Wim 'Pint' Kersten...quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 10:26 schreef Blogman het volgende:
Openstaande vraag van Cafca: Wie schreef de klassieker "Er is een Amsterdammer doodgegaan"?
Hij is de schrijver van haar grootste hit...quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 13:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Links weet ik wel, maar van rechts geen idee eigenlijk
Kennen wij deze meneer ook van carnavalskrakers...??quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij is de schrijver van haar grootste hit...
Oh jaatje ben ik bangquote:
Hangt ervanaf, het origineel of de vertaling (weet geen van beiden overigens)quote:
Heino?quote:
Het origineel is geschreven door hij die ook die 'Nobelprijs' voor de muziek verstrekt waarover ik onlangs een vraag stelde en die staat op de foto.quote:
De man achter ABBA zit inderdaad ook achter Rockin' Billy, maar dan oorspronkelijk in het Zweeds...quote:
quote:
Really? Mijn ene punt staat weer op 0?quote:Op zondag 16 oktober 2016 20:51 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]![]()
Stand #1353
Madmaster 1
dekatophetspek 1
n00biedoobiedoo 1 ✔
Ja, ik dacht laat ik ook eens zo'n 'vervolgvraag' proberenquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:33 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Nice.. je link naar Tears for Fears. Ik dacht waar ken ik Oleta Adams nou van...
Volgens mij deed je dat de vorige reeks ook al.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja, ik dacht laat ik ook eens zo'n 'vervolgvraag' proberen
Ja, was niet in dit deel he.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:33 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Really? Mijn ene punt staat weer op 0?
En enige reeksen daarvoorquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:35 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Volgens mij deed je dat de vorige reeks ook al.
quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:35 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Volgens mij deed je dat de vorige reeks ook al.
Klopt, maar zo kom ik nooit aan een paar puntenquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, was niet in dit deel he.
Tina Turner - It's only Lovequote:Op zondag 16 oktober 2016 21:36 schreef pipster het volgende:
Noem drie samenwerkingen van Bryan Adams die de top 40 hebben gehaald, met het nummer erbij?
Ja fok, geef me de tijd om te denken man.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
It's only love met Tina Turner
When you're gone met Mel C
All for love met Sting + Rod Stewart
Ach, ik was hier toch..quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:39 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Ja fok, geef me de tijd om te denken man.
(Sting, ik kwam er niet op)
Die volgde ik niet, want er werden vragen gesteld die ik niet wist, dus ik dacht totally outclassed te zijn. Is misschien nog steeds zo, maar ik moet op zijn minst de beste van de laagstscorenden kunnen zijn.quote:
quote:In zekere zin beschrijft het duet het verloop van een relatie, waarbij beide in het begin erg flatteus zijn en de ander beschrijven als door een roze bril. Dan ontstaan er barstjes in het beeld en ze ontdekken kleine irritaties bij elkaar. De verliefdheid maakt plaats voor twijfel, slaat om in ruzie en de ooit zo mooie band breekt om plaats te maken voor verwijten en verwensingen. De symboliek in de vergelijkingen draait om en de nadruk komt te liggen op het benadrukken van verschillen in plaats van overeenkomsten.
Het lied heet eigenlijk gewoon "Duet", maar aangezien dat ook al in de vraag staat..quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:54 schreef cafca het volgende:
We staan samen sterk, van Kaandorp & Finkers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |