Was opruiming van de Bijenkorf in 's-Hertogenbosch (gingen daar weg). Afgeprijsd van 375 euro naar 75 euro.quote:
Jeetje chill prijsverschil wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 18:02 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Was opruiming van de Bijenkorf in 's-Hertogenbosch (gingen daar weg). Afgeprijsd van 375 euro naar 75 euro.
Elke dag op weg naar de uni heb ik die ook vol van voren. Haar helemaal wild wanneer ik aankom plus rood hoofd en zo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 18:00 schreef TwisterNederland het volgende:
Ik ga ook switchen naar een winterjas. Met die wind erbij te koud.
Wild haar vind ik altijd wel nice. Vooral blondquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 18:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Elke dag op weg naar de uni heb ik die ook vol van voren. Haar helemaal wild wanneer ik aankom plus rood hoofd en zo.
Jaaa!quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 18:26 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Wild haar vind ik altijd wel nice. Vooral blond
Wauwquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 18:02 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Was opruiming van de Bijenkorf in 's-Hertogenbosch (gingen daar weg). Afgeprijsd van 375 euro naar 75 euro.
Oke, maar stel dat 'ie ineens in m'n bed zou liggen en het koud zou hebben dan zou ik hem wel warm knuffelen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:09 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Afblijven, je hebt al een vriend
Zou ik ook doen, maar ik heb geen vriendquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oke, maar stel dat 'ie ineens in m'n bed zou liggen en het koud zou hebben dan zou ik hem wel warm knuffelen.
Zijn er nog leuke boys bij je vereniging?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:23 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, maar ik heb geen vriend
Nee. Nee nee nee. Zeg me niet dat het zo'n Nickelson bomberjack shony ding is?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:29 schreef wonderer het volgende:
Ik heb zo'n glimmende doorgestikte jas met synthetisch dons van Jack & Jones, werkt prima met dit weer. Lekker licht, warm en met capuchon.
Ik kan blijkbaar niet meer in die van Eindhoven komen, dus moet maar naar DB danquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 18:02 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Ik douche dan weer niet zo ontzettend heet. Als ik ergens heet uit wil komen, ga ik wel naar de sauna.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 15:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Och, na een hete douche blijf je nog wel eventjes warm. Mits afgedroogd.
Ah, is dat de tactiek!quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oke, maar stel dat 'ie ineens in m'n bed zou liggen en het koud zou hebben dan zou ik hem wel warm knuffelen.
Nee joh. Gewoon zo'n generieke lichtgewicht nepdonsjas die je overal ziet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Nee nee nee. Zeg me niet dat het zo'n Nickelson bomberjack shony ding is?(maar dan van J&J). Please Wondy! PLEASE ZEG HET ME!!!!!!!!!!!!!!
Gelukkig. Want die glimmende vuilniszakken met stiksels a la michelin mannetje en bontkraag vind ik echt de ultieme kamponelli kampsjaakquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee joh. Gewoon zo'n generieke lichtgewicht nepdonsjas die je overal ziet.
Ik mag dan weinig smaak hebben, er zijn grenzenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gelukkig. Want die glimmende vuilniszakken met stiksels a la michelin mannetje en bontkraag vind ik echt de ultieme kamponelli kampsjaakBIJNA had ik alle vertrouwen in je verloren
Bijna.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godsamme!God created gays so fat chicks could have friends.
Wattem?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Blijft volgens mij wel weg stijf?
Mannen - kleding - soa's.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:32 schreef Vlarp het volgende:
Gaat het nou over kleren?
Stelletje stereotype bevestigende nichten
Locus weer vanavond. Maar heel kort, want tentamenweek. Kon de afspraak niet echt verzetten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:32 schreef Vlarp het volgende:
Gaat het nou over kleren?
Stelletje stereotype bevestigende nichten
Dus kut.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
100en andere jassen hebben dezelfde stof
Genoeg, maar zelden ook gayquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zijn er nog leuke boys bij je vereniging?
Dat zegt tegenwoordig niks. Met jongens friemelen is in.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:39 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Genoeg, maar zelden ook gay
Nog weinig van gemerktquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat zegt tegenwoordig niks. Met jongens friemelen is in.
Neeej, de linker.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:33 schreef Renesite het volgende:
Had toch de rechter genomen PTB
Of beiden maar dan moeten ze elkaar in het midden meeten qua baardgroei
Tof.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:56 schreef Ang3l het volgende:
Over jassen gesproken. Vandaag deze gezien:
[ afbeelding ]
Wel leuk. Morgen misschien kopen. Als ie past. Want meestal zijn bij dat soort confectie shit de mouwen te kort voor me.
Heb je die andere ook topless?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:36 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Neeej, de linker.
Treasure trail
Mooie jas, matcht heel mooi bij mijn uniform.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:56 schreef Ang3l het volgende:
Over jassen gesproken. Vandaag deze gezien:
[ afbeelding ]
Wel leuk. Morgen misschien kopen. Als ie past. Want meestal zijn bij dat soort confectie shit de mouwen te kort voor me.
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:32 schreef Rezania het volgende:
Even binnen een week Italiaans leren via Duolingo. Moet te doen zijn toch?
misschien ligt er wel iemand anders op je plekjequote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:28 schreef Kaas- het volgende:
Ik ben net de kroeg uitgelopen om de laatste trein naar m'n vriend te kunnen halen. Voelde enorm awkward en lullig naar de mensen daar omdat ik zo vroeg weg ging. Maar ondanks dat nu wel blij dat ik niet bleef omdat ik er anders pas morgenvroeg zou zijn.
Hij verwacht me niet (morgen pas) dus ergens rond twee uur vannacht kom ik zomaar stiekem in z'n bed liggen.Benieuwd hoe 'ie reageert.
Hopelijk is 'ie lekker, dan doe ik nog ff mee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien ligt er wel iemand anders op je plekje
Toevalluggg ik ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:38 schreef Kaas- het volgende:
Moet straks een half uur wachten op amsterdam Sloterdijk.
Nee joh, als ik kaas wilt zien moet 't wel in Rotterdam zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
we weten best dat je daar nu heen gaat voor kaas
Wel oppassen Mortaxx, anders krijg je wel een paar corrigerende tikken op onze eerste meet die er op de een of ander manier heus wel eens zal komen.quote:
daar ben je veel te lief voorquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel oppassen Mortaxx, anders krijg je wel een paar corrigerende tikken op onze eerste meet die er op de een of ander manier heus wel eens zal komen.
Klopt.. Zucht, ik moet echt wat aan m'n reputatie doen of die bedreigingen komen niet echt over.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |