"Slechte wedstrijden winnen, kampioenschap innen!" luidt niet voor niks het oude volksgezegde.quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tsja, als je PSV elke wedstrijd 20 kansen ziet missen en Feyenoord opnieuw een slechte wedstrijd ziet winnen door gelukkige goals dan kan je het beter opgeven
Voor het weekend stonden we 7 punten achter, nu 9, als Ajax wint zal het dan 6 worden.. Geen idee wat er dan mogelijk isquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:45 schreef PSVCL het volgende:
Nu maar hopen dat die joden volgende week winnen in Rotterdam, dan is alles weer mogelijk.
Wat dacht je van zelf eerst je wedstrijd winnen voordat je naar de rest kijkt?quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:45 schreef PSVCL het volgende:
Nu maar hopen dat die joden volgende week winnen in Rotterdam, dan is alles weer mogelijk.
6 punten achter met nog 24 wedstrijden te gaan ,wat denk jezelf...quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor het weekend stonden we 7 punten achter, nu 9, als Ajax wint zal het dan 6 worden.. Geen idee wat er dan mogelijk is
quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
6 punten achter met nog 24 wedstrijden te gaan ,wat denk jezelf...
Opgeven na 10 potjes spelen en 6 punten achterstand(als ajax wint) ..quote:
Moeten we zelf wel winnen hè, dat is nogal een dingetje op het momentquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:45 schreef PSVCL het volgende:
Jij bent er zeker van dat op basis van het spel dat we even alle 24 winnen?quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
6 punten achter met nog 24 wedstrijden te gaan ,wat denk jezelf...
Seizoen is verloren. Gewoon tweede of derde worden en hopen dat je Europees dit jaar nog een paar leuke dingen kunt laten zien.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor het weekend stonden we 7 punten achter, nu 9, als Ajax wint zal het dan 6 worden.. Geen idee wat er dan mogelijk is
Dat is ook weer overdrevenquote:Op zondag 16 oktober 2016 19:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Seizoen is verloren. Gewoon tweede of derde worden en hopen dat je Europees dit jaar nog een paar leuke dingen kunt laten zien.
Niets aan het handje, volgend jaar weer een kans.
Hij heeft wel een punt dat overdreven is om nu al fatalistische gedachten te hebben.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij bent er zeker van dat op basis van het spel dat we even alle 24 winnen?
Volgens PSVCL hebben we eigenlijk dit seizoen alle tegenstanders 'van de mat gespeeld'. Dus die gelooft daar wel in denk ikquote:Op zondag 16 oktober 2016 19:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee dat er nog van alles kan gebeuren,veel te vroeg om nu al maar op te geven.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Van de mat spelen is overdreven, maar in elke wedstrijd met puntverlies had PSV verreweg de meeste kansen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens PSVCL hebben we eigenlijk dit seizoen alle tegenstanders 'van de mat gespeeld'. Dus die gelooft daar wel in denk ik
Ook geen 1x van de mat gespeeld...en over het algemeen goed voetbal gespeeld en voldoende kansen gecreëerdquote:Op zondag 16 oktober 2016 19:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens PSVCL hebben we eigenlijk dit seizoen alle tegenstanders 'van de mat gespeeld'. Dus die gelooft daar wel in denk ik
Dat zeg ik ook niet maar je kan best realistisch zijn dat het geluk bij de tegenstanders iets meer meezit en dat het gewoon een moeilijk seizoen gaat worden, zeker als je thuis aan het prutsen bent.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee dat er nog van alles kan gebeuren,veel te vroeg om nu al maar op te geven.
Slaat nergens op.
Heracles had gister maar 1 schot op goal en de assist daarvan kwam van een PSVer. We domineren wel vaak zatquote:Op zondag 16 oktober 2016 19:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind het wel opvallend dat PSV weinig poogt om rustig kansen te creëren in thuiswedstrijden. Uit lijkt dat wat meer het geval. Ik zie PSV vaak een kluitje in de 16 vormen waar Willems naar hartenlust zijn voorzetten op afvuurt.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Van de mat spelen is overdreven, maar in elke wedstrijd met puntverlies had PSV verreweg de meeste kansen.
Dat is wel gewoon zuur. Waarmee ik niet wil zeggen dat PSV me niet vies tegenvalt dit jaar.
Volgende week wordt de inhaalrace ingezet...quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Moeten we zelf wel winnen hè, dat is nogal een dingetje op het moment
Heh?quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij dekt je in voor Twente en Vitesse en nu grote bek.
Ga het lekker bagataliseren, door nu alvast rekening te houden met eventuele resultaten van concurrentenquote:Op zondag 16 oktober 2016 19:13 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Opgeven na 10 potjes spelen en 6 punten achterstand(als ajax wint) ..![]()
PSV geeft nooit op ,vorig seizoen was het zogenaamd ook als gespeeld en vergeet 2007 niet.
PSV wordt gewoon weer kampioen.
Met een "geef het maar op instelling", word je natuurlijk nooit kampioen hè.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ga het lekker bagataliseren, door nu alvast rekening te houden met eventuele resultaten van concurrenten
Houd je er dan ook gelijk even rekening mee dat je zelf in de komende 3 wedstrijden ook tegen 5 verliespunten aanloopt in de huidige vorm?
Zonder die instelling anders ook niet.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
Met een "geef het maar op instelling", word je natuurlijk nooit kampioen hè.
Die is diep...quote:Op zondag 16 oktober 2016 20:01 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Zonder die instelling anders ook niet.
Logisch als je een aantal punten achterstaat en de 2 concurrenten tegen elkaar spelen over een week.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ga het lekker bagataliseren, door nu alvast rekening te houden met eventuele resultaten van concurrenten
Houd je er dan ook gelijk even rekening mee dat je zelf in de komende 3 wedstrijden ook tegen 5 verliespunten aanloopt in de huidige vorm?
Dit, en tevensquote:Op zondag 16 oktober 2016 20:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Logisch als je een aantal punten achterstaat en de 2 concurrenten tegen elkaar spelen over een week.
Moeten jullie Feyenoorders die elk jaar naar boven kijken alles van weten.
Gaat Feyenoord ook nog punten verspelen volgens Nostradamus.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:10 schreef De_Pel het volgende:
Trouwens nu wel een kutzwaar programma tot de winter. Alleen Sparta is een "zekerheidje". Hoeft geen probleem te zijn, maar er gaan echt wel de nodige punten verspeeld worden nog...
En kansen benutten is dan ook gewoon een kwaliteit. Een kwaliteit waar we al langer eigenlijk tekort komen. Ook in de voorgaande twee seizoenen konden we wedstrijden heel vaak niet op tijd beslissen ondanks veldoverwicht en mogelijkheden.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Van de mat spelen is overdreven, maar in elke wedstrijd met puntverlies had PSV verreweg de meeste kansen.
Het valt tegen maar helemaal onverwacht kan het niet zijn. Er had gewoon een serieuze versterking in de aanval moeten komen deze zomer, dat was al lang duidelijk.quote:Dat is wel gewoon zuur. Waarmee ik niet wil zeggen dat PSV me niet vies tegenvalt dit jaar.
En dan kan je gewoon keer op keer verliezen/gelijkspelen blijkt maar weer eens. Voetbal draait om scoren, minstens één keer meer dan de tegenstander. Dat is het enige dat uiteindelijk telt en daar faalt dit PSV gewoon hopeloos in dit seizoen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ook geen 1x van de mat gespeeld...en over het algemeen goed voetbal gespeeld en voldoende kansen gecreëerd
Dat geldt in heel het Nederlandse voetbal sinds ergens in de jaren 90. Teveel te jonge spelers die fysiek en mentaal nog niet volwassen zijn en die nog te weinig ervaring hebben. Weinig aan te doen, behalve eens heel het Europese voetbalsysteem op de kop zetten (caps en zo).quote:Op zondag 16 oktober 2016 23:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En kansen benutten is dan ook gewoon een kwaliteit. Een kwaliteit waar we al langer eigenlijk tekort komen.
Ik moest lachenquote:Het Algemeen Dagblad meldt Toon Gerbrands is opgestapt als commissaris van de ECV nadat een voorstel om onder meer hem naar voren te laten schuiven voor een tijdelijke rol bij de KNVB werd getorpedeerd. Een deel van de clubs vonden het een goed idee als een aantal clubbestuurders een tijdelijke RvC zouden vormen met als doel orde op zaken te stellen en een nieuwe RvC aan te stellen. Een andere groep clubs onder leiding van Ajax, die vooraf al hadden overlegd, blokkeerden dit plan. Ajax directeur Slop liet in de vergadering weten te vrezen dat met Gerbrands en oud PSV commissaris Hommen PSV een te grote invloed zou krijgen op de aanstellingen. Vanwege de politieke spelletjes en de discussie over zijn integriteit besloot Gerbrands vervolgens te stoppen als commissaris van de ECV.
Het AD stelt dat de naam van Wouter Bos nu genoemd wordt als kandidaat. Volgens De Telegraaf is Slop in pole-position, met Hans Nijland en Arie van Eijden voor een rol in de nieuwe RvC.
Het vertrek van Bruma heeft minder zwaar gewogen dan ik op voorhand dacht, daar ligt het iig niet aan. Van Ginkel lijkt wel een aderlating te zijn geweest.quote:Op maandag 17 oktober 2016 00:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Problemen met spelers die waren vertrokken en niet goed zijn vervangen?
Misschien dat er nu zo langzamerhand gezeur gaat ontstaan door de slechte resultaten, maar dat is dan een gevolg en niet de oorzaak.quote:Gezeur tussen spelers?
Als je op de Jong doelt, die is idd niet in grootse vorm, maar het wordt teveel op hem afgeschoven. Vorig seizoen maakte hij 26 doelpunten in de competitie. PSV maakte er in totaal 88. Beetje vreemd om dan te zeggen dat het vooral de productie van de Jong is die ons parten speelt. Als je prijzen wilt winnen is het normaal dat elke linie van je elftal een bepaalde productie heeft, aanval middenveld en ook de verdediging.quote:Teveel afankelijk van 1 iemand om goals te maken terwijl die persoon hopeloos uit vorm is?
Hij speelt ronduit pover. Ik heb het gevoel dat die jongen zijn houdbaarheidsdatum heeft bereiktquote:Op maandag 17 oktober 2016 12:38 schreef Buitendam het volgende:
Gejank op de Jong is sowieso overtrokken. Als afmaker hopeloos uit vorm, maar hij blijft kwalitatief een topspits voor de Eredivisie.
haha, wanneer was de spits beslissend?quote:Op maandag 17 oktober 2016 12:38 schreef Buitendam het volgende:
Gejank op de Jong is sowieso overtrokken. Als afmaker hopeloos uit vorm, maar hij blijft kwalitatief een topspits voor de Eredivisie.
En toch met een kopbal die er via de binnenkant paal weer uit vloog en bij de 1-1 weer belangrijk.quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij speelt ronduit pover. Ik heb het gevoel dat die jongen zijn houdbaarheidsdatum heeft bereikt
Het kan echt geen kwaad om hem eens buiten de basis te houden. Brengt momenteel heel weinig. Kan geen bal vasthouden. Kan hem niet meer afschermen. Enige wat hij nu nog heeft is zijn fysiek. Zet Slammers er maar eens in.quote:Op maandag 17 oktober 2016 12:38 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb niet het gevoel dat zijn houdbaarheidsdatum is bereikt, maar hij mag wel iets meer beginnen te brengen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij speelt ronduit pover. Ik heb het gevoel dat die jongen zijn houdbaarheidsdatum heeft bereikt
Alsof dat niet het geval is als de kakkerlakken winnenquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:45 schreef PSVCL het volgende:
Ja, want Slammers zonder Eredivisie ervaring is op al deze punten beter dan de Jongquote:Op maandag 17 oktober 2016 14:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het kan echt geen kwaad om hem eens buiten de basis te houden. Brengt momenteel heel weinig. Kan geen bal vasthouden. Kan hem niet meer afschermen. Enige wat hij nu nog heeft is zijn fysiek. Zet Slammers er maar eens in.
Dat zeg ik ook echt hè.quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja, want Slammers zonder Eredivisie ervaring is op al deze punten beter dan de Jong
Wat een gelul hier zeg om de Jong ter discussie te stellen. Met een beetje geluk had hij al op 8/9 doelpunten gestaan. Het zit gewoon ook even niet mee.
En heb je nog een optie voor de ander faalbazen in het elftal?quote:Op maandag 17 oktober 2016 14:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook echt hè.Meester in het begrijpend lezen ben je dan.
En De Jong staat terecht ter discussie. Die bakt er al weken niets van. Wat een onzin ook dat hij "met een beetje geluk" op 8/9 doelpunten had gestaan. Het is tenminste een kwaliteit om je kansen ook daadwerkelijk af te maken.
Zijn balbehandelingen waren altijd al redelijk beroerd maar de laatste weken, eigenlijk sinds de zomerstop, is het gewoon echt erbarmelijk. Alles springt van zijn voet. Afgelopen zaterdag hem ook weer 3 ballen door zien koppen die die gewoon had kunnen aannemen aangezien er achter hem helemaal niemand stond. Nee, hij heeft het gewoon niet. Dan kan het geen kwaad om er even iemand anders in te zetten, om te kijken of dat wel werkt. Beter dan op deze manier aan blijven modderen.
Dat wordt een stuk moeilijk helaas.quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En heb je nog een optie voor de ander faalbazen in het elftal?
Is het zo verrassend dat het vertrek van van Ginkel een aderlating is? Los van zijn kwaliteiten (die toch best aardig zijn), dat is nogal een belangrijke positie die de schakel vormt tussen de verschillende linies en ook zo'n beetje de ploeg moet leiden omwille van die positie en functie. Niet gemakkelijk op te pakken voor wie het over moet nemen, lijkt mij.quote:Op maandag 17 oktober 2016 12:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het vertrek van Bruma heeft minder zwaar gewogen dan ik op voorhand dacht, daar ligt het iig niet aan. Van Ginkel lijkt wel een aderlating te zijn geweest.
[..]
Misschien dat er nu zo langzamerhand gezeur gaat ontstaan door de slechte resultaten, maar dat is dan een gevolg en niet de oorzaak.
[..]
Als je op de Jong doelt, die is idd niet in grootse vorm, maar het wordt teveel op hem afgeschoven. Vorig seizoen maakte hij 26 doelpunten in de competitie. PSV maakte er in totaal 88. Beetje vreemd om dan te zeggen dat het vooral de productie van de Jong is die ons parten speelt. Als je prijzen wilt winnen is het normaal dat elke linie van je elftal een bepaalde productie heeft, aanval middenveld en ook de verdediging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |