Allebei hele toffe nummers!quote:Op zaterdag 17 december 2016 04:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
Had van mij wel een plekje hoger gemogen.
Had van mij wel meerdere plekjes hoger gemogen.
Vooraf vond ik dat to-taal niks en dacht ik dat Shalalie haar doen zou vergetenquote:
Dit is ook weer een voorbeeld van als het goed is, wijzig dan ook niets.quote:Op woensdag 4 januari 2017 03:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
Niet echt een oud nummer, maar oh man, had hij het voor het eggie maar zo gedaan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, ik zal ophouden en naar bed gaan.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 04:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
En deze natuurlijkAbsoluut 1 van de beste nummers van afgelopen tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, ik zal ophouden en naar bed gaan.
Life can be a bitch, so like it..
Pracht nummer, samen met 2005 1 van de beste inzendingen van de laatste tijd uit Isral.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:42 schreef TheArt het volgende:
Vooral in de lente en zomer wil dit nummer nog wel eens voorbijkomen in mijn playlists
ja echt he Il Volo ik had kippenvel bij hun live performance, het had moeten winnen en niet die Mans, hopelijk krijgt Italie dit jaar hun revanche, ik hoop het in ieder geval welquote:Op maandag 13 februari 2017 13:42 schreef Poepz0r het volgende:
Emmelie vind ik vocaal niets bijzonders. Wel catchy liedje natuurlijk. Il Volo daarentegen, man wat zijn die gasten goed zeg
Luister Il Volo nu 3 x achterelkaar, telkens kippenvel koekoekquote:Op maandag 13 februari 2017 13:43 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja echt he Il Volo ik had kippenvel bij hun live performance, het had moeten winnen en niet die Mans, hopelijk krijgt Italie dit jaar hun revanche, ik hoop het in ieder geval wel
yep ik ookquote:Op maandag 13 februari 2017 13:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Luister Il Volo nu 3 x achterelkaar, telkens kippenvel koekoek
Kan ik helemaal inkomen. Niet echt goed, maar wel heel erg catchy.quote:Op maandag 13 februari 2017 13:40 schreef female81 het volgende:
Een guilty pleasure, dat bizar lang in je hoofd blijft hangen als je het weer eens opzet:
Dat was ze ook, ik had haar ook op 1) ik vond het een goed Eurovisie jaar..quote:Op zondag 12 februari 2017 04:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wetend dat deze inzending door velen wordt afgekraakt wil ik deze toch even in de spotlights zetten.
Ik had haar persoonlijk dat jaar ook op nr1 staan.
(misschien omdat ik toen De Aardkinderen aan het herlezen was en dit me daaraan deed denken, who knows.)
Ik vond het iig erg goed, there i said it.
Terechte winnaar inderdaad, heb hiervan nog ergens een opname liggen, die is met YouTube natuurlijk totaal overbodig geworden.quote:Op woensdag 22 februari 2017 11:22 schreef ato het volgende:
[..]
Dat was ze ook, ik had haar ook op 1) ik vond het een goed Eurovisie jaar..
quote:Op woensdag 8 maart 2017 01:40 schreef Impressme het volgende:
De enige die ik nog regelmatig luister:
Ook een leuke inderdaad. Rock doet het eigenlijk niet zo geweldig op ESC maar ach.quote:Op woensdag 8 maart 2017 01:40 schreef Impressme het volgende:
De enige die ik nog regelmatig luister:
Oh ja, Vanessa Chinitor! Mooi nummer over de "storrrrrmie sie"quote:Op woensdag 8 maart 2017 01:35 schreef Domnivoor het volgende:
Ieder jaar komt er weer een hoop bagger voorbij. Maar er zit ook altijd wel een nummer bij dat blijft hangen, zoals deze:
En deze:
Conclusie; 2015 was een goed jaar.quote:
Jaquote:Op donderdag 20 april 2017 16:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Conclusie; 2015 was een goed jaar.
buiten de nederlandse flop dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |