Ik heb nog wel een lijstje voor je mbt Marcel en Tessa.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:35 schreef Basxt het volgende:
Marcel kan ik niks negatiefs over bedenken. Top gozer. Een van de weinigen die het "spel" echt slim speelt. Tessa leuke meid die wmb tot het einde als companion mag blijven.
Wbt het programma; had zoveel meer in kunnen zitten. Nieuwe regels tijdens het programma is gewoon irritant.
De spellen die om de zoveel tijd gespeeld worden zijn ook van kleuterlijk niveau. Konden ze echt niks beters bedenken?
---
En had die Shayenne (?) die deze aflevering met Tarik bezig was geen zoontje en een man?
Ik vind haar ook irrtant ...te vol van haar zelf...quote:Op zondag 16 oktober 2016 10:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
+1
Zit ze ook nog in mijn favo programma Exp. Robinson. Presenteren daar kan ze al helemaal niet. Nep en gevoelloos. Blech.
Ja ze verzinnen nu alles om het nog enigszins op te laten bloeien dit programma want het ging nergens over. Nu krijg je wat meer achtergrond info van de deelnemers d.m.v. die apart plaatsing van die 3.quote:
Ze verzinnen niet 'nu' van alles. Het programma is al een tijd geleden opgenomen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja ze verzinnen nu alles om het nog enigszins op te laten bloeien dit programma want het ging nergens over. Nu krijg je wat meer achtergrond info van de deelnemers d.m.v. die apart plaatsing van die 3.
Hopelijk hoeft John niet te vertrekken omdat het ordinaire wicht Tessa misschien toch wil blijven. Die John kan daar nog wel het verschil gaan maken, en is ondanks je hem niet veel ziet in de afleveringen toch wel belangrijk. Het is de Cees/Patrick van dit programma.
Joh. En ze zijn nog steeds aan het draaien, ook tijdens de uitzendingen die nu al lopen...quote:Op woensdag 19 oktober 2016 03:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze verzinnen niet 'nu' van alles. Het programma is al een tijd geleden opgenomen.
Dat zou een leuke grap zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:32 schreef KoningPils het volgende:
Ze zijn nu 1 week bezig en al bijna 25.000 euro kwijt. De winnaar gaat met niets naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |