Ach, Excelsior mag van mij wel blijven... Is tenminste een Rotterdamse ploegquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die twee teams moeten allebei degraderen.
Totaal geen achterban, heb je echt geen reet aan.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, Excelsior mag van mij wel blijven... Is tenminste een Rotterdamse ploeg
VVV speelt ook wel leuk voetbalquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Totaal geen achterban, heb je echt geen reet aan.
Dan liever NAC terug voor hun in de plaats
Tot voor kort hadden ze bij Cambuur ook een uitstekend trainerquote:
Toevallig begon hij vorig jaar ook in de Goffertquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:44 schreef Brammess het volgende:
Haha, de jaarlijkse choke is nu al begonne.
Ajax volgende week koploperquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:44 schreef Brammess het volgende:
Haha, de jaarlijkse choke is nu al begonne.
Dat moet geen al te groot probleem worden.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan moeten ze eerst winnen van ADO.
Ja.quote:
Dat hoorde ik de PSV fans ook zeggen over Heracles.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat moet geen al te groot probleem worden.
Helaas is 2 punten uit 9 wedstrijden dit jaar een beetje onrealistisch.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toevallig begon hij vorig jaar ook in de Goffert
Mogen ook wel terug ja. NAC en Cambuur voor Excelsior en Roda en we hebben een prima Eredivisie.quote:
Ach dat was het vorig seizoen ook voorafquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:46 schreef Brammess het volgende:
[..]
Helaas is 2 punten uit 9 wedstrijden dit jaar een beetje onrealistisch.
Die hadden dan ook gewoon met 4-1 moeten winnen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat hoorde ik de PSV fans ook zeggen over Heracles.
NACquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mogen ook wel terug ja. NAC en Cambuur voor Excelsior en Roda en we hebben een prima Eredivisie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |