Neeej, de linker.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:33 schreef Renesite het volgende:
Had toch de rechter genomen PTB
Of beiden maar dan moeten ze elkaar in het midden meeten qua baardgroei
Tof.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:56 schreef Ang3l het volgende:
Over jassen gesproken. Vandaag deze gezien:
[ afbeelding ]
Wel leuk. Morgen misschien kopen. Als ie past. Want meestal zijn bij dat soort confectie shit de mouwen te kort voor me.
Heb je die andere ook topless?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:36 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Neeej, de linker.
Treasure trail
Mooie jas, matcht heel mooi bij mijn uniform.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:56 schreef Ang3l het volgende:
Over jassen gesproken. Vandaag deze gezien:
[ afbeelding ]
Wel leuk. Morgen misschien kopen. Als ie past. Want meestal zijn bij dat soort confectie shit de mouwen te kort voor me.
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:32 schreef Rezania het volgende:
Even binnen een week Italiaans leren via Duolingo. Moet te doen zijn toch?
misschien ligt er wel iemand anders op je plekjequote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:28 schreef Kaas- het volgende:
Ik ben net de kroeg uitgelopen om de laatste trein naar m'n vriend te kunnen halen. Voelde enorm awkward en lullig naar de mensen daar omdat ik zo vroeg weg ging. Maar ondanks dat nu wel blij dat ik niet bleef omdat ik er anders pas morgenvroeg zou zijn.
Hij verwacht me niet (morgen pas) dus ergens rond twee uur vannacht kom ik zomaar stiekem in z'n bed liggen.Benieuwd hoe 'ie reageert.
Hopelijk is 'ie lekker, dan doe ik nog ff mee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien ligt er wel iemand anders op je plekje
Toevalluggg ik ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:38 schreef Kaas- het volgende:
Moet straks een half uur wachten op amsterdam Sloterdijk.
Nee joh, als ik kaas wilt zien moet 't wel in Rotterdam zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
we weten best dat je daar nu heen gaat voor kaas
Wel oppassen Mortaxx, anders krijg je wel een paar corrigerende tikken op onze eerste meet die er op de een of ander manier heus wel eens zal komen.quote:
daar ben je veel te lief voorquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel oppassen Mortaxx, anders krijg je wel een paar corrigerende tikken op onze eerste meet die er op de een of ander manier heus wel eens zal komen.
Klopt.. Zucht, ik moet echt wat aan m'n reputatie doen of die bedreigingen komen niet echt over.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |