quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:18 schreef Nizno het volgende:
F1 mag wel gewoon in het F1 topic toch?
Houden we het hier gewoon lekker bij HHB
Sarena is, net als Menno, ook bij 24Kitchen geweest en ze kookt met enige regelmaat bij Tijd voor Max, net als Robert trouwensquote:Op zondag 16 oktober 2016 20:33 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Even opgezocht, maar was dus die met dat gebit jaWaarom hoor je daar niks meer van? Menno (of was het Rutger?) zag je toen nog wel op 24Kitchen enzo.
Die koperen? Die zijn erg mooi ja. Wat voor pannen zijn dat?quote:Op zondag 16 oktober 2016 20:56 schreef Mozy het volgende:
Ik wil die pannen ook. Maar die prijzen. 😢😢😢
mijn gok is op francis. Kunnen ze een australisch getint bakboek uitbrengenquote:Op maandag 17 oktober 2016 05:06 schreef TLC het volgende:
[..]
Sarena is, net als Menno, ook bij 24Kitchen geweest en ze kookt met enige regelmaat bij Tijd voor Max, net als Robert trouwens
Leuke finale overigens ! Guido zal 'em niet worden, maar ik durf mijn hand niet in het vuur te steken of het Annemarie danwel Francis gaat worden.
eindelijk iets dat er nog niet is in nl marktquote:Op maandag 17 oktober 2016 07:29 schreef Goitske het volgende:
[..]
mijn gok is op francis. Kunnen ze een australisch getint bakboek uitbrengen
Nou, omdat die er wel toe (kunnen) doen, de opdracht is namelijk "maak een showstopper, een spektakel". Niet "maak je beste eclair" of "maak je beste spekkoek". Dat is meer de eersye opdracht " maak je signature dish".quote:Op maandag 17 oktober 2016 07:47 schreef Mip1988 het volgende:
Waarom besteden de kandidaten toch zo vaak tijd aan allerlei opleukingen die er niet toe doen?
Ik moest er wel om lachen . Zo ken ik André niet😀.quote:Op zondag 16 oktober 2016 20:45 schreef Negentiendertig het volgende:
Andre wil zoenenouwe snoeperd!
Zou ik zo niet weten. Koperen kookmateriaal is wel al heel snel meer dan 100 euro en duurder dan 200 euro komt ook veel voor. En dat is dan per pan. Het voordeel is dat koperen pan (vaak) van hoge kwaliteit zijn en daarom lang meegaan. Ook geleiden ze hitte erg goed waardoor je gehele pan gelijkmatig warm wordt.quote:Op maandag 17 oktober 2016 07:16 schreef Funkel het volgende:
[..]
Die koperen? Die zijn erg mooi ja. Wat voor pannen zijn dat?
Emma hoorde ook niet thuis in de finale. Alper was in het eerste gedeelte heel goed, maar verneukte het toen het er om ging.quote:Op maandag 17 oktober 2016 07:47 schreef Mip1988 het volgende:
Waarom besteden de kandidaten toch zo vaak tijd aan allerlei opleukingen die er niet toe doen?
Zoals Emma met die letters?en Francis met de koekdoos. Leuk hoor, maar hou je gewoon aan de opdracht.
De jury gaat je echt niet beter beoordelen omdat jij er iets origineels van maakt
Verder had ik liever Guido naar huis zien gaan. Zijn baksels zijn het altijd net niet, erg slordig ook vaak.. En wat een pens heeft die gozer eigenlijkViel me op toen ze naar de tent wandelden, zo'n kookschort verhuld een hoop
quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:11 schreef pmponer het volgende:
Annemarie moet echt gaan vlammen wil ze Francis verslaan.
Guido maakt geen kans.
quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:14 schreef pmponer het volgende:
Guido wordt gewoon netjes 3e
Hij is naar mijn mening geen partij voor de dames, de enige reden waarom hij zou kunnen winnen van 1 van de 2 is omdat die het door tijdsdruk verklooien (door te veel te willen doen)
Goede analyses. Mee eens. Spannend, de finale!quote:Op maandag 17 oktober 2016 05:06 schreef TLC het volgende:
[..]
Leuke finale overigens ! Guido zal 'em niet worden, maar ik durf mijn hand niet in het vuur te steken of het Annemarie danwel Francis gaat worden.
Rutgers bakbijbel is ook echt wel een juweeltje. Het is dat ik geen bakboeken in huis heb (wel kookboeken), maar anders zou het die van Rutger of die van Cees Holtkamp worden.quote:Op maandag 17 oktober 2016 06:54 schreef Goitske het volgende:
Menno is bezig met een nieuw boek want een tijd geleden werd zijn laptop gestolen waar alles op stond en rutger verkoopt zijn bakbijbel nog wel goed is 5de druk ofzo
dat gedoe aan de onderkant, had dat een soort draaischijf moeten voorstellen?quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:37 schreef potjecreme het volgende:
Ik heb wel gelachen om de taart van Guido.
[ afbeelding ]
Ik juist geen kookboeken maar wel Yvette van Boven 'home made winter' en Rutgers bakbijbelquote:Op maandag 17 oktober 2016 19:30 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Rutgers bakbijbel is ook echt wel een juweeltje. Het is dat ik geen bakboeken in huis heb (wel kookboeken), maar anders zou het die van Rutger of die van Cees Holtkamp worden.
nou zou zeggen koop hem! Dat is echt ewn van de boeken die hier het meeste uit de kast komt. Heb hier kook en bak boekenquote:Op maandag 17 oktober 2016 19:30 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Rutgers bakbijbel is ook echt wel een juweeltje. Het is dat ik geen bakboeken in huis heb (wel kookboeken), maar anders zou het die van Rutger of die van Cees Holtkamp worden.
Haha, ik ook, pareltjequote:Op maandag 17 oktober 2016 16:37 schreef potjecreme het volgende:
Ik heb wel gelachen om de taart van Guido.
[ afbeelding ]
Goitske, heb jij nog iets gebakken dit weekend?quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:53 schreef Goitske het volgende:
[..]
nou zou zeggen koop hem! Dat is echt ewn van de boeken die hier het meeste uit de kast komt. Heb hier kook en bak boeken
Eens! Ik heb jaren geleden een BK pannenset gekregen voor mijn verjaardag en ben daar nog elke dag blij mee. Goede stevige pannen, vaatwas bestendig met glazen deksel heb hiervoor goedkope gehad dat was drama met loslatende handvaten etc maar dit is super en wel een beetje prijzig maar blijven goedquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zou ik zo niet weten. Koperen kookmateriaal is wel al heel snel meer dan 100 euro en duurder dan 200 euro komt ook veel voor. En dat is dan per pan. Het voordeel is dat koperen pan (vaak) van hoge kwaliteit zijn en daarom lang meegaan. Ook geleiden ze hitte erg goed waardoor je gehele pan gelijkmatig warm wordt.
Vergeet niet dat dit ook grotendeels gewoon fancy kookpraatjes zijn en je met een pan van de blokker net zo fatsoenlijk kan koken als met eentje van 200 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |