Ik hoop dat je ervan geniet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 21:05 schreef Ties02 het volgende:
Voor de geïnteresseerden:
Ik begin nu aan een bakje Skyr yoghurt
Ja ik weet het, ajaxfan hoort aan elkaar.quote:
Nee die bestaan helemaal nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 21:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja ik weet het, ajaxfan hoort aan elkaar.
Wist je dat als ze met elkaar gaan daten dat ze de stamboom even moeten nagaan of ze misschien niet zo verre familie van elkaar zijn?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 21:06 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wist je dat die de haka hebben uitgevonden?
We zijn allemaal verre familiequote:Op zaterdag 15 oktober 2016 21:07 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wist je dat als ze met elkaar gaan daten dat ze de stamboom even moeten nagaan of ze misschien niet zo verre familie van elkaar zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Beste man aan de kant van PSV.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 21:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
De Wijn verdient vandaag een ruime 7
Bij Heracles is dat Castroquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beste man aan de kant van PSV.
Nee, Poppenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |