Fc Indekkenquote:Op zondag 16 oktober 2016 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik gun Feyenoord het kampioenschap.
Het wordt pijnlijk duidelijk dat je dit gecopy-past hebt.quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:20 schreef Vasion het volgende:
JA JA JAJA JA JAJA JA JAJA JA JAJA JA JAJA JA JAJA JA JAJA JA JAJA JA JAJA JA JAJA JA JA
JA JA JAJA JA JAJA JA JAJA JA JAJA JA JAJA JA JA
Als dat zootje kampioen wordt kunnen we de Eredivisie echt beter opdoeken.quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV wordt het echt niet sjaak, denk je dat die nu ineens 5 potjes gaan winnen en de schade gaan beperken? Je ziet aan alles dat de helft daar volslagen uit vorm is.quote:
Zoals ze speelden, ja... Dit is echt een wereldprestatie... Zo slecht spelen en dan alsnog voorkomenquote:Op zondag 16 oktober 2016 16:20 schreef Zorro het volgende:
Twee doelpunten via de paal.
Waat een .... eehhh ... prestatie!
Ik kan er bij Feyenoord ook zo een stuk of 4 uit pikken die bepaald niet in vorm zijnquote:Op zondag 16 oktober 2016 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV wordt het echt niet sjaak, denk je dat die nu ineens 5 potjes gaan winnen en de schade gaan beperken? Je ziet aan alles dat de helft daar volslagen uit vorm is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |