]
ik denk dat het leven van jamesdean zo makkelijk is heh
Neuh. Huisgenoten vast wel.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:44 schreef zeer het volgende:
[..]
je hebt geen bloem, suiker en olie in huis?
Op ideeën gebracht, naar de keuken gelopen, toch geen zin en nu kijk ik vanaf de bank naar meel, olie en suiker die op het aanrecht staan.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:42 schreef zeer het volgende:
[..]
ik neem aan dat je meel, olie en suiker hebt, eventueel rozijnen, chocola en havermout en beschikking hebt tot een oven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |