Wat denk je zelf, heb je de wedstrijd gezien?quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tevreden met het resultaat van Twente?
Nee man, gelijkspel.quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:21 schreef Zorro het volgende:
Ik had het niet kunnen denken, maar ik hoop dat ajax volgende week wint. Dat moet echt de eerste keer zijn.
Tjah psv wordt t sws niet dus dan moet Ajax het doenquote:Op zondag 16 oktober 2016 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als dat zootje kampioen wordt kunnen we de Eredivisie echt beter opdoeken.
Wat een armoedig elftal.
En terechtquote:Op zondag 16 oktober 2016 16:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar Feyenoord gun ik het dit jaar wel.
Ik ook, van de topclubs gun ik ze het het meest.quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar Feyenoord gun ik het dit jaar wel.
quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik gun Feyenoord het kampioenschap.
Deels, ik moest ook nog wat belastingrecht studeren hequote:Op zondag 16 oktober 2016 16:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, heb je de wedstrijd gezien?
Dit. Is natuurlijk al een tijdje geleden.quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik gun Feyenoord het kampioenschap.
Nee want ik wens een vernedering voor Feyenoord.quote:
Benieuwd naar volgende week dan.quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tjah psv wordt t sws niet dus dan moet Ajax het doen
Toornstra, Kuyt, Berghuis.quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kan er bij Feyenoord ook zo een stuk of 4 uit pikken die bepaald niet in vorm zijn
Maar ja, NEC isquote:Op zondag 16 oktober 2016 16:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kan er bij Feyenoord ook zo een stuk of 4 uit pikken die bepaald niet in vorm zijn
Kongolo vind ik ook niet best maar die loopt ook weer niet in de wegquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:11 schreef Vasion het volgende:
Als Feyenoord dit nog wint neemt Mexicanobakker een maand lang een Kuyt UI.
Goed ideequote:Op zondag 16 oktober 2016 16:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het ADO-topic. Allemaal aanmoedigen.
Ik zou hier dan ook niet al te veel conclusies aan verbinden. NEC stortte de laatste 20 minuten echt compleet in, kon je aan zien komen ditquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |