Jij moet mij ophalen.quote:
lijkt mij sterk dat het mijn remmen zijn als ik stil staquote:Op maandag 17 oktober 2016 18:34 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Remmen. Ik ken iemand met een Renault (ander model) die dat ook had. Vroeg me toen ook af wat het was en het bleken de remmen te zijn. Zou het even laten nakijken.
Als we dit serieus gaan doen kan dat geregeld wordenquote:Op maandag 17 oktober 2016 18:58 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Jij moet mij ophalen.
Nouja, 'moet', het mag altijd.
Dat wordt een mooie vlog.quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als we dit serieus gaan doen kan dat geregeld worden
Ik ga uiteraard niet echt vloggen, maar als je een keer in de buurt van Arnhem bent.quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als we dit serieus gaan doen kan dat geregeld worden
Allemaal op roadtrip!quote:
Dat zal ik zeker doen!quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:52 schreef Vox_Populi het volgende:
Brad, mocht je nog een keer in de buurt van Hoorn komen, geef even een seintje!
Zal ik niet heel snel zijn denk ikquote:Op maandag 17 oktober 2016 19:01 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik ga uiteraard niet echt vloggen, maar als je een keer in de buurt van Arnhem bent.
Gooi maar vragen op.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:22 schreef Stratotanker het volgende:
Gaan we nog een Q&Atje krijgen? Een uur durende livespecial bijvoorbeeld? Misschien een snelweg reviewen?
Nee, ben nog ff wakker.quote:
De fuck, 10 uur eruit als je om half 11 een afspraak hebt? Jij stapt meteen naar buiten of zo?quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, ben nog ff wakker.
Eerst Judge Judy kijken tot 1, en dán duik ik mijn bed in. Morgen een afspraak, moet er om half 11 zijn dus rond 9 a 10 uit.
Het is net aan 10 minuten met de auto.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:23 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
De fuck, 10 uur eruit als je om half 11 een afspraak hebt? Jij stapt meteen naar buiten of zo?
Jeetje, ik heb altijd een uur nodig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Het is net aan 10 minuten met de auto.
Dus ik ga er 10 uur uit, snel douchen (Doe ik in 10 minuten) Aankleden, en dan loop ik naar de auto, eten doe ik of in de auto óf na die afspraak, ligt er net aan waar ik zin in heb en of ik dan nog op tijd kom of niet.
Ik kan zo omschakelen voor in dit geval een belangrijke afspraak, en dan word ik na het douchen langzaam aan wakker, en na 10 minuten in de auto met het raam open ben ik als ik op de afspraak ben al redelijk fris en aanspreekbaarquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:30 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Jeetje, ik heb altijd een uur nodig.
Plassen/schijten, ff fatsoeneren, eten, tandenpoetsen en dan nog een keer plassen/schijten voor onderweg. Daar heb ik echt wel 45-60 minuten voor nodig, hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik kan zo omschakelen voor in dit geval een belangrijke afspraak, en dan word ik na het douchen langzaam aan wakker, en na 10 minuten in de auto met het raam open ben ik als ik op de afspraak ben al redelijk fris en aanspreekbaar
Maar als het een afspraak is ergens rond het begin van de middag en ik hoef niet zo erg te haasten dan doe ik altijd lekker rustig aan. (En dan is het ook wel chiller ontwaken hoor, want dan val je ook niet terug in zo`n half slapend gat wat vaak wel gebeurd als ik zo snel wakker en aanspreekbaar ben)
Idem, mijn man kan ook altijd zo belachelijk snel klaar zijn, terwijl ik eerst een half uur nodig heb om überhaupt een Glasgow Coma Score te krijgen van 15 met koffie.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:30 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Jeetje, ik heb altijd een uur nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |