quote:
No problem my man!quote:
Ik ben helemaal niet zo'n zeikerd in het verkeer, maar als m'n dashcam aanstaat, dan wel.quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:47 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet zo'n zeikerd in het verkeer, maar als m'n dashcam aanstaat, dan wel.
Braddie 2016.
Met name je oprechte vrolijkheid over het herkend worden en het einde van het filmpje vond ik ontwapenend om te zien.quote:
Aah op zo`n manierquote:Op zondag 16 oktober 2016 19:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met name je oprechte vrolijkheid over het herkend worden en het einde van het filmpje vond ik ontwapenend om te zien.
quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Normaal gesproken ben ik echt geen zeikerd, maar als je nou die kleine dingetjes ziet waar ik op zeik, dan moet het toch allang duidelijk zijn dat het puur is voor de camera![]()
Ja, je hoort ze "Heey Zeurchauffeur" Roepen, en daarna hoor je 2 vrienden van mij in de lach schietenquote:Op zondag 16 oktober 2016 20:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Huh hoor je nou in het begin een audio opname van je fans?
En dan stop je niet even voor ze voor een handtekeningensessiequote:Op zondag 16 oktober 2016 20:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, je hoort ze "Heey Zeurchauffeur" Roepen, en daarna hoor je 2 vrienden van mij in de lach schieten
Nee manquote:Op zondag 16 oktober 2016 20:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
En dan stop je niet even voor ze voor een handtekeningensessie
En het filmenquote:Op zondag 16 oktober 2016 20:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
En dan stop je niet even voor ze voor een handtekeningensessie
Sodeflikker! Het is gewoon elke dag kerstmis met Brad the God of Vlogsquote:
Mogen je fans tegen je praten jaquote:Op zondag 16 oktober 2016 20:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
Als je mij ziet als ik ergens ben spreek me dan gerust aan manAlleen maar leuk toch?
Alsof die bedrijven Braddie herkennenquote:Op zondag 16 oktober 2016 20:49 schreef Mark031 het volgende:
Ik kan je nu al vertellen dat geen enkel koeriersbedrijf jou gaat aannemen als ze jouw dashcamfilmpjes gaan zien. En verwijderen heeft geen zin meer, aangezien het nu voor altijd op Dumpert staat.
Was het maar zo`n feest.quote:Op zondag 16 oktober 2016 20:47 schreef starla het volgende:
[..]
Sodeflikker! Het is gewoon elke dag kerstmis met Brad the God of Vlogs
De zeurende Fokker!quote:Op zondag 16 oktober 2016 20:49 schreef Mark031 het volgende:
Ik kan je nu al vertellen dat geen enkel koeriersbedrijf jou gaat aannemen als ze jouw dashcamfilmpjes gaan zien. En verwijderen heeft geen zin meer, aangezien het nu voor altijd op Dumpert staat.
Ja toch?quote:Op zondag 16 oktober 2016 20:58 schreef IJsmuts het volgende:
Goed bezig braadDeeltje 8, vlogs gewoon leuk en eerlijk, en herkent worden op straat als de zeurchauffeur
![]()
iDubbbz/MaxMoefoe/FilthyFrank zijn de koningen van youtubequote:Op zondag 16 oktober 2016 20:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Was het maar zo`n feest.
Dat is altijd nog Casey Neistat
Heb het echt vaak zat over DSN gehad, alleen nooit in dit subforumquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:20 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
je hebt het hiervoor nooit over dat DSN gehad, en nu is de zeurende chauffeur opeens een parodie daarop? gast
Ik weet het niet, aan de ene kant vind ik het verleidelijk om er tóch wel mee door te gaan, maar aan de andere kant...quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:09 schreef Voszje het volgende:
Aight, je bent gewoon famous! Ik zeg doorgaan met 'De zeurende chauffeur'!
heb ik toevallig in een Q&A die zometeen online komt beantwoord.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:24 schreef chroestjov het volgende:
Wanneer weer eens ergens de toerist uithangen?
Alweer een Q&A?quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
heb ik toevallig in een Q&A die zometeen online komt beantwoord.
Ahah, dat verklaart.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja waarom niet? Ff de laatste voor het weekend![]()
En dan volgend weekend weer 2
Ik dacht dat ik 'm een keer zag, maar het was achteraf niet het goede kenteken.quote:Op zondag 16 oktober 2016 20:43 schreef Paul het volgende:
Ik ben ook vaak in Hilversum, ik weet niet hoe ik zou reageren als ik Braddie tegenkom
Aanbod schept vraag...quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah, dat verklaart.
Anders kun je misschien ook eens per twee weken een Q&A doen als reeks?
Bij iedere blauwe Twingo gaat mijn hart sneller kloppenquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:59 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik 'm een keer zag, maar het was achteraf niet het goede kenteken.
Hoe lang nog?quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Heftig feest weekend achter de rug. Die house party's van Bradge zijn legendarisch!quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:15 schreef DeBaba het volgende:
Productieteam van BradgeTv is niet op volle sterkte op de zondagavond
Een schuurfeest krijgt door dhrBradge een nieuwe betekenisquote:Op zondag 16 oktober 2016 22:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heftig feest weekend achter de rug. Die house party's van Bradge zijn legendarisch!
Drank Drugs & Bradgequote:Op zondag 16 oktober 2016 22:18 schreef DeBaba het volgende:
[..]
Een schuurfeest krijgt door dhrBradge een nieuwe betekenis
Niets is te gek in Schuur Bradgequote:
quote:
Nog een minuutjequote:Op zondag 16 oktober 2016 22:15 schreef DeBaba het volgende:
Productieteam van BradgeTv is niet op volle sterkte op de zondagavond
Ga hem zometeen bekijken, eerst effe biertje erbij pakken.quote:
Zoals het hoort he met BradgeTVquote:Op zondag 16 oktober 2016 22:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ga hem zometeen bekijken, eerst effe biertje erbij pakken.
Zeker, zondag avond. Effe lekker afschakelen met een biertje en een verse BradgeVlog!quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zoals het hoort he met BradgeTV
Precies.quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker, zondag avond. Effe lekker afschakelen met een biertje en een verse BradgeVlog!
quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed dat je dus in 2016 niet meer de toerist gaat uithangen? Wat is daarvoor de reden? Tijdsgebrek?quote:
Klopt, niet zo zeer tijdsgebrek maar meer dat ik mij toch wel wil focussen op andere dingen, en het is wel leuk om te doen, en als ik toevallig weer eens in een andere plaats ben voor wat voor reden dan ook komt er wel weer een toerist filmpje, maar ik hou zelf 2017 aan voor de eerste video van die seriequote:Op zondag 16 oktober 2016 22:38 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
Begrijp ik het goed dat je dus in 2016 niet meer de toerist gaat uithangen? Wat is daarvoor de reden? Tijdsgebrek?
Sommige vragen beantwoord ik nietquote:Op zondag 16 oktober 2016 22:44 schreef Chr1st1aan het volgende:
![]()
Alleen jammer dat je de Mapima vs Erica Terpstra niet beantwoord hebt
Tuurlijk Haaskapje.quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:47 schreef Kaashapje het volgende:
Braddie, wel op tijd gaan slapen vandaag hè!
Ik wil alle vlogs zienquote:Op zondag 16 oktober 2016 22:56 schreef Kaashapje het volgende:
Goedzo, want die nachtvlogs zijn voorbeelden van dingen die we niet te vaak willen zien!
Daar doe ik het voor!quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:59 schreef Azpilicueta het volgende:
Zat weer op het puntje van mijn stoel voor wederom een geslaagde Q&A
quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:59 schreef Azpilicueta het volgende:
Zat weer op het puntje van mijn stoel voor wederom een geslaagde Q&A
Omdat topics terug te vinden zijn en iedereen ze dan gaat opzoeken. En dat wil je niet als je er spijt van hebt, lijkt me.quote:Op zondag 16 oktober 2016 23:26 schreef DeBaba het volgende:
Top tv weer dhr Bradge !
Maar de vraag "van welk topic wat je geopend heb op Fok, heb je het meeste spijt", die was niet te beantwoorden voor je ?
Omdat ik het wel een beeeetje gescheiden wil houden.quote:Op zondag 16 oktober 2016 23:26 schreef DeBaba het volgende:
Top tv weer dhr Bradge !
Maar de vraag "van welk topic wat je geopend heb op Fok, heb je het meeste spijt", die was niet te beantwoorden voor je ?
Je hebt groot gelijk, excuus voor de vraag. Toch vind ik zo'n oude lexus 400 wel wat voor jouquote:Op maandag 17 oktober 2016 00:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Omdat ik het wel een beeeetje gescheiden wil houden.
Ben niet heel erg van Lexus, liever een oude Mercedes Benz 200quote:Op maandag 17 oktober 2016 00:21 schreef DeBaba het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk, excuus voor de vraag. Toch vind ik zo'n oude lexus 400 wel wat voor jou
Ik loop ook vaak achter de feiten aan.quote:Op maandag 17 oktober 2016 00:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ben niet heel erg van Lexus, liever een oude Mercedes Benz 200
Blijven mooie wagens.quote:Op maandag 17 oktober 2016 00:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik loop ook vaak achter de feiten aan.
PIetje, ouwe kloteklappertquote:Op maandag 17 oktober 2016 00:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik loop ook vaak achter de feiten aan.
het is ontzettend goed geïsoleerd. Hier is een vlog over geweestquote:Op maandag 17 oktober 2016 01:36 schreef Paxcon het volgende:
Bradge is het niet koud in dat schuurtje?
Oh jeetjequote:Op maandag 17 oktober 2016 01:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het is ontzettend goed geïsoleerd. Hier is een vlog over geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |