Ja echt, wat een belachelijke reden. Zal wel niet kloppen zeker. Even zoeken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 01:26 schreef justarandomdude het volgende:
Ja, ze zeggen dat hun crew moest uitrusten en dat er geen vluchten zijn toegestaan in de nacht boven Frankfurt
Beetje achterhaalde info, vind je niet? Er zijn in de tussentijd wat nieuwe chapters bijgekomen en de tijden zijn ook allang veranderd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 11:18 schreef Sandyman het volgende:
En de bron: http://www.fly-sea.com/charts/EDDF.pdf
Graag gedaan.
Meest recente info:quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 13:08 schreef OEM het volgende:
[..]
Beetje achterhaalde info, vind je niet? Er zijn in de tussentijd wat nieuwe chapters bijgekomen en de tijden zijn ook allang veranderd.
En je ziet ook niet in dat het punt wat ik probeer te maken dat het niet zo gek is dat er vliegvelden zijn waar je 's nachts niet mag vliegen tenzij [insert reden]. Dat de tijden iets aangepast zijn doet daar natuurlijk niets aan af, maar bedankt voor je bijdrage.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 13:08 schreef OEM het volgende:
[..]
Beetje achterhaalde info, vind je niet? Er zijn in de tussentijd wat nieuwe chapters bijgekomen en de tijden zijn ook allang veranderd.
Meh, ik geef helemaal geen reden, ik geef alleen aan dat de regelgeving allang veranderd is op FRA.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 13:42 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Dat is ook niet de reden.
Dit echter wel:
[ afbeelding ]
Screenshot is slechts een deel van de regelgeving op EDDF.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 13:51 schreef OEM het volgende:
[..]
Meh, ik geef helemaal geen reden, ik geef alleen aan dat de regelgeving allang veranderd is op FRA.
Maar op basis van jouw screenshot kan ik in m'n chapter-2 kist gewoon starten/landen overdag op Frankfurt? Die zijn in 2011 al verbannen.
De echte reden is nog steeds de regelgeving die Sandyman gepost heeft (voor chapter 3, en de tijden die nu gelden). Jouw screenshot lijkt me meer een handzame samenvatting van wat relevante regels uit die regelgeving opgesteld door een redacteur, daar kun je nauwelijks rechten aan ontlenen (dat staat er vast bij)quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 13:57 schreef NewHorizon het volgende:
Uiteraard is er overkoepelende regelgeving, maar het ging er nu even om waarom er 's-nachts niet vertrokken kon worden in dit geval.
Je hoeft die compensatie natuurlijk niet te accepterenquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:43 schreef CaLeX het volgende:
Ik ben het in principe met de grote meerderheid hier eens, vraag ik me me toch af of TS zo gek is.
Een beetje ZZPer verliest 600+ omzet, en zelfs het gemiddelde gezin verliest 1á2 verlof dagen.
Om te zeggen dat de reis dubbel terugverdient wordt door de vergoeding is ook een beetje kort door de bocht. Liever op tijd thuis dan een ongewilde 5*en overnachting en 400 euro.
De gemiddelde TUI vakantieganger rekent anders. Daarvoor is 400 euro een halve maand uitkering en heeft niet zo'n last van verlofdagen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:43 schreef CaLeX het volgende:
Een beetje ZZPer verliest 600+ omzet, en zelfs het gemiddelde gezin verliest 1á2 verlof dagen.
Om te zeggen dat de reis dubbel terugverdient wordt door de vergoeding is ook een beetje kort door de bocht. Liever op tijd thuis dan een ongewilde 5*en overnachting en 400 euro.
quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:53 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
De gemiddelde TUI vakantieganger rekent anders. Daarvoor is 400 euro een halve maand uitkering en heeft niet zo'n last van verlofdagen.
Maar een gezin krijgt toch 400 pp? Ik zou geen nee zeggen tegen 2400 euro en een nachtje hotel, zelfs als mijn vrouw en ik dan ieder een vakantiedag op moeten nemenquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:43 schreef CaLeX het volgende:
goed puntquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:53 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
De gemiddelde TUI vakantieganger rekent anders. Daarvoor is 400 euro een halve maand uitkering en heeft niet zo'n last van verlofdagen.
True, mits je kinderen ouder dan 2 zijn dan. Dan wordt het nog wel rendabel, en misschien kan je die gederfde inkomen nog wel claimen bij de reisverzekeringquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:02 schreef Mark het volgende:
[..]
Maar een gezin krijgt toch 400 pp? Ik zou geen nee zeggen tegen 2400 euro en een nachtje hotel, zelfs als mijn vrouw en ik dan ieder een vakantiedag op moeten nemen
Dit. Wat een gierig tuig.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:12 schreef CoolGuy het volgende:
Man man man. Wat een armoede dit. eerst voor 200 euro op vakantie. Naar turkije. Dan is ie als en echte dramaqueen helemaal overstuur omdat de piloten adequaat gehandeld hebben toen er zich een situatie voordeed.
Dan al even snel gerekend hebben dat Vriend winst maakt, en dan als een echte Hollandse kansloze pauper direct proberen de situatie uit te buiten om meer geld binnen te slepen.
Het is... Ik heb er eigenlijk geen woorden voor. Het is treurig.
Lol. Wij konden dat dit jaar ook, maar we hebben het niet gedaan. Ik had geen zin in dat gedoe, en uiteindelijk is alles goed gekomen, dus lekker belangrijk.quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:26 schreef Skv het volgende:
[..]
Dit. Wat een gierig tuig.
Heb overigens zelf vorig jaar ook geld teruggehaalde een vlucht, maar daar had ik niet zo'n gejank voor nodig.
Dat is tegenwoordig bij alle bedrijven dat is super irritant.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:45 schreef vaduz het volgende:
Wat is dat trouwens voor maatschappij, die dit soort brieven opstelt in Nederlands voor kleuters?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |