Met die spelers moet je toch makkelijk 3e kunnen worden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 20:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Depay, Wijnaldum, Mertens, Strootman, Lens, Toivonen...en dan in de winterstop 6de staan ofzo
Zeker de eerste seizoenshelft met Dick Advocaat. Toen rolden ze iedereen en overal met grote cijfers op om in de tweede seizoenshelft overal af te gaan.quote:
Jup, in die tweede seizoenshelft begon Ajax ineens alles te winnen en PSV punten te morsenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze steeds een sterke eerste seizoenshelft om in de tweede helft het te vertyfen.
Volgens mij in de winterstop 6de en op het einde toch nog 3de of 4de geworden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze steeds een sterke eerste seizoenshelft om in de tweede helft het te vertyfen.
Jij volgt Mike ''objectief journalist'' Verweij.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 20:08 schreef Tagliano het volgende:
Overigens schijnt scheidsrechter Janssen bij Utrecht zijn kaarten te zijn kwijtgeraakt
Gejat door de gebroeders Anker?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 20:08 schreef Tagliano het volgende:
Overigens schijnt scheidsrechter Janssen bij Utrecht zijn kaarten te zijn kwijtgeraakt
>Ik heb ¤3000 euro schuldenquote:
Dat klopt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij volgt Mike ''objectief journalist'' Verweij.
Dat was het eerste seizoen met Cocu.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 20:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij in de winterstop 6de en op het einde toch nog 3de of 4de geworden.
Wss nepquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 20:08 schreef Brammess het volgende:
[..]
>Ik heb ¤3000 euro schulden
>Stone Island jas aan van ¤400
Die man die morgen in het rood wit op de perstribune van het Kyocera Stadion plaats gaat nemen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij volgt Mike ''objectief journalist'' Verweij.
Nee, die gaat met een Gudeljportret op z'n shirt rondlopen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 20:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die man die morgen in het rood wit op de perstribune van het Kyocera Stadion plaats gaat nemen?
Ik ben ook voornamelijk andere dingen aan het doenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 20:11 schreef opperkleurder het volgende:
PSVHER is tamelijk slaapverwekkend.
Kijk naar Ziggo Sport. Atletico is aan het schroeien.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 20:11 schreef opperkleurder het volgende:
Wat zoal?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 20:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik ben ook voornamelijk andere dingen aan het doen
PSV wil niet kampioen worden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 20:11 schreef opperkleurder het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |