tis vrijdag he?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 01:10 schreef FANN het volgende:
[..]
mispoes ik hoopte al dat je op visite zou komen
Ik rentenier beetje.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 01:28 schreef mrspoeZ het volgende:
Hoe kunnen jullie toch allemaal al niet meer hoeven werken?
wij rentenierenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 01:28 schreef mrspoeZ het volgende:
Hoe kunnen jullie toch allemaal al niet meer hoeven werken?
lange nachten..................................................................................... enzoquote:
Een rijke Griek die zich te pleuren werkt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 01:30 schreef FANN het volgende:
en ik heb een héle rijke vent aan de haak geslagen
preciesquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 01:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een rijke Griek die zich te pleuren werkt.
2 huizen in de goede tijd, wat winst tussendoor op beurs.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 01:32 schreef mrspoeZ het volgende:
Ja maar nee maar zereneus, hoe kan dat dan?
eeeeeeeeeeeeej nog meer visitequote:Op zaterdag 15 oktober 2016 01:44 schreef svann het volgende:
Alleen baksteen geeft nu nog rendement.
Ben te vroeg begonnen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 01:44 schreef svann het volgende:
Alleen baksteen geeft nu nog rendement.
Nee, ik hoop alleen dat je een beetje in een goeie bui bentquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 01:50 schreef svann het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik het topic had gekilld door zo uit de lucht te vallen.
Wat is daar dan te zien zo vroeg?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 01:55 schreef svann het volgende:
Ik zal eens vaker langskomen, FANN.
Maar nu moet ik slapen, want ik moet morgen mee naar de Haagse markt. Heel vroeg willen ze gaan.
Oké doe maar danquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 01:55 schreef svann het volgende:
Ik zal eens vaker langskomen, FANN.
Maar nu moet ik slapen, want ik moet morgen mee naar de Haagse markt. Heel vroeg willen ze gaan.
een oldbyquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Uit de tijd dat er nog Bikkels topics waren komt svann
Wel meestal snachtsquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Uit de tijd dat er nog Bikkels topics waren komt svann
Schuifelige schoonpa wil bloembollen en de heren zijn ochtendmens.quote:
goffedommequote:Op zaterdag 15 oktober 2016 01:59 schreef svann het volgende:
[..]
Schuifelige schoonpa wil bloembollen en de heren zijn ochtendmens.![]()
En wilde daar wel weer eens een rondje maken.
Wil ik niet weten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:00 schreef FANN het volgende:
goffedommehoe laat moet je je nest uit?
welleke?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:02 schreef chufi het volgende:
OK ik ga nog ff een afl. van een serie kijken
dat is waar...quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles te kennen en svann is tof.
ben ik vegetenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Vandeweek nog over gehad ivm misverstand
gewoon niet zeiken over Tong, Tong is Tong klaarquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga je tong nog steunen met verantwoord vega menu?
Ik pest alleen een beetje.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:09 schreef FANN het volgende:
[..]
gewoon niet zeiken over Tong, Tong is Tong klaar
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb ik ook last van, die knol kan meer dan ik.
Is ook wat jaartjes jongerquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb ik ook last van, die knol kan meer dan ik.
Ja alsof ie weer losgelaten wordtquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het komt ook wat onbehouwen binnenvallen.
Hoe weten we dat ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja alhoewel paarden jaren anders tellen.
Kan ik zoooooooooooooo van genieten héquote:
En het is geeneens lentequote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Veulen voor de 1e keer in de wei.
Ah kijk.. 20% ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Neem rustig de tijd daarvoor en inmiddels genoeg belangstelling voor leuke prijs.
Het dubbele ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Neuh man de teller staat op 100% nu en ik zie wel waar schip strand.
Ok dus wel degelijk de moeite waard en dat in een maand of zoquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja anders schiet het niet op.
Duurt wel wat langer en verongelukt ie word het dure biefstuk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dus wel degelijk de moeite waard en dat in een maand of zo
Ja dat zeker, ongeluk zit in een klein hoekje..quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Duurt wel wat langer en verongelukt ie word het dure biefstuk.
Een knol met maar 3 benen gaat het niet redden, dat is enkeltje kroketten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zeker, ongeluk zit in een klein hoekje..
Heel houden dus.. dat is je risicoquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een knol met maar 3 benen gaat het niet redden, dat is enkeltje kroketten.
Wanneer gaan mensen op die veulens zitten en zo ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, 10% sneuvelt door domme ongelukken.
Hoezo? Die lopen bij moeder en kun je van alles leren wanneer ze nog erg jong zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanneer gaan mensen op die veulens zitten en zo ?
Gewoon een vraag, wanneer er op wordt geredenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 03:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoezo? Die lopen bij moeder en kun je van alles leren wanneer ze nog erg jong zijn.
Dat komt pas later wanner ze jaar of 3 zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 03:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon een vraag, wanneer er op wordt gereden
Okquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 03:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat komt pas later wanner ze jaar of 3 zijn.
Loopt ie daar gewoon in zonder protest?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 03:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In de trailer zetten doet ie zo.
Ja ik ben zijn baas.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 03:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Loopt ie daar gewoon in zonder protest?
Bij volkorenbrood is het wettelijk beschermd, de rest is onzin.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 03:49 schreef chufi het volgende:
ff 1e afl kijken van Fanns aanbeveling deze week en dan pitten
Daar is het niet pluis, is me sowieso te druk.quote:
32 jaar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 06:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Harstikke dood die coke snuivert.
wordtquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Duurt wel wat langer en verongelukt ie word het dure biefstuk.
Zo naar de AH. Pizza's in de aanbieding.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga je tong nog steunen met verantwoord vega menu?
En dat heeft het over de zandbak.quote:
Trouwens je postte dat ik geband was voor een doodsverwensing. Gruwelijke onzin.quote:
Leuk het gaat schelden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 07:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Flikker een eind op met je geneuzel.
Ga door meneer de eigendunk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 07:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik veeg aan alle kanten de vloer je met je aan, verder nog iets?
Beestjes van mij zijn leuke maatjes, zeer relaxt.....nu 2 jr oud.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 07:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sopje onze poes is op 19 jarige leeftijd ingeslapen, die kon wel pootjes geven.
Ha ha haquote:
Sopje ging met ons mee van grote tuin naar nog veel groter weiland en daarna de halve Veluwe.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 07:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Beestjes van mij zijn leuke maatjes, zeer relaxt.....nu 2 jr oud.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 08:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het orakel is alweer omgedonderd.
Je bent echt te triest. Onder pesten moet dit vallen ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 08:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je bent stoer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 08:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maak er geen geheim van en ik kloon ze helemaal suf wanneer ik daar zin in heb.
Whut?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:27 schreef FANN het volgende:
Wat een helden hier... effe met zijn tweetjes los op één.
Tong ik zou het gewoon lekker laten jongen, het is geen ban waard.
Lees gewoon eens terug en geef me 1 post van mij die voldoet aan wat jij zoal beweerd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Je bent een stokerquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 13:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lees gewoon eens terug en geef me 1 post van mij die voldoet aan wat jij zoal beweerd.
Nope, ik plaagde hooguit een beetje...........quote:
Heldquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 13:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar wat maakt het uit, die knul heeft waarschijnlijk alweer een nieuwe.![]()
Mijn schuld.
Ja, ja, het is goed met jou, sukkeltje, ga de boel ergens anders verstieren met je gezeur.quote:
quote:
Zo is dat!quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 03:49 schreef chufi het volgende:
ff 1e afl kijken van Fanns aanbeveling deze week en dan pitten
One of Us afl. 1quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 15:16 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Zo is dat!
Welke film van alle tips is het geworden en wat vond je ervan?
Ja zekers.. Het werd te laat anders had ik de andere afleveringen ook gekekenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 15:21 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.........als je die niet goed vindt dan weet ik het niet meer
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 15:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zelkers.. Het werd te laat anders had ik de andere afleveringen ook gekeken
Die andere " this is us" is ook wel boeiend maar die loopt nog gewoon, nu wacht ik op afl. 4quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 15:33 schreef FANN het volgende:
[..]Is verslavend
had ik ook last van ...
We zijn nu met deze bezigquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 15:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Die andere " this is us" is ook wel boeiend maar die loopt nog gewoon, nu wacht ik op afl. 4
Nu heb je mijn tere zieltje bezeerd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 13:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ja, het is goed met jou, sukkeltje, ga de boel ergens anders verstieren met je gezeur.
Dikke vinger.
Nah Tong, nu zoek je het zelf op natuurlijk...quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 15:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu heb je mijn tere zieltje bezeerd.
Ga door jongens.
Verstandigquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 15:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah Tong, nu zoek je het zelf op natuurlijk...
ik beoei me er niet meer mee, geen beginnen aan zo
Net als vanmorgen, ik was gewoon met PP wat random onzin plaatjes aan het posten, wachten tot de zon op zou komen om te gaan slapen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 15:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah Tong, nu zoek je het zelf op natuurlijk...
ik beoei me er niet meer mee, geen beginnen aan zo
Nah... je hoopte dat je hem weer op de kast kon krijgen, ik blijf je gewoon een stokerquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Net als vanmorgen, ik was gewoon met PP wat random onzin plaatjes aan het posten, wachten tot de zon op zou komen om te gaan slapen.![]()
Maar je hebt gelijk.
Dacht dat het dan juist minder zou worden omdat we zoveel wijzer zijn geworden met de jaren...quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Gewoon jammer dat het altijd gezeik is hiero![]()
zal wel aan de leeftijd liggen
Zou je normaal gesproken wel denkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht dat het dan juist minder zou worden omdat we zoveel wijzer zijn geworden met de jaren...
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... je hoopte dat je hem weer op de kast kon krijgen, ik blijf je gewoon een stoker
inden, maar dat vond ik al een tijdje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Action, wat klein spul gescoord waaronder 2 voerbakken voor de poezen, met de oude gingen ze altijd 'slepen' deze is voor hond en daardoor iets zwaarder om dat te voorkomen.
Verder, 2 halogeenlampen, paar keukenhanddoekjes, pleeborstel (voor een putje dat ik moet schoonmaken) en kattenvoer, om te proberen of ze dat merk ook 'vreten'."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Volgens mij ligt het ergens anders aan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Gewoon jammer dat het altijd gezeik is hiero![]()
zal wel aan de leeftijd liggen
Vertelquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 18:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het ergens anders aan.
Tis maar hoe je in het leven staat.. Bij mij altijd op maandagquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:13 schreef sacha het volgende:
begint een week eigenlijk op zondag of maandag?
Maandagochtend 6:00u.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:13 schreef sacha het volgende:
begint een week eigenlijk op zondag of maandag?
Lekker in de Appie op zaterdagavond. Alles in de korting. Mandje weer vol.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Eens kijken wat de Action zoal te koop heeft, loop ik er zo even langs, heb ik zin in, supermarkt boodschappen heb ik al binnen.
http://www.action.nl/voorraadbus-met-klemdeksel
1 2 3 4 5 etc zei Enz........quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 08:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
W.F. Hermansquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Net als vanmorgen, ik was gewoon met PP wat random onzin plaatjes aan het posten, wachten tot de zon op zou komen om te gaan slapen.![]()
Maar je hebt gelijk.
Het is de schuld van de RABO-bankquote:
De allereerste vis die ik ving, hing boven in de boom.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Das altijd handig zo aan de waterkant
Die zeker iddquote:Op zondag 16 oktober 2016 00:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Finnen en dan bedoel ik de echte zijn pas vreemd.
Ik had ooit wat collegas van daar...quote:Op zondag 16 oktober 2016 00:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die andere die zo genoemd worden weleens ook.
Ben benieuwdquote:Op zondag 16 oktober 2016 00:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je zou trots zijn op mijn rommelkamer.
6 natuurlijk, goed voor een kistquote:Op zondag 16 oktober 2016 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel planken hebben eilanders gemiddeld?
En je fietst nooitquote:Op zondag 16 oktober 2016 00:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Met flink groot vriesgedeelte onder. Moet wel eerst 2 fietsen opzij zetten om deur te openen.
Ja daar kom je nergens meequote:Op zondag 16 oktober 2016 00:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn fiets heeft 2 lege banden zag ik laatst.
volgens mij is dat al 2 jaar zoquote:Op zondag 16 oktober 2016 00:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn fiets heeft 2 lege banden zag ik laatst.
Wat voor pillen krijgen ze ?quote:Op zondag 16 oktober 2016 01:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Omdat ze zeker een week hard blijven.
Dat wordt wel proppen of in stukken zagen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 00:56 schreef sacha het volgende:
[..]
met een lijk hoop ik, anders is het boek niet spannend
Met zo'n fietspomp stoot je steeds een hoeveelheid lucht in de band, blijft ie week hard dan issie niet lek.quote:
oplossen in zoutzuur? nah... nee... die tonnen nemen ook weer ruimte in, dat komt je fiets niet ten goedequote:Op zondag 16 oktober 2016 01:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat wordt wel proppen of in stukken zagen.
Je hebt altijd je Russische buurman nogquote:Op zondag 16 oktober 2016 01:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat wordt wel proppen of in stukken zagen.
Goed proppen wordt dat, zo'n kettingzaaggeluid klinkt hard door.quote:Op zondag 16 oktober 2016 01:14 schreef sacha het volgende:
[..]
oplossen in zoutzuur? nah... nee... die tonnen nemen ook weer ruimte in, dat komt je fiets niet ten goede
Wanneer heb je dat voor het laatst getest?quote:Op zondag 16 oktober 2016 01:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met zo'n fietspomp stoot je steeds een hoeveelheid lucht in de band, blijft ie week hard dan issie niet lek.
die is voor de auto, dat soort dingen dien je gescheiden te houdenquote:Op zondag 16 oktober 2016 01:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt altijd je Russische buurman nog
Oh jij hebt daar verstand van .. Heb jij ook een buitenlandse automonteur?quote:Op zondag 16 oktober 2016 01:17 schreef sacha het volgende:
[..]
die is voor de auto, dat soort dingen dien je gescheiden te houden
Vooral zijn garage met 2 bruggen om de hoek is wel handig.quote:Op zondag 16 oktober 2016 01:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh jij hebt daar verstand van .. Heb jij ook een buitenlandse automonteur?
ik heb verstand van auto's, heb er geen dus ook geen monteur, ik welk vakje pas ik nu?quote:Op zondag 16 oktober 2016 01:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh jij hebt daar verstand van .. Heb jij ook een buitenlandse automonteur?
Fietsen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 01:26 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb verstand van auto's, heb er geen dus ook geen monteur, ik welk vakje pas ik nu?
Geen idee ik heb er ook al jaren geen meerquote:Op zondag 16 oktober 2016 01:26 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb verstand van auto's, heb er geen dus ook geen monteur, ik welk vakje pas ik nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |