Ga je nog iets leuks doen vandaag ?quote:
welterusten dan Pietquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2016 08:38 schreef just me het volgende:
[..]
Ga je nog iets leuks doen vandaag ?
een mooie dag om erop uit te gaan, even genieten van de schitterende herfstkleuren en geurenquote:
Helemaal gelijk in!quote:Op zondag 16 oktober 2016 08:53 schreef just me het volgende:
[..]
een mooie dag om erop uit te gaan, even genieten van de schitterende herfstkleuren en geuren
Het waren gelukkig verse shirts.quote:Op zondag 16 oktober 2016 07:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die zweetlucht houd ik liever bij me.
Had je geen klapstoeltje bij?quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het waren gelukkig verse shirts.
Heb na 10 uur op mijn benen (incl. rotte knie) staan wel het gevoel dat ik minstens 2 marathons gelopen heb...
Dan heb je wel n medaille verdiend!quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het waren gelukkig verse shirts.
Heb na 10 uur op mijn benen (incl. rotte knie) staan wel het gevoel dat ik minstens 2 marathons gelopen heb...
Hoeveel GB nog te Gaan?quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dan maar vage Reggae op http://78.129.234.163:8977/listen.pls
Ik heb een jas, een shirt en een lading eet-/drinkwaren er voor gekregen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:40 schreef just me het volgende:
[..]
Dan heb je wel n medaille verdiend!
Voor dat laatste, Superquote:Op zondag 16 oktober 2016 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een jas, een shirt en een lading eet-/drinkwaren er voor gekregen.
En mw. MM ruim 1200 euro voor haar sponsorloop...
quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een jas, een shirt en een lading eet-/drinkwaren er voor gekregen.
En mw. MM ruim 1200 euro voor haar sponsorloop...
volgens mij heb ik hem geslooptquote:Op maandag 17 oktober 2016 01:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die deed het niet toen gisteren Vout wilde beginnen
Lijkt mij ook.. Wat gaat er met Gup gebeuren want dit is al tijden baggershit met die bak/...quote:Op maandag 17 oktober 2016 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan nog moet een beetje server daar tegenkunnen.
ik heb al aangegeven een keer naar de server willen kijken. weinig reactiequote:Op maandag 17 oktober 2016 01:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Lijkt mij ook.. Wat gaat er met Gup gebeuren want dit is al tijden baggershit met die bak/...
Ja hij staat volgens mij bij mij hier om de hoek te draaien...quote:Op maandag 17 oktober 2016 02:00 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik heb al aangegeven een keer naar de server willen kijken. weinig reactie
zo groot is nederland niet.quote:Op maandag 17 oktober 2016 02:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hij staat volgens mij bij mij hier om de hoek te draaien...
Telecity 3 (Sloterdijk) is ie gehost volgens mij.. Ben er ooit al een geweest daar.. fiets er zo naar toe.. 8 jaar gewerkt in het pand er achterquote:Op maandag 17 oktober 2016 02:03 schreef tailfox het volgende:
[..]
zo groot is nederland niet.
maar moet iemand wel reageren. wil graag helpen maar moet wel toegang krijgen,
Geef dat kut ding een schop dan, ow wacht het werkt weer doe maar niet.quote:Op maandag 17 oktober 2016 02:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Telecity 3 (Sloterdijk) is ie gehost volgens mij.. Ben er ooit al een geweest daar.. fiets er zo naar toe.. 8 jaar gewerkt in het pand er achter
Je komt daar niet zomaar binnen Piet.. Toegangs procedures etc .. dus iemand met permissie moet een persoon aanmelden.. en dan mag ie naar binnen als ie een ID kan tonen en zo .. en dan ook nog aan tijd gebonden.quote:Op maandag 17 oktober 2016 02:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geef dat kut ding een schop dan, ow wacht het werkt weer doe maar niet.
Je bent piraat of niet.quote:Op maandag 17 oktober 2016 02:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Je komt daar niet zomaar binnen Piet.. Toegangs procedures etc .. dus iemand met permissie moet een persoon aanmelden.. en dan mag ie naar binnen als ie een ID kan tonen en zo .. en dan ook nog aan tijd gebonden.
Verstand komt met de jaren alhoewel niet altijd.quote:Op maandag 17 oktober 2016 02:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga niet gek doen daar , Lijkt me niet verstandig
Ik ga sterker terugkomenquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:50 schreef Fogel het volgende:
Ik kan niet gedetailleerder antwoorden dan 'misschien'.
Wat wil je... - De boel ligt al dagenlang plat. Een storing kan gebeuren, maar het is wel jammer dat die meerdere dagen moet duren. En dit is niet de eerste keer, helaas.quote:
ja heel eerlijk , er zijn genoeg mensen hier die er naar willen kijken.quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat wil je... - De boel ligt al dagenlang plat. Een storing kan gebeuren, maar het is wel jammer dat die meerdere dagen moet duren. En dit is niet de eerste keer, helaas.
De site is crap. Er staat niet of nauwelijks informatie op en kennelijk kan er ook haast niemand bij om - bijvoorbeeld bij een storing - een bericht te plaatsen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:25 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja heel eerlijk , er zijn genoeg mensen hier die er naar willen kijken.
de site is outdated (en werkt soms ook niet). mag best wel iets meer op radio49.nl staan.
we hebben geen webplayer. en eigenlijk geen mobiel support en nergens staat hoe je kan luisteren zovel mobiel als desktop niet.(voor mensen die het topic niet kennen).
gup doet het vaker niet dan wel(en als die het doet is die ook niet echt random).
radio49 mag best hier en daar een update.
Heeft iemand het al geprobeerd ?? Ik had al doorgegeven dat het weer zou moeten werken !!quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat wil je... - De boel ligt al dagenlang plat. Een storing kan gebeuren, maar het is wel jammer dat die meerdere dagen moet duren. En dit is niet de eerste keer, helaas.
quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:39 schreef just me het volgende:
[..]
Heeft iemand het al geprobeerd ?? Ik had al doorgegeven dat het weer zou moeten werken !!
Of DJ's kunnen inloggen en kunnen draaien, weet ik niet.quote:Uw invoer kan niet geopend worden:
VLC kon de MRL 'http://xxxxxxxx.radio49.nl:xxxx/xxxxxxxxx' niet openen. Controleer het logboek voor details.
Ik ben ook alleen een doorgeefluikquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Of DJ's kunnen inloggen en kunnen draaien, weet ik niet.
helemaal mee eens.quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De site is crap. Er staat niet of nauwelijks informatie op en kennelijk kan er ook haast niemand bij om - bijvoorbeeld bij een storing - een bericht te plaatsen.
Gup is de laatste tijd veel te vaak defect. Bij mijn weten wordt er jaarlijks flink voor betaald, maar misschien moet je wel gewoon kappen met Gup. Of eindelijk Gup eens goed fixen.
De belangrijkste verantwoordelijke personen zijn de laatste tijd erg vaak afwezig en er is kennelijk niet of nauwelijks achtervang. Van Muis begrijp ik de situatie uiteraard, maar het zou goed zijn als er achtervang is voor belangrijke taken.
Radio 49 moet op veel fronten aan de bak: betere website, betere organisatie / taakverdeling, betere promotie en FOK!-users meer betrekken. Dat is althans mijn mening...
misschien is dat ook een probleem. je kan er niks aan doen maar alles gaat via viaquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:46 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben ook alleen een doorgeefluik
Er is niemand om je in te roosteren...quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:49 schreef tailfox het volgende:
ik wil best even testen of djs wel kunnen draaien.
ik whatsapp ff knok mis is die toevallig thuisquote:Op maandag 17 oktober 2016 17:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er is niemand om je in te roosteren...
Ik doe mijn best om dingen door te geven, ik ben hier niet altijd aanwezig en ja ik vind het heel vervelend. Ik sta in 'n app om dingen door te geven dat doe ik zo snel mogelijk. En ook de mensen die de boel weer aan de praat krijgen doen het zo snel mogelijk. Ik ben vanavond weer thuis en zal dan lezen wat voor positieve goede dingen er boven water komen. Laat iedereen zich vrij voelen om te spuienquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:48 schreef tailfox het volgende:
[..]
misschien is dat ook een probleem. je kan er niks aan doen maar alles gaat via via
tuurlijk ik gooi wat ideeen eruitquote:Op maandag 17 oktober 2016 17:04 schreef just me het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om dingen door te geven, ik ben hier niet altijd aanwezig en ja ik vind het heel vervelend. Ik sta in 'n app om dingen door te geven dat doe ik zo snel mogelijk. En ook de mensen die de boel weer aan de praat krijgen doen het zo snel mogelijk. Ik ben vanavond weer thuis en zal dan lezen wat voor positieve goede dingen er boven water komen. Laat iedereen zich vrij voelen om te spuien
quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er is niemand om je in te roosteren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |