Kom je toch gezellig naar Spangenquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:47 schreef KingRoland het volgende:
Ik denk dat ik de coolsingel even ga uitstellen
Tja, wordt ook lastig winnen als je 86 doelpogingen nodig hebt om 1 doelpunt te scorenquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat hoorde ik de PSV fans ook zeggen over Heracles.
Stiekem zou ik Almere ook wel geinig vindenquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
MVV er weer een keertje bij zou ook wel geinig zijn
Nee joh, dat wordt een FC Dordrecht verhaal.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Stiekem zou ik Almere ook wel geinig vinden
Waarschijnlijk wel, maar dat Almere doet het een paar jaar al best leuk. Best geinig clubje om een beetje te volgenquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh, dat wordt een FC Dordrecht verhaal.
Daar zit geen kip op de tribune man.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar dat Almere doet het een paar jaar al best leuk. Best geinig clubje om een beetje te volgen
Er gaat zelfs geen kip op de bank zitten om naar Almere te kijkenquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar zit geen kip op de tribune man.
Ja maar die club heeft ook totaal geen achterban of iets. Prima JL clubje, maar hebben niks in de Eredivisie te zoeken.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar dat Almere doet het een paar jaar al best leuk. Best geinig clubje om een beetje te volgen
Dat is het minpunt inderdaad, al zie ik ze liever dan de treurnis van Kerkradequote:Op zondag 16 oktober 2016 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar die club heeft ook totaal geen achterban of iets. Prima JL clubje, maar hebben niks in de Eredivisie te zoeken.
Is die toevallig erg speciaal?quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:51 schreef opperkleurder het volgende:
Die NEC keeper heeft ook een zus die Frika heet.
Sorry pikquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Joh, dat weet ik ook wel.
Vond het gewoon leuk om te melden.
Kaalheidequote:Op zondag 16 oktober 2016 15:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is het minpunt inderdaad, al zie ik ze liever dan de treurnis van Kerkrade
Ja maar dan liever een club ter vervanging van Roda waar het wel leeft zoals Cambuur of NAC.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is het minpunt inderdaad, al zie ik ze liever dan de treurnis van Kerkrade
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |