Parcours:twitter:
Ik heb een beetje het zelfdequote:Op zondag 16 oktober 2016 15:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Oh en ik hoop eigenlijk dat Terpstra niet wint.
Die reed vorig jaar als 2de jaarprof bij Topsport Vlaanderen toch ook al een sterk seizoen hoor. Weliswaar in minder bekende koersen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:30 schreef Pedroso het volgende:
Waar komt die Naesen eigenlijk ineens vandaan ? Is ook alweer 26 jaar en rijdt nu of ie lachend met de toppers meekan.
Hij hield vooral al snel de benen weer stil.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:33 schreef marcodej het volgende:
Zo, daar zat weinig op bij Niki.
Alle ballen op Leezer.
de goede leezer weet nu genoegquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:33 schreef Mani89 het volgende:
Laat alsjeblieft Tom Leezer wereldkampioen worden.
Omdat ie ook voelde dat hij hiermee geen verschil ging maken.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij hield vooral al snel de benen weer stil.
Ik vind het net zo bizar spannend als de vrouwen gisteren.quote:
Ik vond het een goeie actie van Leezer.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:39 schreef IbanMayo het volgende:
Jongens toch als Leezer WK was geworden was ik de rest van het jaar niet meer bijgekomen van het lachen
Dat was lachen geweest idd.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:40 schreef heywoodu het volgende:
Toch was het wel leuk geweest, Leezer het hele jaar in z'n regenboogtrui bidonnetjes halen en fietsen afstaan enzo
Was echt heel close. Was mooi.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leezer deed het slim, maar ja er zaten er nog te veel
België heeft het zelf verprutst voor Belgiëquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:40 schreef IbanMayo het volgende:
Leezer heeft het verprutst voor Belgie. GENOT
Dit.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik dacht echt even dat Leezer het ging halen.
Roelandts verneukte het voor hem, anders was hij weggeweest.
Bij de vod dacht ik het ook jaquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik dacht echt even dat Leezer het ging halen.
Roelandts verneukte het voor hem, anders was hij weggeweest.
Typisch Belgen, dom hard op kop rijden zonder enig plan.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dit.
En wat hebben de belgen nu bereikt
Meestal zegt men dat over TLJquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Typisch Belgen, dom hard op kop rijden zonder enig plan.
quote:
Mjah, lagen ook niet heel veel kansen natuurlijk.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:42 schreef Pedroso het volgende:
Terpstra had het ook niet vandaag, jammer.
Anders steken er kamelen over.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:42 schreef raptorix het volgende:
Waarom staan er eigenlijk dranghekken?
Cav tweede is mooiquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:41 schreef Zorro het volgende:
Sagan redt ons van Cav en Boonen, wat een held!
Er zijn er een paar serieus aan het sprinten iddquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Denken ze in dat groepje dat het WK nog te winnen is?
Ze toonden initiatief.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Typisch Belgen, dom hard op kop rijden zonder enig plan.
Waarom altijd op enter rammen na elk zinnetje?quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:45 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ze toonden initiatief.
Team NL viel als waaierland niet mee.
Ook al konden Langeveld en Dumoulin zich nog op pech beroepen.
Zelfs Terpstra moest een gat dichttijden en zat dus ook niet op de goeie plek.
Nochtans zou ik zeker Van Avermaet nog hebben uitgespeeld.
Maar je moet het ook kunnen natuurlijk.
Uiteindelijk is dit een top 3 waarmee je op een WK voor de dag kunt komen.
Hij ziet er ook zo een beetje uit.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:44 schreef raptorix het volgende:
Peter praat als een Poolse klusman uit mijn stamkroeg
Zeurquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom altijd op enter rammen na elk zinnetje?
quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:43 schreef Szura het volgende:
Wat een onvoorstelbare baas is het toch
Sagan
Boeiend.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom altijd op enter rammen na elk zinnetje?
Bij Krek is het beste er ook wel vanaf. In vorm zou je 'm altijd moeten uitspelen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:45 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ze toonden initiatief.
Team NL viel als waaierland niet mee.
Ook al konden Langeveld en Dumoulin zich nog op pech beroepen.
Zelfs Terpstra moest een gat dichttijden en zat dus ook niet op de goeie plek.
Nochtans zou ik zeker Van Avermaet nog hebben uitgespeeld.
Maar je moet het ook kunnen natuurlijk.
Uiteindelijk is dit een top 3 waarmee je op een WK voor de dag kunt komen.
Ja, ik denk dat Krek vandaag niet beter kon. Net als Terpstra.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bij Krek is het beste er ook wel vanaf. In vorm zou je 'm altijd moeten uitspelen.
Als ze iemand met Leezer mee hadden gehad, hadden ze met zijn tweeën voor de zege kunnen sprinten. En tegen Leezer wint zowat iedereen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:47 schreef Mykonos het volgende:
Je moet wel kunnen natuurlijk (Terpstra kon duidelijk niet), maar had nu niet een van die Belgen kunnen bedenken dat het slim was geweest als zij iemand hadden laten aanvallen, GVA ofzo? Gokken op Boonen in deze groep met sterke sprinters terwijl je meerdere ijzers in het vuur hebt
Dat dacht ik ook te horen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:48 schreef Szura het volgende:
Wat hoorde ik Wuyts nou zeggen? Dat dit het laatste WK was voor José?
Het zijn gewoon idioten. Krek had gewoon zelf moeten gaan.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:47 schreef Mykonos het volgende:
Je moet wel kunnen natuurlijk (Terpstra kon duidelijk niet), maar had nu niet een van die Belgen kunnen bedenken dat het slim was geweest als zij iemand hadden laten aanvallen, GVA ofzo? Gokken op Boonen in deze groep met sterke sprinters terwijl je meerdere ijzers in het vuur hebt
Vind ik eigenlijk ook onvoorstelbaar, met 6 man de hele koers naar je hand zetten en niets ondernemen. En weten dat de kans heel klein is dat Boonen van alle toppers wint.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:47 schreef Mykonos het volgende:
Kevin De Weert vindt dit niet leuk.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:47 schreef Mykonos het volgende:
quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:48 schreef Szura het volgende:
Wat hoorde ik Wuyts nou zeggen? Dat dit het laatste WK was voor José?
Ha ha haquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:39 schreef marcodej het volgende:
Wuyts heeft de naam Sagan nul keer genoemd.
Maar dan hadden ze ze niet laten rijden neem ik aan.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als ze iemand met Leezer mee hadden gehad, hadden ze met zijn tweeën voor de zege kunnen sprinten. En tegen Leezer wint zowat iedereen.
Als je maar eerst een gat hebt. Als de belgen niet meer op kop rijden, dan hou je alleen de italianen over. De rest zit alleen of heeft maar 1 knecht.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Maar dan hadden ze ze niet laten rijden neem ik aan.
twitter:bdaenen twitterde op zondag 16-10-2016 om 15:49:38@NOSsport Leezer is een debiel in mijn ogen... reageer retweet
twitter:bdaenen twitterde op zondag 16-10-2016 om 15:49:16@MarissavanLoon Zonder die laatste hopeloze poging van Leezer wint Boonen hoor... reageer retweet
Welke idioot is dit ?quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:53 schreef Momo... het volgende:
twitter:bdaenen twitterde op zondag 16-10-2016 om 15:49:38@NOSsport Leezer is een debiel in mijn ogen... reageer retweet
twitter:bdaenen twitterde op zondag 16-10-2016 om 15:49:16@MarissavanLoon Zonder die laatste hopeloze poging van Leezer wint Boonen hoor... reageer retweet
quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:53 schreef Momo... het volgende:
Een debiel zijn omdat je voor de wereldtitel gaatquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:53 schreef Momo... het volgende:
SOHEE KOEKOEK.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:53 schreef Momo... het volgende:
Wat een onzin. Ze zijn gewoon op waarde geklopt, niet vanwege een lekke band in gewonnen positie.quote:
Ik wilde het net posten hier.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:54 schreef Pedroso het volgende:
Leuke kledingcombinatie van Maarten en Dione, daar is over nagedacht !
Heeft-ie Tom Boonen nog genoemd?quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:39 schreef marcodej het volgende:
Wuyts heeft de naam Sagan nul keer genoemd.
Ik dacht hetzelfde. Je bent me voor. Ik moest neutraal op tv. Deze Bommelaar niet.quote:
Gewoon een random idioot.quote:
Alsof Sagan in een rechte lijn mocht sprinten.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:58 schreef baggerbaas het volgende:
Cavendish wint overigens als hij niet hoeft in te houden voor Matthews.
Absoluut. Een toppodium.quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:03 schreef Pedroso het volgende:
Wel een leuk podium overigens, 3 (voormalige) toppers.
Doe normaal. Cav kunnen we missen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:03 schreef Pedroso het volgende:
Wel een leuk podium overigens, 3 (voormalige) toppers.
Euh wennen? Hij reed afgelopen jaar al in regenboogtruiquote:Op zondag 16 oktober 2016 16:03 schreef Toby56 het volgende:
Wordt wel wennen volgend jaar: Sagan in de regenboogtrui.
Die Slowaken zaten ALLE 3 (in eerste instantie) in de eerste waaier!
En Team NL maar met één. België met 6 op 9.
Verhoudingsgewijs was Slowakije gewoon het beste team.
Het was ironisch bedoeld.quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Euh wennen? Hij reed afgelopen jaar al in regenboogtrui
Zo vermakelijkquote:Op zondag 16 oktober 2016 16:05 schreef TheArt het volgende:
Hahahahahaha Wuyts. "Ik moet ook zeggen, met die snelheid in de slotronde van 46 a 47 km/h was er ook geen wegkomen aan."
Ja voor die snelheid heb je zelf gezorgd
*Alsofquote:Op zondag 16 oktober 2016 16:06 schreef Bos81 het volgende:
Belgen die Leezer de schuld geven![]()
Als of hij belang had gehad bij een overwinning van Boonen
Geweldig Bos.quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:06 schreef Bos81 het volgende:
Belgen die Leezer de schuld geven![]()
Als of hij belang had gehad bij een overwinning van Boonen
De warmte is Tommeke een beetje naar het hoofd gestegen.twitter:sporza_koers twitterde op zondag 16-10-2016 om 16:06:09Tom Boonen (3e): "In normale omstandigheden moet ik die sprint winnen. Ik ben zeer ontgoocheld" https://t.co/rLBzPgRiJM #UCIDoha2016 reageer retweet
Jepquote:Op zondag 16 oktober 2016 16:08 schreef marcodej het volgende:
De warmte is Tommeke een beetje naar het hoofd gestegen.twitter:sporza_koers twitterde op zondag 16-10-2016 om 16:06:09Tom Boonen (3e): "In normale omstandigheden moet ik die sprint winnen. Ik ben zeer ontgoocheld" https://t.co/rLBzPgRiJM #UCIDoha2016 reageer retweet
Wanneer heeft Tornado Tom nog een sprint gewonnen van Sagan en Cav?quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:08 schreef marcodej het volgende:
"We kwamen een mannetje tekort voor de sprint", aldus Boonen. Ook daar hadden ze zelf voor gezorgd door te blijven gaan.quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:05 schreef TheArt het volgende:
Hahahahahaha Wuyts. "Ik moet ook zeggen, met die snelheid in de slotronde van 46 a 47 km/h was er ook geen wegkomen aan."
Ja voor die snelheid heb je zelf gezorgd
quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:08 schreef marcodej het volgende:
Tijdens de race misschien al.quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:08 schreef marcodej het volgende:
Ben 30 jaar geleden al gestopt om Belgen leuk te vinden. Behalve Kamagurka en Arno.quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ze zo tevreden zijn met hun tactiek
Dus de Slowaken hebben het verhoudingsgewijs niet het beste gedaan??quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:05 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het was ironisch bedoeld.
Enter enter enter.
Oei, ik zal in het vevolg, behalve ENTER, achter iedere zin ook een emoticon plaatsen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus de Slowaken hebben het verhoudingsgewijs niet het beste gedaan??
Jaren geleden zou dat een prima strategie zijn maar anno 2016 niet meer.quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:12 schreef 4-elements het volgende:
Wonderlijke reactie idd van de Belgen. Snap hun tactiek niet. Met Sagan en Cavendish naar de finish rijden en gokken op de sprint van Boonen. Dan weet je dat hij niet gaat winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |