NEC laat iets faciliteren?quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind niet eens dat Feyenoord een enorme offday heeft, eerder dat NEC op een interessante wijze Feyenoord moeilijk hun bejaardentempovoetbal laat faciliteren.
Naar mijn idee is NEC momenteel de betere ploeg.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Feyenoord heeft de betere kansen anders. Hetis allemaal niet goed, maar wel beter dan nec
Vooral dat wilde van Feyenoord gaat er niet echt in vandaag. Het is meer hopen dat de bal een keer goed valt -voetbal.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind niet eens dat Feyenoord een enorme offday heeft, eerder dat NEC op een interessante wijze Feyenoord moeilijk hun bejaardentempovoetbal laat faciliteren.
Al die mensen die dat nooit kijken maar dan omdat er een Nederlander leuk rondjes kan rijden is het ineens boeiendquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik las er echt nooit wat over en tegenwoordig is het zelfs op de nos. Helaas duurt dat nog wel ff die Max is pas 18 ofzo.
Chauvinismequote:Op zondag 16 oktober 2016 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al die mensen die dat nooit kijken maar dan omdat er een Nederland leuk rondjes kan rijden is het ineens boeiend![]()
Oppleuren met die onzin
Ik vind het wel vermakelijk, maar het kan soms wel echt saai zijn. Maar goed, dat is voetbal soms ookquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al die mensen die dat nooit kijken maar dan omdat er een Nederland leuk rondjes kan rijden is het ineens boeiend![]()
Oppleuren met die onzin
voetbal is echt een matige kijksportquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het wel vermakelijk, maar het kan soms wel echt saai zijn. Maar goed, dat is voetbal soms ook
Darts is de beste kijksport.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
voetbal is echt een matige kijksport
Wedstrijden van Feyenoord zijn toch altijd relatief rustig?quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is het trouwens rustig hier. Iedereen boodschappen doen?
Darts is geen sportquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Darts is de beste kijksport.
Soms vind ik dat nog wel prima, maar niet als je nooit naar een sport kijkt of er geen interesse in hebt maar dan alleen het gaat volgen omdat er een Nederlander goed in meedoet.quote:
Dit is een oude insidegrap. Alleen voor de echte diehards.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wedstrijden van Feyenoord zijn toch altijd relatief rustig?
Komt omdat je daar ook alleen de grotere toernooien meepakt. Zit ook voldoende aids in verderquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Darts is de beste kijksport.
Eindelijk bewijs dat ik geen kloon benquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is een oude insidegrap. Alleen voor de echte diehards.
Het verbaast niemand dat je er naast zit natuurlijk.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Naar mijn idee is NEC momenteel de betere ploeg.
Tja ik vind dat F1 echt heel eentonig, in voetbal zit er nog wel iets meer variatie in. Al kan voetbal ook mensonterend saai zijn ja, kijk maar naar het afgelopen EKquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het wel vermakelijk, maar het kan soms wel echt saai zijn. Maar goed, dat is voetbal soms ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |