Klopt, maar dat is voor een ka met elektrische ramen, deze heeft dat niet.quote:
Vraag van mij:quote:
Komt voor de volgende Q&A van volgende week helemaal goed.quote:Op maandag 17 oktober 2016 01:53 schreef GGMM het volgende:
Braddie, aangezien je je laatste kanaal hebt verwijderd eis ik een nieuwe video waar je KINGFLOPLAND roept.
Die beantwoord ik hier, nee.quote:Op maandag 17 oktober 2016 01:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Vraag van mij:
zou je mapima als assistente aannemen voor je vlogs, om je views te boosten?
IK WIL EEN APARTE VIDEOquote:Op maandag 17 oktober 2016 01:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Komt voor de volgende Q&A van volgende week helemaal goed.
goedzo xquote:Op maandag 17 oktober 2016 01:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
Maar goed, er kunnen dus nu al vragen ingestuurd worden, dan word het een lange Q&A met veel diversiteit en zo
Schuurtjesvraag?quote:Op maandag 17 oktober 2016 01:56 schreef Paxcon het volgende:
Hopelijk komt mijn schuurtjevraag ook in de nieuwe Q&A, met vermelding: ''Paxcon vraagt of (...)''.
quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2016 01:36 schreef Paxcon het volgende:
Bradge is het niet koud in dat schuurtje?
Mapima of niet, zou je wel een assistent overwegen?quote:Op maandag 17 oktober 2016 01:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Die beantwoord ik hier, nee.
(Vragen over FOK!kers en zulks beantwoord ik niet op m`n Q&A)
Ik ga gelijk even kijkenquote:
ja dat zei ik al maar die jongen let maar niet opquote:
Er komt volgende week Zondag weer een Q&A, dus je mag al vragen insturen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 02:05 schreef starla het volgende:
Gaarne een heads-up als er een Q&A aankomt, dan post ik ook weer een bescheiden vragenlijstje voor den Santa Boss
quote:Op maandag 17 oktober 2016 02:38 schreef chroestjov het volgende:
Ik ben onrustig vanwege het aankomende weegmoment, waar kan ik inzetten en wat zijn de odds?
Ik wil graag inzetten op 124,3 kilogram.
quote:
Jemoet je inschrijven bij Utopia.. daar vallen ze gewoon af ..quote:
Bah, Utopiaquote:Op maandag 17 oktober 2016 03:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Jemoet je inschrijven bij Utopia.. daar vallen ze gewoon af ..
Heb dat soort programma's nooit wat aan gevonden.quote:
Oh nee, iemand wijkt af van de kudde kijk uitquote:
Bretliequote:Op maandag 17 oktober 2016 03:28 schreef Molo het volgende:
Spreek je het uit als Bretlie of Bratlie?
Ah ok, vernoeming ofzo?quote:Op maandag 17 oktober 2016 03:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Bretlie
Naja eigenlijk Breadlee maar dat is best vreemd
(Vind het sowieso raar om m`n eigen naam te horen)
Pekingeend heb ik al heel lang niet meer gegeten, maar dat gaat er zeker goed in!quote:Op maandag 17 oktober 2016 03:35 schreef Molo het volgende:
Gvd nog steeds zin in Pekingeend
Eet je dat ook Braddie?
quote:Op maandag 17 oktober 2016 06:58 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik dacht dat je optijd naar bed ging gister?
quote:
Lol!quote:
Ik heb die film ook in de bioscoop gezien maar moest als enige heel hard lachen toen iemand op de schroef viel.quote:Op maandag 17 oktober 2016 09:29 schreef IJsmuts het volgende:
[..]![]()
Mooie Q&A weer braad!Alleen de Titanic........ ai ai ai
De intentie was goed.quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik ga met 30-60 minuten naar boven en zet m`n wekker op 7,5 uur slaap, meer dan voldoende.
Kan boven nog ff chillen, en als ik om half 12 slaap ik tot 7, half 1 tot 8 etc
quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik ga met 30-60 minuten naar boven en zet m`n wekker op 7,5 uur slaap, meer dan voldoende.
Kan boven nog ff chillen, en als ik om half 12 slaap ik tot 7, half 1 tot 8 etc
Sws moet hij eens stoppen met de wekker op x aantal uur slaap te zetten. Gewoon een vaste tijd en pech als je er te laat in ligt of niet kan slapen.quote:
Dat gaat natuurlijk nooit werken bij iemand zonder verplichtingen en met het doorzettingsvermogen van een deurmat.quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:24 schreef Chai het volgende:
Gewoon een vaste tijd en pech als je er te laat in ligt of niet kan slapen.
Snap niet waarom hij dan wel van die halfslachtige pogingen doet. Hoe sneller je door de zure appel van het wennen heen bent, hoe makkelijker het is.quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:37 schreef Rectum het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk nooit werken bij iemand zonder verplichtingen en met het doorzettingsvermogen van een deurmat.
Ik was 6.45 al wakkerquote:Op maandag 17 oktober 2016 12:39 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Lol. Ik gok op 13:00 uur op zijn vroegst, en anders ergens tussen 13 en 14 uur.
Vind de titanic echt een goede film.quote:Op maandag 17 oktober 2016 09:29 schreef IJsmuts het volgende:
[..]![]()
Mooie Q&A weer braad!Alleen de Titanic........ ai ai ai
Dat is dus gewoon een kwestie van ballen tonen en doorzetten. Als je hier telkens aan toegeeft verandert er nooit wat. Gewoon je wekker om een vaste tijd zetten, streven om voor 12 uur er in te liggen en er uit gaan als de wekker gaat, ookal heb je 2 uur geslapen. Aan het einde van de dag ben je zo moe dat je vanzelf goed slaapt, mits je op tijd naar bed gaat. En ziedaar: een normaal ritme.quote:Op maandag 17 oktober 2016 12:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
ik wilde mezelf gewoon dwingen om redelijk vroeg naar bed te gaan gisternacht. als ik dan na een uur weer wakker schrikan sjaik kan dan proberen wat ik wil maar de eerste komende twee uur kom ik dan niet meer in slaap.
Zijn moeder werkt geloof ik dus die is wel op tijd op.quote:Op maandag 17 oktober 2016 12:45 schreef PimD het volgende:
Half uurtje, om kwart voor 1 's middags op een maandag![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een koning![]()
![]()
![]()
![]()
En vanavond weer glashard posten dat ie op tijd naar bed gaat en er op tijd uit wil zijn om iets nuttigs te doen met z'n leven![]()
![]()
![]()
Slaapt je moeder eigenlijk ook uit Slee, of is die er wel op tijd uit?
Tuurlijk dat kan, had het alleen niet verwacht van je.quote:Op maandag 17 oktober 2016 12:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Vind de titanic echt een goede film.
Hoezo niet?quote:Op maandag 17 oktober 2016 12:51 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Tuurlijk dat kan, had het alleen niet verwacht van je.
Goedemorgen trouwens!
Maak je niet druk meneer Bradge, gewoon negerenquote:Op maandag 17 oktober 2016 12:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
Word ook deze reeks weer voornamelijk userbashen? Want dan mogen die users van mij wel wegblijven, dat constante kleinerende gedrag ben ik nou wel zat, rot op joh
Ik baal er ook van dat ik werk om mijn huisje te kunnen betalen en mijn vrouwtje moet onderhouden..quote:Op maandag 17 oktober 2016 12:58 schreef Ingolstadt het volgende:
Ze zijn gewoon jaloers dat jij hier degene bent die leeft als een koning en zij niet.
Titanic is voor mij een film voor puber meisjes die lekker kunnen zwijmelen bij diCaprio en huilen bij het zielige verhaal. Ik had jou voorkeur meer in het filmhuizen genre gegokt. En goede scifi natuurlijk.quote:
Ik hou helemaal niet echt van scifi, ben meer van Comedy en Actiefilms, dingen als horror en scifi en thrillers heb ik niets mee.quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:05 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Titanic is voor mij een film voor puber meisjes die lekker kunnen zwijmelen bij diCaprio en huilen bij het zielige verhaal. Ik had jou voorkeur meer in het filmhuizen genre gegokt. En goede scifi natuurlijk.
Verzet je wekker zich dan ook spontaan of zo :squote:Op maandag 17 oktober 2016 12:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
ik wilde mezelf gewoon dwingen om redelijk vroeg naar bed te gaan gisternacht. als ik dan na een uur weer wakker schrikan sjaik kan dan proberen wat ik wil maar de eerste komende twee uur kom ik dan niet meer in slaap.
m.b.t de zeurende chauffeur, ik weet het nog niet, heb m`n dashcam al weer aangesloten (Zoals je gisteren ook kon zien) Maar weet niet of ik in elk geval nog zo fanatiek ga doen, als in, rond rijden om het rondrijden.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:48 schreef Voszje het volgende:
Zelfde geldt voor De Zeurende Chauffeur. Ik vond het grappig, heb ook gevraagd of het nog terugkomt, maar als jij jezelf er niet goed bij voelt: vooral niet doen!
Heb je zeker gelijk in! Denk ook wel dat het beter is om het niet te doen, althans, wel om mezelf te blijven wegen natuurlijk maar het niet meer vloggenquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:37 schreef Moira. het volgende:
Ik zou zelf eigenlijk eerder overwegen om die weegmomentjes lekker voor jezelf te houden, als je niet wil dat mensen er geobsedeerd mee bezig blijven
Handgreep heb ik er niet af, maar we laten het door iemand anders doen want ik ben sowieso niet de meest handigequote:Op maandag 17 oktober 2016 14:55 schreef Mr.Ping het volgende:
Heb je de handgreep er al af?
Maak er anders een filmpje van, dan kijk ik met je mee waar het fout gaat.
Je moet het ook helemaal zelf weten. Ik snap je wel, rondrijden om het rondrijden kost tenslotte ook gewoon benzine.quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
m.b.t de zeurende chauffeur, ik weet het nog niet, heb m`n dashcam al weer aangesloten (Zoals je gisteren ook kon zien) Maar weet niet of ik in elk geval nog zo fanatiek ga doen, als in, rond rijden om het rondrijden.
Als er ooit iets gebeurd als ik toevallig ergens heen moet is dat mooi, gebeurd dat niet, sja..
Ja daarom, je merkt het vanzelf welquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:42 schreef Voszje het volgende:
[..]
Je moet het ook helemaal zelf weten. Ik snap je wel, rondrijden om het rondrijden kost tenslotte ook gewoon benzine.
En ook alleen doen als je dat zelf graag wilt, niet omdat je het 'verschuldigd bent naar anderen' (want dat ben je niet).quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
En het pas vloggen als er echt een significant stuk af is zeg maar.
Dat zou wel tof zijnquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
Klopt, maar vind het ook wel leuk om dan die "haters" Te laten zien (Als het zo ver is) Van, i told you so
Gaan wij nog rondrijden? <3quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:42 schreef Voszje het volgende:
[..]
Je moet het ook helemaal zelf weten. Ik snap je wel, rondrijden om het rondrijden kost tenslotte ook gewoon benzine.
Van wat?quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
Met 30-60 minuten staat er een unboxing op m`n kanaal
quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
zit wat in! en ik begrijp het wel. maar het is elke week zo'n teleurstelling omdat het voelt alsof ik niks kwijt raak.
als ik een keer per maand weeg zie ik bijvoorbeeld in een keer 3 4 kilo minder in plaats van de ene week 400 gram en de andere keer 1 kilo etc want dat is voor mij eerder ontmoedigend
Om hierop aanvulling te geven. Scooby laat deze grafieken in zijn video zien;quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:01 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Maak een dieet en heb er VERTROUWEN in. Je gaat niet afvallen door elke week bang te zijn voor de weegschaal, omdat je te weinig bent afgevallen. Waardoor iemand kan afvallen, is een goed dieet opstellen, vertrouwen in dat dieet te hebben en regelmatig meetmomenten nemen. Hoe kan ik dit logisch voor jou maken.
Stel dat je wilt kijken hoeveel kilometer je gemiddeld met je auto rijdt, hoe zou je dan het beste een beeld kunnen krijgen van hoeveel je gemiddeld rijdt?
1). Je kijkt per maand hoeveel je hebt gereden.
2). Je kijkt elke dag hoeveel je hebt gereden.
Kijk hier eens naar:
Kom op Brad, het is echt niet zo moeilijk.
Dit is niet lullig bedoeld, ik vind het oprecht kut om te zien hoe hard bradley er mee struggled, terwijl het echt niet zo moeilijk is.quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:05 schreef Stratotanker het volgende:
Wordt echt vervelend nu. Steeds maar weer dat kleinerende geklaag over zijn dieet. Hou eens op zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |