Ik vind hem er persoonlijk niet echt naast zittenquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het verbaast niemand dat je er naast zit natuurlijk.
NEC slaagt er vooral in Feyenoord uithet spel te halen, creert niks. Feyenoord heeft de betere kansen, maar het loopt kut
F1 zonder Nederlander is vrij weinig aan eerlijk gezegdquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms vind ik dat nog wel prima, maar niet als je nooit naar een sport kijkt of er geen interesse in hebt maar dan alleen het gaat volgen omdat er een Nederlander goed in meedoet.
denk je dat feyenoord nog gaat winnenquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NEC - Feyenoord und Excelsior - Roda.
Klopt ik kijk alleen WK, PL en heel af en toe dingen als world matchplay ofzoquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Komt omdat je daar ook alleen de grotere toernooien meepakt. Zit ook voldoende aids in verder
quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind hem er persoonlijk niet echt naast zitten
Altijd wel vermakelijk met het WK ja.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Darts is de beste kijksport.
Ik gok op een gelijkspelletje.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
denk je dat feyenoord nog gaat winnen
Ik vind het met Nederlander net zo weinig aan.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
F1 zonder Nederlander is vrij weinig aan eerlijk gezegd
met ook dusquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
F1 zonder Nederlander is vrij weinig aan eerlijk gezegd
Er zijn ook wel een aantal walgelijke figuren die lopen te zuigen om te zuigen. Als ie 4e wordt in een grafbak gaan e zeiken dat ie niet 3e is geworden. Als ie een keer wint is het 'beginnersgeluk'quote:
de treinen rijden nietquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is het trouwens rustig hier. Iedereen boodschappen doen?
Het lijken net FOK!kers zegquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn ook wel een aantal walgelijke figuren die lopen te zuigen om te zuigen. Als ie 4e wordt in een grafbak gaan e zeiken dat ie niet 3e is geworden. Als ie een keer wint is het 'beginnersgeluk'
Als ie een keer van de baan vliegt is het 'zie je wel hahaha die kan er niets van'.
Haha lolquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn ook wel een aantal walgelijke figuren die lopen te zuigen om te zuigen. Als ie 4e wordt in een grafbak gaan e zeiken dat ie niet 3e is geworden. Als ie een keer wint is het 'beginnersgeluk'
Als ie een keer van de baan vliegt is het 'zie je wel hahaha die kan er niets van'.
Jesuisdroppie?quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
jaquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Worden er nou posts verwijderd hier?
Toppa sfeer is echt kut geworden sinds Max bij RB rijdt vooralquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat ben ik blij geen F1-fan te zijn als het om dit soort dingen gaat. Naar ik verneem is er in het topic ook al zo'n sfeer wat ik me wel kan voorstellen met niet nader te noemen figuren die spt in toom moeten houden
Nog minder reden om te kijken dusquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toppa sfeer is echt kut geworden sinds Max bij RB rijdt vooral
Echte humor om te lachen ja, GGMM. Daar ben jij goed in.quote:
Grapje joh.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Echte humor om te lachen ja, GGMM. Daar ben jij goed in.
DP026 en RubenSosa vooral. (en er zijn nog 2 of 3 users die het constant doen) De creme de la creme van de FP dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |